X.

60 0 0
                                    

Pohled Seris

Byl konec závodů a čekali jsme na vyhodnocení věděli jsme že jsme vyhráli.
Derek:,, Tak zatleskáme týmu pod vedením Isabel. Vyhráli s dvěma body tudíž za každý získávají deset bodů. Tudíž dvacet bodů pro modrý tým."
Začali jsme pískat a tleskat a radovat se.

Po večeři jsem šla za klukama měly jsme poradu.
Už jsme byli všichni a Max začal. 
,,Gratuluji ke dnešku avšak volá nás povinnost. V okolí jsme zaregistrovali pohyb upírů, nemluvím o tich o kterých víme že Sir? "
V tu chvíli jsem ztuhla ,,Ehh jak to víš Maxi? "
,, je jednoduché ji poznat navíc včera jste měli potyčku s jinými upíry více to konstatovat nebudu. Každopádně je jich tu více než by mělo být. Jsou v tlupách budeme to muset nějak zvládnout. Sir prosím dojdi pro Isabelu a Alis musíme je tu mít. " 
Nevěděla jsem proč ale došla jsem, Holky nebyli vůbec překvapené a šli v klidu semnou. 
Když jsme se posadili Max pokračoval. 
,, Sir vím že teď to bude menší šok ale je na čase vědět více. Alis není normální vlastně nikdo z nás. Na obranu tábora je potřeba více lidí. Nebudu mluvit o nás. Ale Alis patří do rodu velice mocných čarodějek. Bude lepší když to vysvětlí sama" 
Alis,, Kde bych začala, omlouvám se že jsem ti to nepověděla dříve. Nejsem bojový typ a bránit se rukama neumím. Ale umím například toto."
Zvedla ruku proti sklenici co byla na stole a vznesla ji bez dotyku do vzduchu.
Nevěděla jsem co říct nechápala jsem co se děje, ale po chvíli jsem pochopila že jsem to nesměla vědět.
,, Více se dozvíš až bude na čase. Každopádně teď se musíme bránit." řekla Alis a navázal Max
,, Iss víme kdo jsi a nechceme s tebou nic provádět ale pokud to tu chceme bránit musíme společně. Budeme muset hlídat okolí a kontrolovat. Nevíme co tu chtějí ale může jich tu být stovky." 
Iss:,, Jsem ráda že ve mě nevidíte hrozbu avšak vy víte kdo jsem já ale já nevím jste vy." 
Max:,, můžeme ven? " 
Kývla a odešli.

Pohled Isabel

Vyšli jsme ven a já pokynula ať začne. 
Max:,,Nevíš kdo jsme my. Doopravdy? " 
Když to dořekl rozzářili se mu oči a zbarvili do žluta. 
Polkla jsem ,, Vidím váš druh poprvé už chápu jak můžete bránit ale nechápu proč je mezi vámi Seris? " 
Max,, v naší skupině je jen náš druh. Budíme se až od dvaceti let. Předtím by jsme zemřeli. Nevíme kdo přesně je Sir ani který stupeň je. Ale chráníme jí. Mám u sebe dopis od jejího bratra. Ale o tom ti musí povědět ona sama" 
Chvíli jsem nevěděla co říci ale pak jsme vešli zpět dovnitř. 

Pohled Seris 

Nechápala jsem proč šli ven ale co je horší už ani nevím kdo je kdo. 
Po tomto jsme se rozdělili do skupin. 
Max,, Takže budeme hlídat na skupiny první je Isak a Ben. Druhá já a Shon. A třetí Seris, Alis a Isabel. Myslím že takto se doplňujeme skvěle. Když by se něco dělo stačí upozornit.  A teď končíme." 

Když jsme došli do chatky bylo teprve deset hodin. 
Alis šla opět k Benovi. Takže jsme byli samotné spolu s Iss.




Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat