Pohled Seris
Probudila jsem se v objetí mé krásné upírky. Opatrně se otočila a políbila ji na dobré ráno.
Otevřela pomalu oči a usmála se na mě.
Pak byla snídaně a nástup s hrou. Odpoledne jsem byla s Alis.
Alis,, směješ se jak měsíček co se děje? "
,, no už nejsem singl stačí to? "
Začala nahlas vřískat a jásat a objímat mě
Alis,, konečně ses mi pochlapila " a začala se smát a já též.
Alis,, dnes má noční obhlídku Ben a Isak."
,, jojo vím"
Alis,, musíme být v pozoru mám z dneška zvláštní pocit"
,,neboj se jsme ve střehu stále"
Na čež jsme šli na večeři. Po večeři zpět do chatky již i s Iss.
Objímala mě a všichni jsme si povídali. Kluci mají hlídku od desíti. Je asi pul dvanácté. Když v tom jsme uslyšeli zavití což je náš znak nebezpečí. Rychle jsme vyběhli ven za zvukem.
Pohled Isaka
Měly jsme noční obhlídku. Povídali jsme si když jsme uslyšeli šramot. Najednou se objevilo okolo nás asi patnáct upírů. Věděli jsme že je zle. Zavyl jsem na znak nebezpečí.
Pohled Seris
Doběhli jsme k nim všichni naráz.
Ocitli jsme se v obklíčení upírů bylo jich tu tak patnáct a nás bylo jen sedm. Byla to velká přesila.
Skočili po nás vytáhla jsem můj ručně řezaný nůž a šla do obrané pozice. Držela jsem se u Iss a Alis a kluci se drželi u sebe. Skočili po nás tři jednoho Iss odrazila a druhého já. Třetího vznesla Alis a odhodila. Po prvním útoku šli v šesti. Jednoho jsem přehodila přes záda a zabodla mu svůj nůž přímo do srdce. ,,Jeden mínus" To zbytek naštvalo a útočili více.
Zaútočilo na mě dva na ráz jeden mě chytl za ruku a zmáčkl mi ji velice silně a přetočil mě zády k sobě druhý mě měl na pospas. Najednou začal ten předemnou hořet. Využila jsem překvapení a vymanila se tomu zamnou a zabodla ho též.
Nevíme kde ale přibyli další čtyři. Otočila jsem se kolem a viděla že prohráváme. Vynořil se zamnou další a hodil semnou o strom poté mě zvedl svou rukou na mém krku. Dal mě tak metr do výšky. Uviděla jsem Bena a Isaka ti už leželi na zemi a ti upíři je svazovali. Max a Shon byli pod těmi upíry a pomalu ale jistě ztráceli kyslík stejně jako já. Alis jeden z nich již odnášel.
Isabel se na mě ohlédla a po té ji jeden vrazil do každé nohy dřevěný kůl. Po tomto jsem upadla do bezvědomí i já.
Začínám se probouzet světlo mě oslepilo a hlava zatřeštila zaslechla jsem hlasy. zvedla jsem zrak a uviděla že jsem uprostřed obrovské místnosti okolo mě byli do kruhu uvázáni ostatní. Byli již vzhůru.
Iss,, Jak jste na tom? Seris jsi už vzhůru?"
Posadila jsem se a uvědomila si že cítím bolest v noze asi je zlomená.
,,Ano jsem kde to jsme? "
Na tož se mi dostala odpověď od neznámého ve tmě.
Upír ,, jste v podzemí mého domu. A ptáte se co tady děláte? To vám hned povím. "
,, Jste parta co už dlouho trýzní mé poddané ale hlavně je tu jeden člen který určitě moc dobře ví kdo jsem."
Z úst Iss se ozvalo ,, Williame"
William ,, Tak jsi mě poznala. Tak dlouho jsem čekal tolik let."
