24...

27 1 0
                                    

Další den byla schůze ohledně programu, jelikož jsme zjistili že přes noc aktivita lovců byla navýšena. Nechtěli jsme je zabíjet, přece jen jsou to lidé no bohužel oni chtějí zabít nás. 
Bylo zvláštní že na schůzi nebyl Ben ani Alis. Rozhodli jsme se dojít podívat k ním domů no jediné co jsme našli byl dopis, který rozhodně nepsali oni dva. 
Posedali jsme si a Max začal číst. 
,, Omlouváme se za rušení vašeho vlčího klidu, avšak vy rušíte náš klid vaší existencí. 
Pokud se ptáte kde jsou vaši přátelé, máme je my nebo spíše já. Issabel určitě bude vědět kdo jsem při vyslovení jména Sarah. 
Vaši přátelé jsou v mém sídle a já čekám až si pro ně dojdete, ale nečekejte dlouho každou hodinou přijde vašemu vlčkovy řezná rána stříbrným nožem. Uvidíme kolik jich zvládne." 

Po dočtení jsme všichni koukali na Iss s tázavým pohledem . 
Max ,, To je unesli upíři? Zas?" 
Iss,, Sarah není upír Maxi... Sarah je vůdkyně lovců vlkodlaků. Asi se ptáte jak ji znám zrovna já. 
V jedném boji asi šedesát let zpět jsem s ní měla tu čest. Zajala druha jedné z princezen. A já byla jediná nejblíže. Nabídla mi obchod. Já ji dám trochu mé krve aby mohla žít a omlazovat se déle. 
A ona mi dá druha jedné z princezen. Neměla jsem moc na výběr a na dohodu přistoupila. Proto stále žije a vypadá na třicet... "  
Max ,, od kdy vaše krev omlazuje? " 
Iss ,, Když dáte krev princezny upírů dohromady s krví vlkodlaka a jednou danou bylinou přesněji omějem. nepřemění vás ale omladí. " 
Nevěřícně jsme všichni pozorovali a přehrávali si její slova v mysli.
 Seris ,, A co s tím uděláme? jak je zachráníme. Jak vypadá její sídlo. " 
Iss ,, V dopise jsou souřadnice avšak mám dojem že ji nejde o ty dva. Ale o mě a nejspíše i tebe Sir. Nikdo nikdy nezkusil krev princezny upírů a pravé alfy neboli jak se říká princezny vlkodlaků. " 
Max,, Jdeme se sbalit každý víte co máte vzít. Já jdu napsat dopis do pobočky v Rusku jelikož dle souřadnic je sídlo tam. A objednám letadlo od velitelství za hodinu sraz u mě na zahradě." 
Šli jsme s Iss rychle sbalit jelikož jsou to lovci na které jsme trénovali každý z nás má svou zbraň buď na blízko nebo na dálku. Ano víme jsme silnější ale tuto převahu nemáme šanci zvládnout bez úhony, ale ztrátu Alis a Bena nemůžeme dovolit. 
Moje zbraň je meč do jedné ruky. Tyto zbraně jsou speciální jelikož reagují na svého majitele pokud je jich hoden. Plus nějaké menší dýky. Iss má též meč akorát zahnutý. 
Po hodině jsme již sbaleni šli k Maxovi. 
Max,, Jsme tu všichni můžeme jít. Letadlo nás vyhodí asi tak 10km od sídla aby jsme se neprozradili vpád ze vzduchu by byl riskantní. " 
Nastoupili jsme a už vzlétali, měli jsme asi tak dvě hodiny letu před sebou. Šli jsme do společné místnosti a skládali plán. 
Max ,, Dobře, nevíme kolik lovců tam bude ale víme že každý z nich prahne po naší smrti"
Isak,, Jak povzbuzující." Této poznámce jsme se museli zasmát. 
Max ,, Musíme být při sobě za každou cenu a když se rozdělíme tak po třech dle toho jak se doplňujeme ale jelikož Isak a Nathan jsou na dálku a nejsou probuzeni trojice budou. Já, Shon a Isak a druhá bude zbytek.  Náš cíl je odejít s oběma. Musíme ale počítat bohužel i s tím že je možné že budeme mít ztráty u nás. " Dořekl a rozhlédl se po nás, všem bylo jasné že můžeme všichni umřít. 


Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat