Následující dny jsem se učila měnit a ovládat.
Iss se vrátila na tábor na poslední 4 dny.
Právě je středa Tábor skončil stále se snažím si uvědomit co vše se stalo.
Na jeden měsíc je toho vcelku dost. Dnes večer máme sraz se všema i s Iss a s Alis.
Pohled Seris
Je osm večer a už čekáme na posledního člena schůze kterým je Alis.
Po této myšlence došla i Alis. Sedla si vedle mě takže po jedné ruce jsem měla Alis a po druhé Iss.
Max ,, Jsem rád že jsme se tu všichni sešli potřebuji s vámi vše probrat a domluvit se jak to bude."
Všichni přikývli a čekali na další slova.
,, Po tom co jsme zabili Williema se v okolí aktivita zvedla. Očividně se rozkřiklo po okolí s kým měl tu čest. Do teď jsem se Seris nemluvil o nás a myslím že dnes je čas. "
Max: ,, Takže Seris jak už víš Iss je upír a je princezna. Alis je čarodějka v mocném rodu a stále se učí. A je na čase abys věděla více i o nás." Podíval se po klucích.
,, Všichni jsme vlkodlaci. Isak je avšak neprobuzený tudíž nemá vlčí podobu ani postavení.
Já se měním v černého vlka jsem alfa, Ben je hnědý vlk a je beta. Shon je též hnědý ale světle a je též beta. Náš řád má 4 stupně, Jsou omegy, bety, alfy, a pravé alfy... A ty jsi pravá alfa."
,, Dovol mi mé rozpaky jsi první pravá alfa co jsem viděl, jelikož jsi v historii asi pátá teprve pokus vím. Moc se toho o vás neví, jen to že máte moc něco ovládat a že jste silnější než normální vlkodlaci a jiné zbarvení. "
Koukala jsem na to s otevřenou pusou.
,, V naší skupině jsem Alfa já avšak ty jsi nademnou tudíž mě nemusíš poslouchat, ale"
nenechala jsem ho dokončit větu ,, nechám tě vést musím si zvyknout bude to jako předtím"
Dokončila jsem a usmála se. Usměv mi opětoval.
Max ,, Budeme tvé schopnosti dále rozvíjet, každopádně teď víš kdo jsme a kdo jsi ty. Předtím než tvuj bratr zemřel dal mi dopis, ve kterém bylo vše psáno. Věděli jaký talent máš, ale nevěděli jak se o tobě upři dozvěděli. ten dopis je určený tobě."
Dořekl a podal mi dopis, nevěděla jsem co říct a tak jsem si ho vzala a nznačila že si ho přečtu později sama.
Max,, Dobrá a teď k vám, Iss jsi upír nebereme tě jako hrozbu avšak je možné že někdy budeme potřebovat tvou pomoc a to samé platí o Alis. A proto bych s vámi chtěl uzavřít dohodu.
Budete něco jako záloha naší party. Budete s námi hlídat okolí a bránit lidi. A my vám budeme poskytovat ochranu jako členu smečky."
Obě hned přikývli a naráz řekli ,, přijímáme"
Všichni jsme se usmáli a ťukli si sklenkami s džusem.
Max,, dobrá tak jdeme ukážeme holkám kudy chodíme na obhlídky a co děláme. Motorky nemají tudíž typuji že Iss pojede s Seris a Alis s Benem. Můžeme? "
Sebrali jsme se a šli ukázali jim kudy chodíme a nakonec jeli každý domu.
Doma jsem došla do své ložnice a vyndala dopis který mi Max dal. Po třech letech se jdu podívat pravdě do očí. Avšak neděsí mě naopak konečně se vše uklidní.
Otevřela jsem dopis psaný Jamesem a začala číst.
Moje milá malá sestřičko Seris,
jestli toto čteš již nejsem mezi živými jinak bych ti to sám osobně řekl. Jak už nejspíše víš já i rodiče jsme vlkodlaci. A ty jím jsi též. Dlouho jsme se tě snažili chránit a oddálit toto zjištění ale vím že to nebylo správné. Klidně mě nenáviď za to že jsem ti lhal o tom kdo jsi, ale to že jsi má malá sestřička se nikdy nezmění. Vím že zítra je den kdy se rozhodne o tom či přežiji nebo zemřu, ale i kdyby to byla ta druhá verze zemřel jsem pro ty které miluji. Už dlouhou dobu se okolo pohybuje tlupa upírů ve vedení s princem upírů Williemem. Nevíme důvod, jen víme že chce naši smrt. Víš, máme v rodině už od dávna artefakt talisman vlkodlaků jsme vážená rodina. A nejspíše to bylo to po čem Williem šel. Vím že tě Nathan ubrání a pomůže ti jít dál. Jsi statečná dívka a já vždy budu v tvé mysli a srdci. Budu tě z nebe strážit. A ty budeš tu na zemi strážit nevinné. Miluji tě sestřičko a našeho brášku též.
Když jsem dočetla slzy již tekly po mé tváři. Věděl že zemře a přesto stál smrti naproti čelem.
Pomstila jsem tě bráško a tvé přání a plním a dále budu.
Mezi vzlyky jsem si ani nevšimla mého bratra který stál za mými zády.
Nathan ,, Konečně víš kdo jsi a koukám že i dopis od Jamese jsi již četla. " lekla jsem se ho, otočila se a dívala se mu do očí.
Nathan ,, Vše jsem věděl James mi den předtím řekl ať tento dopis odešlu Maxovi. Náš dar jsem nezdědil avšak naši povahu mám. Jsem rád že jsi mi zůstala aspoň ty. "
Více slov jsem nepotřebovala došla jsem k němu a objala ho se slovy ,, Miluji tě bráško "
Po chvíli kdy jsme se oba uklidnili můj bratr šel spát a já po chvíli ležení usnula též.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.