23...

43 1 1
                                    

pohled Seris
Ráno jsem se probrala u své snoubenky. Jako každé krásné ráno a ještě jich bude hodně. 
Od zítra máme více tréninků, jelikož nám hrozí nebezpečí ze strany lovců. 
Ano chvíli nemáme klid, ale tím je ten život zábavný ne? 
Dnes mě Iss každou chvíli chytala za ruku a oslovovala ,, Má snoubenko" zní to od ní tak krásně. 
Popravdě ani nevím kolikrát jsme za dnešek skončili v posteli plné vášně. 
Avšak je již večer a my ulehli ke spánku, zítra začíná dlouhý týden. 
Ano to jsem si říkala avšak ještě jsem nevěděla jak náročný bude....

První den tréninku pondělí. 
Max ,, ukáži vám pár fíglů jelikož jsem se s lovci již setkal. Dlouho jsme netrénovali. Toto není upír je to člověk se zlým úmyslem. " 
Max začal vyprávět a všichni naslouchali jeho radám. Pak jsme to začali zkoušet i my. 

Takto jsme pokračovali až do středy vždy nám něco pověděl a my to pak zkoušeli. 
Ve čtvrtek po tréninku jsme jako obvykle šli zpět domů každý avšak když jsme byli už pár metrů od sebe zaslechla jsem zavití Shona. Věděla jsem že se musíme obránit a být u něj co nejdříve jelikož jeho vytí někdo uprostřed zastavil. Muselo se mu něco stát. 
Utíkali jsme ulicemi až jsme se setkali s ostatními. Byl tu Max, Ben, Alis, Já a Iss ..... což znamenalo že Isaka a Shona mají. Šli jsme za nimi dle stop. Zavedlo nás to k staré stodole, nahoře byl vlez já a Iss jsme se s Maxem vylezli nahoru do okna aby jsme viděli co se děje. 
Byli to lovci a již měli Isaka i Shona přivázaného. Byli čtyři což je dobrý počet jelikož Alis sama v boji není nejlepší. Kouzlit umí avšak silově se teprve učí. 
Isak i Shon byli v bezvědomí a lovci měli připravené nástroje vše možné stříbrné nože, meč, nažhavené kousky. Bylo znát že si užívají mučení našeho druhu. 
Museli jsme jednat. Slezli jsme zpět a Max znakama naznačil že si každý vezme jednoho a Alis bude pomáhat ze zálohy a pokusí se probudit a uvolnit pouta klukům. 
Použili jsme moment překvapení, Já Iss a Alis jsme šli ze zadu mezitím co Max a Ben šli hlavním vchodem. Lovci očividně nepočítali že je zastihneme takto brzy. Avšak byli očividně zkušení byla to jedna žena a tři muži. Žena vyšla na Iss a na mě muž.
Okamžitě se strhl boj. 
Muž proti mě se tvářil velice sebevědomě, věděla jsem že bude lepší zkusit skrýt s kým má tu čest. Kdyby náhodou některý z nich přežil věděli by kdo je pravá alfa.
Rozmáchl se naproti mě nožem jak jinak ze stříbra. Hbitě jsem se vyhýbala jeho pohybům nožem. 
Lovec ,, Takže zvířátko si semnou chce hrát? " Zlostně se usmál a nuž po mě hodil čimž mě přišpendlil ruku ke zdi. Hod jsem nečekala, tělem mi projela bolest a to velká. 
Vytáhla jsem nůž a rychle odhodila pryč avšak to již byl lovec u mne a dal mi pěstí , začal se semnou bít ručně. Vyměňovali jsme si rány. Mezi ranami jsem uviděla že Alis již uvolnila oba dva kluky a snažila se je vzbudit. Iss byla skoro hotová se svou protivnicí avšak Ben a Max jasně prohrávali. 
Když jsem uviděla že daný lovec již drží Maxovi nůž před krkem a stále se přibližuje musela jsem něco udělat. Nebyla možnost udělat to jinak. Změnila jsem svou podobu do druhé. Mé modré vlasy a oči začali zářit. A drápky na rukách rostli. V této fázi proti mě daný lovec neměl šanci. Zaryla jsem do jeho boku drápy a odhodila ho proti zdi kde dopadl v bezvědomí. Rychle jsem se přemístila k Maxovi a lovce nad ním srazila k zemi a skutálela se hned naproti jemu. 
