VI.

55 1 0
                                    

Pohled Seris.

Za hodinu je sraz u autobusu kterým jedem na tábor. A za chvilku tu pro mě budou kluci s Alis. 
Na tento tábor jedeme všichni poprvé. 
Vyšla jsem z domu s dvěma taškami s věcmi. Už na mě všichni čekali a vyjeli jsme k autobusu.
Vysedli jsme z auta i s věcmi, Max se rozloučil s otcem který nás sem vezl a ten poté odjel. 
Stáli jsme tam ve hloučku a už byli všichni zde teda až na jednu vedoucí na kterou se čekalo. 
Asi po pěti minutách přiběhla..... byla to ona ta žena kterou jsme zachránily před těmi muži. Okamžitě její pohled přistál na mě, chvíli byla v šoku ale pak došla ke zbytku vedoucím a začala s nimi mluvit.
Otočila jsem se zpět a mlčela. 
Shon si toho všiml ,, Ale kdopak je naše vedoucí, to bude ještě rušný tábor" 
Nereagovala jsem jen zavrčela. Šli jsme nasednout po dvojicích já s Alis a kluci spolu. 
Shon měl celou dobu posměšné vtípky na můj obličej když jsem tu ženu uviděla. 
Tady na tom táboře jsou vedoucí zároveň i táborníci. Hry připravují ale i je s námi hrají. 
Byly tu čtyři dva chlapy a dvě ženy plus jeden hlavní vedoucí. Dohromady nás bylo tak 80 lidí. 
Po dojetí do cíle se nám naskytl pohled na chatky po třech. Rozdělovaly to vedoucí a tak četli jména. Kluci byli na chatkách Ben a Isak spolu a Max a Shon spolu . 
Dostávalo se ke konci a najednou jsem uslyšela své jméno,, A poslední chatka budou Alis Gomez, Seris Pain a Isabel Moon. 
Netušila jsem kdo je ta poslední. Měly jsme chatku číšlo 7 hned vedle kluků vlastně jsme měly chatku mezi nimi což nám vyhovovalo. Vím že Alis určitě protože celé ty dva měsíce kouká po Benovi a on po ní jen jsou to tací mamlásci a neumí se vymáčknout. 
Vešli jsme do chatky Alis hned po chvíli vyběhla ven někam za zbytek já si ještě chvíli vyndávala věci a pak se otočila že půjdu když v tu chvíli se objevila ve dveřích ona.... 
Na chvíli jsme obě byli potichu ale pak začala ,, Ahoj, jsem Isabel Moon a budu tu s vámi na chatce" a usmála se... ( má tak krásný úsměv) pomyslela jsem si 
,, Ahoj, jsem Seris Pain těší mě" 
Po té jsem uslyšela smích za jejími zády vykoukla jsem a uviděla Shona s Isakem jak se baví na tom jak nevím co říct. Zrudla jsem ale Isabel se otočila ,, Být vámi bych se nesmála hoši, na nějakou dobu vám budu velet já." 
V tu chvíli se Isak zasekl ale Shon měl odpověď jako vždy ,, Abych to velení nepřevzal já nad vámi" To už jsem toho měla dost a došla za ním a dala mu pohlavek. Isak se začal smát a dostal pohlavek ze zadu od Maxe. Byl to vtipný pohled, zasmály jsme se a šli na nástup. 

,,Ahoj jsem Derek a budu vám dělat hlavního vedoucího. Toto je Amanda naše vedoucí a zdravotnice. A toto je Isabel další vedoucí. Toto jsou Mark a Alex naši bráchové vedoucí. 
Teď vás rozdělíme do týmů po dvaceti lidech. Každý vedoucí bude mít svou skupinu. " 
Každý vedoucí vždy předstoupil a přečetl jména tich co jsou s ním . 
Nejdřív četla Amanda v její skupině je Max a Shon s dalšími osmnácti lidmi které neznám. 
Pak četl Mark u něj ve skupině je Alis ( posmutněla jsem že nejsme spolu) a Ben. 
Pak četl Alex čekala jsem ale mé jméno ani Isaka tu nebylo. 
Takže jsem u ní nevěřila jsem dokud nepřečetla nahlas mé i Isaka jméno. 
Derek: ,, Tak kostky jsou vrženy, tyto týmy budou takto až do konce tábora. 
Uprostřed tábora bude tabule s body každého týmu. Je Pět hodin, V šest je večeře a večer aby jsme to zahájily bude hra kterou jsme každý hrály jako puberťák." Bude to po chátkách ( takže vím že budu s ní no super? Náhoda? nemyslím si. ) 
S náma bude hrát chatka číšlo 5,6,7,8,9 takže nás bude 15.
,, Každý vedoucí donese alkohol a flašku, započne to v devět hodin večer na chatce či místě se lidé domluví. " 
Po tichto slovech jsme byli rozpuštěny šly jsme si dovybalit. Celou dobu bylo ticho. Po té jsme šli na jídlo, po jídle šla Alis ke klukům já šla do chatky si vše dát na správné místo. 
Mé zděšení nastalo když jsem si uvědomila že s Isabel sdílím manželskou postel protože mě Alis přesunula....  dávala jsem si tašku pod postel když se zamnou zavřeli dveře. Lekla jsem se a otočila se prudce což byla chyba protože jsem tím tu osobu natiskla na zavřené dveře. Byla to isabel je o malý kousíček nižší, ale i tak se nám setkaly pohledy. Začala se smát tak jsem udělala to samé a trochu odstoupila. Trochu jsme si povídali zjistila jsem odkud je a tak podobně.


Pohled Isabel 

Když jsem šla po večeři do chatky a zavřela asi jsem ji vylekala jelikož se otočila tak rychle že mě narazila na dveře. Zastavil se mi dech. Ale co bylo horší ucítila jsem její vůni krve... Voněla zvláštně a tak....awwww ....ta holka je úplně úžasná. 
Po chvíli odstoupila když jsem se začala smát abych to zahnala. 
Povídali jsme si, je velice tajemná moc mi toho neprozrazuje. Však já se o tobě dozvím vše Seris.

Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat