Je osm jdu před dům kde už vidím že Max čeká. Nabral mě do auta a jeli jsme. Zbytek už byl u domu.
Šli jsme domem až do jedné velké místnosti s nápisem klubovna. Vešli jsme bylo tu vše. Max mi pokynul ať se posadím a začal. ,, Vysvětlím ti kdo jsme, toto je obecně rušná čtvrť je tu hodně únosů a hodně krádeží. Snažíme se to tu bránit je to naše území. Z jiné pobočky jsem věděl že přijedeš byla jsi předtím ve skupině Alexe psal mi že sem dorazíš. Byl bych rád kdyby jsi se k nám přidala o přestupu jsme jednali " Kývla jsem a on pokračoval.
,, Není nás moc jen my co tu sedíme. Vedu to já " řekl Max.
,,Dále tu je Shon ( ukázal na blonďáka v pravo) je to takový náš největší rváč. Pak je tu Ben ( ukázal na hnědovlasého kluka s hnědýma očima) ten je přes techniku umí hacknout spoustu věcí proto máme přístup k městským kamerám. A poslední je Isak ( koukl na zrzavého kluka na levo) Ten se teď učí. je z nás nejmladší.
Seris : ,, Dobře děkuji za představení přidám se ráda též jsem o vás věděla dopředu ale ne vše.
Pokud u vás platí stejné pravidla jako v mé minulé skupině. kde se scházíte ráno a večer? "
Max: ,, Ráno v parku u Dubu a Večer tady u mě v devět na obchůzku."
Ben: ,, Ale Isak vždy až pozdě. " s vysmátým obličejem.
Isak: ,, Buď ticho nebo ti jednu dám"
Max: ,,Klid, takže jsi tedy člen ? Koukám že znamení skupiny máš z té minulé tudíž přijmutí máš za sebou, teď bychom se asi měly seznámit. Ptej se na co chceš"
Povídali jsme si asi do jedné do rána pak mě Max hodil domu. Musím říci že si myslím že v této skupině mi bude hezky. Jsou to milý kluci. Hodně jsem se o nich dozvěděla a oni o mě.
Když jsem došla do postele napsala jsem Alis že zítra jdu do školy s partou.
Ona o tichto skupinách odemně již ví tudíž nenamítala. Moc dobře věděla kdo tady v té skupině je a těšila se na pohled ostatních žáků ze školy až mě uvidí ráno přijít s nimi.
Položila jsem mobil. A šla spát.Popis party
MAX
Má 22 let chodí u nás na škole na vysokou ve třeťáku. Jsme totiž spojená střední a vysoká.
Má černé vlasy a měří 190 cm. Modré oči.
Má přítelkyni ale nikdo o ní krom party neví. Má černý pás.
Je leader skupiny.
SHON
Má 21 let chodí do druháku u nás na vysoké škole.
Měří 198 cm a blond vlasy modré oči. Rve se nejvíce z party.
Je nezadaný a je hetero. Má černý pás. Chodí do posilovny s Maxem a Benem.
Je trochu děvkař.
BEN
Má 19 a chodí semnou do třídy. Má černý pás.
Měří 185 cm a má hnědé vlasy a hnědé oči. Rád posiluje a běhá.
Hraje hry na počítači ale spíše programuje. Je jeden z nejlepších hackerů ze města.
Je nezadaný.
ISAK
Je nejmladší ze skupiny. Je mu čerstvě 18. ( tudíž je o necelý rok mladší než já jelikož mě bude v červenci 19 a jemu bylo 18 tento rok)
Chodí do třeťáku střední, ročník po demně.
Je gay, ví to jen parta a jeho bývalý přítel. V tuto chvíli nikoho nemá.
Rád běhá, kreslí a poslouchá hudbu. Umí hrát na kytaru a klavír.
Má zrzavé vlasy a zelené oči. Je jediný kdo nemá mistrovský stupeň má červený pás.
Všechny naše skupiny mají stejné tetování v podobě zlomeného klíče. Máme ho vytetovaný na zápěstí aby jsme se mohli poznat. Když vystoupíte ze skupiny navždy že už v ní nebudete musíte k němu přidělat šňůrku. Tak se pozná bývalý člen.
Okolo klíče je vždy vytetované první písmeno názvu party.
Já tam mám již ,,S" po názvu minulé skupiny ,, Save all"
A dnes mi kluci vytetovali další písmeno jejich skupiny ,,L" protože tato skupina se jmenuje ,,Life is game".
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.