Iss,, Proč to děláš? "
William,, Nemysli si nejsi jediný důvod ještě je tu Seris. Byla jsi tak nevinná. Viděl jsem tě když jsem vystřelil šíp do hrudi tvého bratra."
Když zazněla tato věta dostala jsem šok, záchvat vzteku smutku.
William,, Ano, je to pravda tvého bratra jsem zabil já. Byl to jen podřadný vlkodlak jako tvoji rodiče co zasahovaly do něčeho do čeho jim nic nebylo!" ( poslední slovo zvýšil hlas)
,, O čem to mluvíš jací vlkodlaci?? " Nemohla jsem uvěřit slovům.
William ,, Tak ty to nevíš, něco ti ukážu."
Osvítil všechny kluky z party. V ruce se mu objevil stříbrný nůž. Prvně šel k Maxovi.
William,, Pozorně se dívej."
,, Ne co jim jdeš dělat" začala jsem sebou škubat ale řetězy mě nenechali.
Vzal Maxovu ruku vrazil do ní nůž. Max zařval a najednou se mu rozzářili oči žlutě a byl větší. Najednou nůž vytáhl a šel dál. (Max křečovitě svíral ruku v pěst) Toto zopakoval i u Bena a Shona. U všech stejná reakce. Když došel k isakovi přiložil čepel jemu na tvář. Isak začal řvát a bylo vidět jak se mu tvář pálí.
,, Dost" zařvala jsem na něj a vstala.
William ,, Dovoluješ si na mě řvát? Tohle ta tvá parta všechno jsou to vlkodlaci sama jsi viděla. Vzali tě mezi sebe ale nechápu proč dar jsi nezdědila. " Přiběhl ke mě rychlostí světla a přiložil ke mě nůž. Nic se mi nedělo nechápala jsem to. ,, Nechápu proč se pro tebe tvá rodina tak moc bila. "
Najednou se otočil na Iss
,, Na této ti záleží princezno? Je to jen obyčejný člověk nic není? Nic! Před lety jsi měla být má ! Jsi radši za toto? " Natáhnul ke mě ruku a mě něco začalo dusí. Byla to nějaká neznámá síla.
Iss:,, Pusť ji prosím Wille"
William ,, proč bych měl je nepotřebná je nic!" Zařval a řetězy mi z rukou spadli a on mnou hodil o zem a přestal mě dusit.
Vše mě bolelo ale povedlo mi se dostat do polo sedu cítila jsem krev v ústech.
William,, je málo rychlá" a přemístil se za mě.
William,, je zranitelná" kopl mě do žeber a já poodletěla.
Iss,, Williame nech ji. Miluju ji!!"
William,, Tak ti ukážu jak láska bolí." Řekl a byl u mě zvedl mě do vzduchu a pak natiskl na zem hodem. Vzal mou ruku a zakousl se do ní. Neuvěřitelně to bolelo sál mou krev, nemohla jsem nic. Pustil mě a po té drápy na rukou zarazil mě do srdce a vytáhl je. Mé tělo upadlo na zem. Cítila jsem že pomalu nemohu dýchat že už se blíží konec. Slyšela jsem křičet Iss slovo ne.
Pomalu vše utichalo .
Pohled Isabel
Zabodl jí drápy do srdce a po vytáhnutí její tělo kleslo k zemi. Pomalu krvácelo a ztrácela vědomí. ,,Ne prosím buď tu. Prosím"
William,, Takto to bolí. Celé ty roky jsem takto trpěl! Vyměnila jsi mě za tuhle nicku!"
Slzy mi tekly nemohla jsem uvěřit.
William ,,A co teď s vámi, nemusíte čekat ta se neprobere. Trochu si pohraji"
Vzal do ruky zpět ten stříbrný nůž a pomalu tvořil na klucích řezné rány.
Iss,, Nech je oni za to nemohou."
William,, Ale Isabel vraždí náš rod a ty je v tom podporuješ! Zabili osm mých upírů."
Věděla jsem že už není nic co by nás zachránilo.