Oba dva jsme začali rychle vstávat, postavil se proti mě do obrané pozice s dvěma noži v každé ruce jeden. 
On ,, Ale, Ale ještě jsem neměl tu čest zabít pravou alfu to byl můj sen a přišel mi takto k nohám." 
,, Sni dál. " Ušklíbla jsem se což ho vyprovokovalo k útoku. 
Máchal noži všude u mě avšak já byla o dost rychlejší. Nakonec jsem mu nože vyrazila z rukou a  zlomila mu vaz. Jeho bezvládné tělo dopadlo k zemi. 
Rozhlédla jsem se okolo. Iss protivnice ležela mrtvá na zemi a Iss již pomáhala Benovi. Avšak můj pohled padl na místo kde ležel muž s kterým jsem bojovala jako první. Již tam neležel. 
Rozhlédla jsem se a všimla si že je daný muž již kousek od Alis která k němu stála zády. Nemohla jsem dopustit aby ji bodl ona se nijak neléčí je v tomto jako člověk. 
Vydala jsem se rychle k ní stihla jsem si jen taktak stoupnout před ní avšak nůž jsem již nestihla zachytit. Zaryl se do mého boku, daného muže jsem stihla odhodit a nůž zůstal v mém boku. V dáli jsem viděla že ho Ben dorazil. Avšak já spadla na kolena. Alis zděšeně koukala zamnou a ostatní se vydali ke mně. Polo jsem seděla a oddechovala, to stříbro v mém těle pálilo jak čert. 
Max ,, Nezasáhl orgány to je dobře. Alis vyřešíme to pak buď u kluků. " 
Iss ,, co s tím, mohu to vytáhnout? To stříbro v ní ji ještě více ubližuje. " 
Max chvíli váhal ale pak Iss řekl aby ho vytáhl, ztrácela jsem moc krve tím že v ráně byl stále nůž. 
Iss rychlým pohybem nůž vytáhla. 
Iss,, Zvládne to??" Po tom co Max jen přikývl jsem se ozvala já. 
,, Neboj lásko již se léčím. Zvládnu toho hodně, věř mi. " A pousmála jsem se. 
Ne že by to nebolelo avšak se to již zacelilo a jen léčilo uvnitř. 
Iss mne vzala do náruče a poté nesla a společně s ostatními jsme šli k nám. Ben podpíral Isaka a Max Shona. Oba dva měli pár ran ale nic vážného avšak já se léčím rychleji než oni. 
Došli jsme k nám a Iss mě položila na gauč a ostatní si posedali okolo či ke mě. 
Max ,, Myslím že hodně nebo minimálně čtyři z nás dluží Sir poděkování. Kdyby nepřišla mám nůž v hrdle. A kdyby neriskovala svůj život Alis tu již není. " Podíval se na dívku která se zvedala a šla směrem ke mě. 
Přišla a objala mě,, Děkuji nejlepší kamarádky se poznají." řekla a usmála se. Hned za ní stál Ben který se na mě podíval ,, Děkuji bez tebe by tato moje princezna tu již s námi nebyla. " řekl a Alis se začervenala při tomto oslovení. 
Pokud se ptáte co jsme udělali s těly. Tu stodolu jsme zapálili.
Max ,, Dobrá měli bychom si odpočinout, nevíme či jich poblíž nebylo více. Musíme se dát rychle do kupy. Dnes povinně všichni v posteli až do zítra. " 
Řekl a všichni se začali smát. 
,, Ano pane" řekla jsem a vyplázla na něj jazyk. 
Max,, Drzá jako vždy že ? " 
Iss ,, Neboj já si ji zkrotím. Už na tom pracuji. " začala se Iss smát a sedla si ke mě. 
,, Tak to ne mě nezkrotí nikdo. Jestli jsi semnou kvůli tomu tak máš smůlu. " řekla jsem a začala se smát. 
Iss se ke mě jen tak nahnula a líbla mě a skousla mi ret. Zrudla jsem. 
,, Dobře možná se ti to chvílema trochu vede . " řekla jsem potichu. 
Všichni se začali smát a poté odešli k sobě. 
Iss mě vzala a odnesla do postele, kde mě položila a lehla si ke mě. Do konce dne jsme si povídali a pak usnuli u sebe. Nebo spíše já jí usnula v náruči. Když mě se v ní tak líbilo. 



Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat