Pohled Seris
Probudila jsem se v náručí mé upírky, která mě pozorovala jako vždy.
Na dnes mi Iss řekla že pro mě má překvapení před tím než začne škola. A také se dnes představí mému bratrovi. Ač já už ji mám za sebou přemýšlela jsem nad vysokou školou ale nakonec jsem se rozhodla na ni nejít.
Jakmile doděláte školu stanete se vlkodlakem na plno, a zároveň lovcem upírů.
Dostáváme peníze od velitelství, a ano i my máme nadřízené ale jsou to jen vlkodlaci s hodně majetkem kterým nás platí. Je to hezká suma. Pokud se ptáte na Bena a Alis rozhodli se též nestudovat dále. Jelikož je vysoká aktivita a ani jeden z nich není zrovna studijní typ.
,,Jsi připravená Iss? První pojedeme k mému bratrovi tě představit. Ber ho s rezervou nejspíše bude v šoku že jsi no... upír. Ale pochopí to. "
Iss ,, Neboj lásko budu tam s tebou. " řekla a usmála se.
Dojeli jsme až k našemu domu. Byla jsem ohlášená takže o nás bratr věděl a hned nám otevřel dveře.
Pohlédl na Iss a poté na mě. Bylo mi jasné že ví kdo Iss je, jen neví co říci.
Nathan ,, Tedyy, no já jsem Nathan starší bratr tady Seris jak již nejspíše víš. " A podal ji váhavě ruku. Iss se usmála a jemně mu ruku stiskla.
Iss,, Těší mě jmenuji se Isabel ale po přátele stačí Iss. "
Nathan ,, Nebudu lhát jsem překvapen výběrem mé sestřičky. Nečekal bych že mi kdy do domu dovede mno víte upíra. " řekl a rozpačitě se usmál.
,, v pořádku bráško, pomáhá nám i ve skupině. Není nebezpečná neublížila by mě ani nikomu na kom mi záleží. Avšak řekl jsi do mého domu. Proč ne našeho ? " Otázala jsem se.
Nathan,, Pojďte semnou. " A vedl nás domem na zahradu.
Když jsme vylezli v plotě byla branka, která tam dříve nebývala.
Nathan ,, Víš dodělala jsi školu a už máš i vážnou známost. A já jsem se rozhodl splnit přání našich rodičů a i tě nechat trochu osamostatnit." Odmlčel se a pochvíli pokračoval.
Nathan ,, Jedno z přání rodičů totiž bylo aby jsme měli domy vedle sebe. A jelikož vím jak se ti tato vila vedle nás líbila. Rozhodl jsem se toto přání splnit. Věci už v ní máš a pokud dovolíš rád tě v ní provedu. " řekl a usmál se.
Stála jsem na místě s vytřeštěnýma očima. Jen jsem přikývla a vyšli jsme na prohlídku.
Vešli jsme ruku v ruce s Iss na zahradu byl zde bazén a garáž s dalšími doplňky.
Dům byl velký. Byli zde dva pokoje pro hosty či děti, dvě koupelny. Jedna ložnice a velký obývák s velkou kuchyní. A po té poslední místnost kde byla vířivka.
Sešli jsme zpět do přízemí do obývacího pokoje.
Nathan,, toto je celé tvoje a na účtu jsem ti poslal polovinu mění naší rodiny aby sis to tu mohla pořádně zařídit. Skočila jsem mu kolem krku div jsem ho nesrazila na zem. Naštěstí moje přítelkyně je rychlá a stačila ho podepřít aby neupadl.
Posadili jsme se a ještě asi hodinu si povídali, po té Nathan odešel zpět do jeho domu a my tu zůstaly samotné.
Beze slova jsem se zvedla a posadila se na Iss obkročmo.
,, Víte moje princezno tento dům je velký a já bych si no ... přála aby jste tu strávila zbytek života semnou. " Byla jsem rudá kde jen to šlo a vyčkávala na odpověď.
Místo odpovědi mi však přistáli její rty. Lehla si semnou tak že byla nademnou a vášnivě mě líbala. Po chvíli se odtáhla a zadívala se mi do očí.
Iss,, Děláš jako kdybych na takovou nabídku mohla říci ne. " A usmívala se od ucha k uchu.
Měsíc po tomto jsme převáželi věci a vybavovali dům tak aby nám vyhovoval. Nakonec z jednoho pokoje pro hosty hned vedle ložnice jsme udělali zbrojírnu a zároveň tam byl box s krví pro Iss. Kluci a Alis nám pomáhali a nakonec jsme se dozvěděli že Ben a Alis si koupili dům naproti nám. Takže jsme byli blízko sebe a další měsíc jsme zas na oplátku pomáhali my jim.
Vše bylo krásné a byl to ten život který jsem si představovala vždy ve snech.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.