IV.

62 0 0
                                    

,,Crrrrrrr, crrrrr" 
Dneska jsem budíkal vzala v celku v pohodě. Konečně zas jsem v nějaké skupině a večer první obchůzka moc se těším. ( Proběhla mi myšlenka hlavou ) 
Vstala jsem a viděla bráchu v kuchyni. ,, Kde jsi včera byla? "  
seris: ,, Byla jsem s novou partou už jsem se zařadila." 
Došel ke stolu a sedl si vedle mě. ,, rodiče by na tebe byli hrdí Sir... A bráška také.." 
Obejmul mě a bylo poznat že má na krajíčku a nebyl sám. Avšak já si slíbila že už brečet nebudu. 
Objala jsem ho, zvedla se a šla se vypravit. 
Došla jsem do parku kde už kluci čekali v 7:40. Náš čas střetnutí.
Pomalu jsme se blížili ke škole a hodně pohledů na nás padalo. Bylo mi to jasné protože tito kluci co jsou po mém boku byli nejobávanější na škole a teď mezi ně patřím i já.
Na chodbě jsme si ťukli pěstí a šli jsme do tříd. Já šla s Benem jsme totiž ve stejné třídě.
Hned jakmile jsme vešli bylo vidět mnoho obličejů holek které záviděli a kluků kteří se divili a měli respekt. Sedla jsem si do své lavice. 
Celý den proběhl v klidu Alis se mě vyptávala na různé věci a Ben z ní měl srandu. 
Po škole jsem šla domů a připravila se na pochůzku a šla k Maxovi. 

Max: ,, ahoj, tak jsme všichni. Dnes půjdeme dohromady aby jsme tě tu provedli a příště už půjdeme po skupinkách." 
Všichni kývli a vyrazili jsme. 
V ulicích byl klid takže mi mohli vše popsat a vše říct. Měli jsme velice rozsáhlé území trvalo nám dvě hodiny vše prohledat. 
Po ukončení jsme se vrátili zpět a Max prohlásil ,, teď jsi již za přísahou a jsi jedna z nás" 
Všichni mě objali a šli jsme každý domu. 

Je ráno dnes jsem vstala dříve než budík. U mě je to velice překvapivé. Oblékla jsem se, seběhla jsem schody najedla se udělala hygienu a vydala se do parku. 
Cesta byla s klukama zábavná. Kecaly jsme a pak šli klasicky do své třídy. 
Den byl klasický až do poslední hodiny. Uslyšeli jsme řev tak jsme se podívali na dvorek byla zrovna matematika. Uviděla jsem s Benem že na dvorku tři kluci mlátí Isaka. Ben je hned poznal a okamžitě jsme i přes upozornění učitele vyběhli a běželi za ním.
Doběhli jsme tam a Ben na ně zařval ,, Hej nechte ho být" 
Jeden kluk se na nás otočil nejspíš jejich vůdce ,, zkus nás donutit" 
Pokynul mi a každý jsme šli po jednom ten třetí se stále věnoval Isakovi. 
Ben si vzal jejich vůdce a já toho druhého. Ten proti mě byl vysoký hnědovlasý. 
On ,, Ale, ale holčička se dostala do ochránců, to byla chyba děvče" 
Já,, Uvidíme kdo tu bude litovat, poskoku. " ( poslouchal toho druhého na slovo ) To oslovení ho naštvalo ,, Děvko" a rozeběhl se proti mě což neměl dělat. Podkopla jsem mu nohy a dala mu loktem na zemi aby se nezvedl. 
Viděla jsem že Ben ještě stále zápasí ale Isak už ležet na zemi a neměl moc sil. Rychle jsem běžela k němu a odkopla od něj toho  kluka. Ten vstal a napřáhl se proti mě první ráně jsem se vyhnula ale druhé jsem nestihla a tvrdě jsem narazila na jeho pěst. Odletěla jsem asi metr dozadu. Měla jsem trochu míhavé vidění ale i tak jsem věděla že to zvládnu. Vstala jsem a při pokusu o další úder jsem mu ruku zachytila a křupla ji o rameno aby byla vykloubená, pak jsem ho pěstí do obličeje vypla. 
Podívala jsem se jak je na tom Ben, ten už též končil. 
Došla jsem k Isakovi a zvedla ho a podepřela v tu chvíli doběhl zbytek party a převzali si ho Shon a Ben. Max šel ke mě ,, Co se stalo? jste v pořádku? " Až teď jsem si všimla že se na nás dívá celá škola a že mi teče z nosu krev po úderu. ,, Jsem v pořádku jen pár kapek krve, Isak je na tom hůř. Co s nimi?? " 
,, Už jsem volal policii vezmou si je s sebou ať už nedělají problémy. Vezmeme Isaka na kontrolu k doktorovi kluci mi ho dali do auta. Vy půjdete zpět do školy učitele jsou domluveni. A večer se sejdeme u mě " 
Ben se ke mě přidal a šli jsme zpět do třídy když jsme vešli uviděli jsme hodně překvapených obličejů. Nejen proto že jsme oba měli krev z nosu ale i proto že před chvílí nás viděli zlikvidovat v dvouch tři namachrované týpky. Sedla jsem si vedle Alis, která byla vysmátá a trochu naštvaná kvůli nosu. Dala mi kapesník a já si tu krev otřela. 
Hodina skončila a já šla domů s doprovodem Alis, která mi řekla že sama domů nejdu. ( se smíchem) 

Večer jsem šla k Maxovi. 
Max: ,, Vyslechl jsem si od Isaka důvod napadení. ( Isak přikývl) Byl to opět gang nám dobře známí. Nebylo chytré že jsi šel k nim sám. Děkuji Benovi a Seris bez nich by jsme měli nejspíše o člena méně. "
Ben:,, Mohl bych něco říci? " 
Max: ,, povídej Bene, máš slovo" 
Ben: ,, chtěl bych zdůraznit ač jsem ze začátku nevěřil, že Seris spacifikovala sama dva kluky a je to hlavně její zásluha, chtěl bych ji poděkovat za spolupráci" 
Max: ,, Alex říkal že je toho v tobě mnohem více než se zdá ( a bouchl mě do ramene) 
Nic méně děkuji všem. A uvidíme se zítra dnes obchůzku vynecháme.





Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat