XII.

67 1 0
                                    

Dalších pět dní probíhali v klidu. Každým dnem jsme se s Iss více poznávaly. Už týden jsme byli na tomto táboře. Je neděle večer a já mám zas volnou chatu pro sebe a Iss.
Iss,, Tak co budeme dnes dělat Sir?"
,, O něčem bych věděla" Sedla jsem si Iss na klín a zeptala se s menší nervozitou.
,,Chtěla bych se tě zeptat. Vím že se dlouho neznáme ale byla by jsi mou přítelkyní?"
Nadšení v očích nešlo přehlídnout. Kývla a přitáhla si mě pevně k sobě a políbila mě.
Polibek jsem ji začala oplácet a stále jsme více zrychlovali. 
Po pár minutách jsem se odtáhla zvedla se a zamkla chatku ze vnitř. Tentokrát nechci aby nás někdo vyrušil.
Když jsem se otočila Iss byla u mě a rychle mi svlékla tričko. Její oči měli opět tu krásnou barvu.
Začala mě líbat na rtech a postupně jela níže ke krku kde mě i jemně chvílemi kousla.
Nevím kde se to ve mě vzalo ale otočila jsem ji ke zdi a narazila ji na ní velice tvrdě a pousmála se. Sundala jsem jí triko a kousla ji na krk. Uslyšela jsem jemný sten z jejich úst. ( je tak sladká) 
Trochu jsem povolila stisk při čemž toho využila a přetlačila mě až na postel na kterou semnou hodila a sedla si na mě obkročmo a sundala mi podprsenku. Začala mě líbat tvrdě na krku a dekoltu, neubránila jsem se několika stenům které se vznesli z mých úst.
Iss se usmála a sundala mi kraťasy a sobě též byli jsme obě už jen v kalhotkách. Vyhoupla jsem se do sedu ale stále jsem ji měla posazenou na sobě. Tyto pocity ještě neznám, motýlky v břiše a takový chtíč. Můj chtíč překonal strach. ( ještě jsem vám to neřekla ale ještě jsem s nikým nic neměla) 
Přetočila jsem ji pod sebe a sedla si na ní obkročmo já .... chytla mě jednou rukou za zadek a druhou za prso. Ty slastné pohyby a polibky byly neodolatelné. 
Skončili jsme obě v leže a už úplně nahé. Když byla na demnou zeptala se,, Mohu? " 
Měla jsem strach ale kývla jsem. Najednou do mě vstoupila dvěma prsty. Začátek zabolel ale polibky to zahnali. Pohyby byli krásné dovedla mě až na vrchol. Já se po tom pokusila o to samé. Tolik neznámých zvuků za jeden večer... 
Po skončení jsme si lehli čelem k sobě. Pohladila mě po tváři.
,,Jsi krásná a moje." řekla mi.
Usmála jsem se a odpověděla a ty má. 
Chvíli jsme leželi a pak se zvědavě zeptala. ,,S kolika holkami jsi vlastně již spala? "
V tu chvíli jsem trochu zrudla. Vytřeštila na mě oči a zadívala se na mě takovým pronikavým pohledem. ,, Já? já byla první? " 
Kývla jsem a čekala na další reakci. ,, Promiň a je vše v pořádku? " 
Po této větě jsem se otřepala a odpověděla ,, Za co se omlouváš? Lepší poprvé má málo kdo." 
Usmála jsem se a podívala jí do očí... ,, Miluji tě Isabel" 
Iss,, Já tebe ty mé štěňátko" 
Usnuli jsme ve společném obejtí.



Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat