Pohled Isabel
Trochu vás seznámím s těmito druhy.
Upíří se dělí na třídy. ( od 5. do 1. od nejméně nebezpečné po nejvíce)
5. Poskoci = mají jen o 25% vetší sílu než lidé. a jen o 15% jsou rychlejší
4.pasáci = jsou o 40% silnější a o 30% rychlejší než lidé
3. stopaři = jsou o 55% silnější než lidé a o 45% rychlejší
2. vůdci = jsou o 70% silnější a o 60% rychlejší než lidé
1.princezny/princové, čistokrevní = Obě dvě věci jsou o 100% silnější i rychlejší, není jich moc přibližně v každém státě je jich maximálně 20.
Máme všichni velice vyvinutý sluch a všechny smysli.
Umřít můžeme na svěcenou vodu ( ve velkém množství) či na kůl vražený do srdce či dřevěné kulky. Léčíme se ale bez krve člověka velice pomalu.
Schovávají se protože po nich jde většina populace ostatních rodů.
Každá princezna, princ či vůdce mají schopnost navíc ač už fyzickou či psychickou. Například já ovládám oheň. Jsem totiž Princezna upírů ale skrývám se.
Díky napití krve z krku zjistíme o člověku jeho minulost.
Vlkodlaci
Nemáme se s nimi moc rádi ale obě naše rasy jsou více proti lovcům kteří stále přibývají.
Vlkodlaci se takto již rodí ale není to na nich poznat hned. Ti nejsilnější se rodí většinou s něčím zvláštním. Kousnutí vlkodlaka pokud je jich více nás může zabít.
Od mala jsou rychlejší a silnější než vrstevníci. Avšak probouzí se až po dvacátém roku jejich života aby to bylo bezpečné. Nikdy neví kdy se probudí.
Pod dvacet let to zatím nikdo nepřežil mají velice dlouhou a bolestivou první proměnu.
Po té při přeměně na vlka se jim mění barva a rozzáří oči. Proměna je velice fascinující viděla jsem ji párkrát ale jen z dálky.
Dělí se na tyto poddruhy.
4. omega- je na úplném spodu žebříčku. Jsou to obyčejní vlci bez výrazných změn. Často se stává že ztrácejí kontrolu proto je většina z nich buď jen v okolí smečky a nebo zabita.
Nejsou moc odolní a ani ne tolik rychlí.
3.Beta- bývají agresivnější. jsou o maličko lepší než omegy ale ne o moc
2. Alfa- jsou to vůdci smeček. při proměně se jim rozzáří oči a změní brava vlasů na bílou. Mají rychlejší proměnu a jsou obecně zdatnější. Pokud Alfa zavelí omegy i bety poslechnou. Velí a hlídá svou smečku.
1. pravá Alfa- za historii se objevili jen dvě a se říká že se objeví třetí.
Jsou nejsilnější. Při přeměně se jim mění barva vlasů na barevnou a svítí jim oči více než ostatním umí se přeměnit za běhu. A ovládali vždy jeden živel. Za historii to byla země a vítr.
Vlkodlaky zraňuje a oslabuje stříbro je to pro ně jako jed. Dále je lze zabít vytrhnutím srdce či utrhnutím hlavy.
První měsíc po přeměně v nich roste vlk ze štěněte na vlka každou proměnou jsou větší a silnější.
Lovců je stále více jsou ve skupinách a mají zbraně kterými umí oba dva naše druhy zavraždit. Libují si v tom nemají soucit.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.