Pohled Seris
Byla tma už jsem měla za to že nejsem mezi živými když v tom jsem viděla světlo najednou jsem se nadechla a probudila se. Jako kdyby to byl sen, ale nebyl. Sedla jsem si a ucítila bolest v kostech.
William,, To není možné však se nic nedělo jak ? " Vypadl mu nůž z ruky.
Vstala jsem ale ucítila prasknutí mé nohy a pak žebra.
Najednou všechny smysli byli úplně ostré. Nějak jsem se pohnula a přitom ulomila dřevěný kus z trámu a dostala se k Williamovi. Nebyla jsem to já . Zabodla jsem mu ho do zad. On zařval a spadl předemnou. Nějakou silou jsem uvolnila pouta všech.
William vstal a rozeběhl se k Isabel ,, Vezmu tě s sebou !!" Z mé ruky vyšel vodní proud a zasáhl ho a zledovatěl udělal se mi v ruce ledový osten. Který jsem mu vrazila přímo do srdce.
Ucítila jsem další zlomení kosti a spadla k zemi. Ostatní ke mě rychle přiběhli.
,,Bolí to, láme se to c-co to je ? "
Iss,, co s ní je ? Co se děje? "
Max,, Mění se ale je jí málo let tělo nebylo připraveno. Musíme ji dostat k nám. "
Iss mě vzala do náruče a vyběhli velkou rychlostí zpět k táboru. Iss tam napsala vzkaz pro vedoucí a hodili mě do auta hlavu jsem měla na Iss a jely jsme k Maxovi domu.
Trvalo to asi půl hodiny. Prasklo mi další žebro.
Nesli mě dolu do sklepa. Byla to místnost zavřeli se semnou do takové klece Isak a Ben s Alis zůstali venku mimo klec.
Ozval se můj další výkřik při prasknutí mé pravé ruky.
Alis,, Sir to zvládneš holka!"
Takto mi postupně praskali kosti. Najednou se mi zbarvili vlasy na modro a praskla páteř. Myslela jsem že opět umírám. Max ,, omlouvám se ale musím" chytl mě a mé prasknuté lokty přetočil tak že je vykloubil. A Kolena prolomil. Byla to neuvěřitelná bolest.
Iss,, už jsou to dvě hodiny co se mění! Maxi co s ní je? "
Pohled Isabel
Měla jsem o ni obrovský strach. Max mi chtěl odpovědět když najednou jsme zaslechli prasknutí a pak ticho otočili jsme se směrem k Seris na zemi ležel krásný bílí vlk otevřela oči byli modré viděla jsem v nich mou krásku. Pomalu se zvedla. Bylo poznat že nechápala jak chodit. Začala na nás vrčet nejspíše měla strach. Skočila po mě a shodila mě pod sebe.
Max,, Seris ne!"
Nereagovala. Věděla jsem.
,,Miluji tě Seris prosím vím že to zvládneš" v tom se na mě podívala a posadila se na mě tak abych si mohla též sednout. Koukala mi do očí.
Max,, Ona to zvládla, je to za ní dokončila proměnu. Je první kdo to přežil v mladším věku."
Pohladila jsem ji a podrbala za uchem. Bylo poznat že se jí to líbí.
,, Jak dlouho bude v této podobě? " Optala jsem se Maxe.
,,Nejdéle patnáct minut pak se změní zpět."
Pohled Seris
Bylo to zvláštní ale úžasné být ve vlčím těle.
Po pár minutách jsem se změnila zpět uvědomila jsem si že jsem nahá jen v kalhotkách a zrudla.
Iss si hned všimla a dala mi svou mikinu.
Chtěla jsem vstát ale nešlo mi to byla jsem vyčerpaná. Iss mě vzala do náruče a nesla mě do pokoje pro hosty kde si semnou lehla. U všech byla vidět úleva v očích. Iss mi dala pusu a já usnula.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.