21...

39 1 0
                                    

Další den jsme jen lenošili a večer se uložili ke spánku. Okolo půlnoci jsem uslyšela zavití bylo to Benovo vytí a hlásilo nebezpečí bez váhání jsem vstala vzbudila Iss a běželi jsme k nim domů. Bydleli hned na proti byli jsme tam rychle. Uviděla jsem jak se nějaký muž sklání nad Benem a Alis byla v rohu v bezvědomí. Rozběhla jsem se po muži a odhodila ho od Bena. Rychle vstal hodil po mě nůž který mě lehce řízl avšak nic vážného ovšem jak jinak stříbro. Nepronásledovali jsme ho já šla rychle k Alis, byla jen omráčená tudíž nic vážného. A Ben měl jen řeznou ránu od nože. 
Jakmile doběhli ostatní bylo nám jasné že jsme neměli poctu s upírem ale s lovcem, který měl očividně spadeno na nás všechny. Věděl že Ben je ve smečce takže ví že nás tu je více a ví že já do nich patřím. 
Došli jsme nakonec domu Max zůstal u Bena a Alis aby je ohlídal.
Ulehli jsme do postele a šli spát další den jsme to pořešili a šli zpět musíme se šetřit zítra začíná trénink na lovce a plné nasazení. 
Ulehli jsme ke spánku avšak Iss asi chtěla dělat něco jiného. Začala mne líbat a tak jsem spolupracovala milovala jsem to. Po chvíli šla k mému krku a mezitím mi sundala triko. 
líbal mě na krku avšak najednou jsem ucítila že mi do krku zajeli její tesáky. Začala mi sát krev a já věděla že to není ona toto jí není podobné držela mi jednu ruku. Druhou jsem ji ze sebe shodila a rychle vylezla z postele. 
Iss ,, Co? proč? ne ne tohle já to nechtěla já nevím proč. " Byla zmatená.
Po chvíli jsem si vzpomněla že Max říkal něco o tom že lovci umí poštvat upíry proti vlkodlakum či lidem. Sehla jsem se a výtahla z pod postele malou nádobou. Byla plná krve. 
,, Nemůžeš za to, očividně nás chtěl někdo dát proti sobě. " 
Pousmála jsem se a objala ji byla napnut ale po chvíli se uvolnila 
Iss ,, Promiň nechtěla jsem. " ,, V pořádku lásko, odnesu to a zítra to řekneme Maxovi. " 
Lehli jsme si a už v klidu usnuli. 
Hned ráno jsme šli k maxovi na tréninkové hřiště. Avšak hned jak jsme přišli dívali se všichni na můj krk kde do teď byli dvě tečky od zubů. Nevím proč ale hojí se to pomalu jako u normálního člověka. 
,, Než cokoliv řeknete vysvětlím vám to." 
Shon ,, Divoké hrátky v posteli? " Začal se smát. 
,, Ne Shone. V noci jsme pod postelí našli toto. Bylo to za úmyslem aby mě Iss zabila. Musel to tam dát ten lovec. Proto ty tečky avšak jak vidíte stále jsem tu. " 
Max,, Očividně vědí o nás všech. Já ráno našel u dveří od domu kousek stříbra. " 
,, A kde je Isak v poslední době s námi moc není? " 
Max ,, měl nějaké problémy ve škole, neboj dnes přijde. " 
Začali jsme s tréninkem, po chvíli doopravdy dorazil i Isak. Byli jsme všichni a trénink nám rychle utekl. Zjistili jsme jaké finty mají lovci a teď už zbývá najít jejich útočiště. 
Musíme se jich zbavit než se oni zbaví nás. Všichni jsme věděli že nás čeká těžký úkol. 
Max ,, Každopádně trénink se vám vedl, ale teď bych rád upozornil že za týden jsou vánoce. A myslím že jsme samo o sobě taková rodina a mohli by jsme je oslavit spolu co vy na to říkáte? " 
Všichni začali přikyvovat včetně i mě a Iss. 
Max ,, Mám podmínku každý dá každému jeden dárek a své polovičce může samozřejmě víc. Ale jeden pro každého je základ. " 
Usmáli jsme se a rozloučili teď máme týden na to sehnat dárky pro všechny. 
Dohodli jsme se s Iss že zítra pojedeme do města do nákupáků a půjdeme každá koupit dárky. 


Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat