Pohled Seris
Právě jsme dokoukali poslední film. Je okolo šesté hodiny večer a my už slyšíme zvonek dole a tak jsme se vydali otevřít. Po chvilce už sedíme všichni ze smečky spolu na gauči.
Nathan ,, Když jsme došli domu vzpomněl jsem si že nám rodiče zanechali jakýsi spis ohledně upírů a jejich aktivit. Tak jsem ho prošel a v půlce byl nadpis vlkodlaci. Pročetl jsem ho celý. A jsou v něm zajímavé informace. Jak o Iss tak i o Sir. Myslím že by jste si to měli prostudovat a možná se o sobě dozvíte více než jste si mysleli. "
,, Počkej jak i o mě? jako o pravých alfách? " Příkývl.
Nathan ,, našel jsem tam i informace o bývalých pravých alfách. "
Max,, tak pojďte pročteme si to myslíš že bys mohl číst Nathane? Či nám to převyprávět? "
Nathan přikývl a začal.
Nathan,, Mno dočetl jsem se hodně o Iss je tam v podstatě rozbor její osoby avšak mi absolutně neseděl. Je zde napsáno že je krvelačná a velice sobecká. A má na svědomí spousty mrtvých lidí. "
Iss,, Museli mne pozorovat ve špatném období. Tehdy to byla pravda. "
Nathan ,, O Iss je tam v podstatě hlavně to že je poslední kdo nemá svého druha. Avšak o Sir a alfách je tam toho mnohem více. "
Seris ,, tak povídej. " pobídla jsem ho a on začal.
Nathan ,, raději to přečtu. Zatím zaznamenané pravé alfy. První objevenou pravou alfou byl Aram měl bílého vlka s jasně zelenýma očima. Již se narodil s bílými vlasy avšak když se dal proměny jeho vlasy zezelenali což je znak pravých alf. Jsou tři stádia vlkodlaka. Klasická lidská, mezi fáze ve které je většina jen větší zářící oči a drápy. Avšak u pravých alf se k těmto znakům přidají ještě přebarvené vlasy. Měl moc přírody, rostliny ho poslouchali na slovo. "
Seris ,, Já vlastně nikdy v mezi podobě nebyla proto toto ještě asi nevíme." Pousmála jsem se a ostatní též.
Nathan ,, Další pravou alfou byl Skye. Měl tmavě hnědé až černé oči a ovládal zem. Měl stejné znaky jako každý jiný pravý alfa. Avšak tento byl velice krutý. Měl jasné pravidla a ty se nesměly porušovat. "
Nathan,, Dalším je Arya měla červené oči. V očích ji planul oheň který byl i její schopností.
Je brána jako vzor všech v boji byla nepřekonatelná. "
Nathan,, další známe pravé alfy již zapsané nejsou avšak je tu další kolonka v níž je zapsno tvé jméno Seris avšak jen jméno nic víc. A u ní je položen tento amulet, který naše rodina brání. Čekal tam na tebe. Píše se zde o amuletu přečtu ti to.
Tento amulet má náležitě na krku nosit jen pravá alfa. Jediný na koho amulet reaguje jsou pravé alfy a princezny upírů. Proto je důležité aby náležil pravé alfě. Znásobuje schopnosti a pokud ho má daný na krku může mu ho sundat jen jiný hodný jeho síly. "
Dopověděl můj bratr a vstal a šel s amuletem ke mě a nasadil mi ho a zavázal. Projela mnou zajímavá energie.
,, Proč na mě všichni tak koukáte ? " avšak odpovědí mi bylo podání zrcátka. Mé vlasy byli modré, oči zářili modrou barvou a amulet který byl ještě předtím průhledný měl svítivě modrou barvu jako mé oči.
Po chvíli se vrátilo vše do normálního stavu avšak amulet zůstal modrý.
Max ,, tak jsme se zase dozvěděli mnoho informací. Budeme muset být více ve střehu mám pocit že ty útoky jen tak neustanou. "
Mezitím se Nathan již odebral k sobě do domu. My ještě seděli a povídali a pak se rozhodli již jít spát.
Iss ,, Tak o tobě zas vím o něco více. " řekla a byla rty těsně u mě.
Sir,, To ano a víš i to že se ti mohu vyrovnat silově i rychlostí. " řekla jsem provokativně a vyplázla na ni jazyk.
Iss ,, Asi bych ti měla ukázat kdo má stále navrch." řekla a vyskočila s okna a začala utíkat do lesa za domem. Ani jsem neváhala a rozeběhla se za ní. Byla jsem kousek za ní když mi najednou zmizela z dohledu. Chvíli jsem stála na místě a pozorovala. Ucítila jsem pohyb zamnou a stihla se vyhnout útoku od Iss ze zadu. Pousmála jsem se a po té ji chytla a hodila s ní od sebe asi o 4 metry avšak ustála to. Tato hra nás bavila obě dvě. Iss hodila kamínek na levo odemně čímž odlákala mou pozornost a velikou rychlostí a silou mne narazila rukou na strom. Byla to docela velká síla a na chvíli to mnou i otřáslo avšak po chvíli už jsem nemohla vydržet a začala ji vášnivě líbat. Velice chtivě mi to oplácela dala si mě tak abych ji objala okolo pasu nohama a šla semnou směrem k domu.
Toto bude ještě dlouhá a krásná noc. A také že byla.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.