Ma megyünk Hyerinnel a kórházba. Már nagyon izgatott vagyok. Meg tudjuk a baba nemét és halhatjuk a szívhangját.
- Kicsim meg jöttem, Minho azt mondta be visz minket a kórházba.
- Megyek - kilátók vissza. Le futok és karjaiba közé zárom szerelmemet - Szia
- Szia. Na gyere Minho már vár - megragadja a kezem és kirángatt a kocsihoz. Minho a kórházig vitt minket és a kapu előtt váltunk el. Ő ment dolgozni mi pedig a nőgyógyászati osztályra. Ott elkérték Hyerin papírjait, majd a váróba küldtek minket.
- Már várod, ugye? - fordul felém szerelmem.
- Azt várom, hogy a kezemben tarthasam - mosolyodok el. Megfogom a kezét és így várunk tovább.
- Choi Hyerin - szól ki egy nővérek. Felállni és bemegyünk a vizsgálóba. Ott páromtól vesznek vért majd át küldik az ultrahangba.
Ezt a részt vártam a legjobban. A lány felfekszik az ágyra és várjuk, hogy az orvos megérkezzen.
- Jó napot - lép be egy öreg bácsi - , hogy érzi magát?
- Jó napot, köszönöm jó.
- Ennek örülök, akkor ma meghallgatjuk a baba szívhangját és utána ultrahangozunk - izgul be az orvos. Felszerelik Hyerinre a doppler géppet, majd bekapcsolják. Az a hang! Életem legszebb ritmusa volt, és ez egy zenésztől nagy szó. - Hát ez mi lehet?
- Mi? - ijedek meg.
- Valami nem stimmel a kicsi szívhangjával, van egy utódobbanás. - A doki hív egy nővért és megultrahangozák Hye hasát. Időközben Minho is fel bukkant. Szerelmem és én már sírunk az idegtől és egymást probáljuk vigasztalni.
- Ikrek! - jelenti ki vigádáman Minho. Mivan? Ezt ő honnan látja? - Elbújt és ezért nem lehetet az első képen látni. Ő volt az útó dobbanás is.
Ikrek! Még azt se fogtam fel, hogy gyerekem lesz most meg ki derül, hogy egyszerre kettő. Elkezdek sírni. Már szinte zokogók. Szerelmem szintén sírva ölel magához és próbál nyugtatni.
Miután befejezik a vizsgálatokat és a recepciós pultnál meg kapjuk a képeket, az én bogárkáimról, elindultunk haza. Otthon egyből mindenki letámadt minket, és kérdésekkel bombáztak.
- Lassabban fiúk! Mindjárt elmesélnek mindent, de előbb együnk. - Jin mindenkit bezavar az étkezőbe. - Kölyök minden rendben? - ránt vissza a valóságba, mire halványan bólintok. Mindenki az asztalhoz ül és elkezdünk enni.
- Hoztunk ultrahangképet - emeli fel a kis papírkát, mosolyogva Hyerin. A kép körbe megy az asztalnál és mindenki megcsodálja, bár szerintem senki se tudja mit kell látni. Kivéve Namjoont. Ő neki egyből leesik a tantusz, és hangosan felvisít.
- Úristen, erről nem volt szó - hatódik meg. A többiek semmit sem értenek, nem csoda hogy a Leader 148-as iq-val rendelkezik. - Fiúk a pocaklakó nincs egyedül. Ketten vannak. - Mindenki lefagy, majd fázis késéssel kezdenek örjöngeni. Örülnek az öröm hírnek, én meg még fel se fogtam.
- Mi a baj tökmag? - ül le mellém Jin.
- Szerinted nem vagyok még fiatal? Vajon jó apa leszek? Leszek olyan jó, mint apa? - nézek kétségbe esetten rá. Még csak 19 vagyok nem vagyok én ilyen nagy dologra felkészülve, még magamra se tudok vigyázni, nem, hogy két kisbabára. Nem vagyok én felelősség teljes.
- Ne aggódj, biztos vagyok benne hogy nagyon jó apa leszel, a legjobb - nyugtat Eomma. Ez egy kicsit segített de még mindig nem nyugodtam meg.
- És akkor mik is a tervek a szülés utánra? - kérdezi Jimin.
- Kiveszek egy házat a közelben és oda költözünk. - Valamit ki kell találnom, itt nem maradhatunk mert túl sokan lennénk. Elköltözünk, de nyílván az éneklés nem hagyom abba. Az folytatom, Hyerin és a kicsik minden turnénkon velünk jönnek majd ha már nagyobbak lesznek, míg kicsik nem engedem őket hosszú útra.
- És ha először csak te költöznél hozzánk? Tudod, örülnék ha a bátyám segítene az elején.
- Igazad lehet, nagy a házatok és nincs is messze. Meg beszéled Minhoval? - A lány bólint, majd eszik tovább. Befejeztük az isteni ebédet majd mindenki szétszéled.
- Menjünk fel egy kicsit - ragadom karon páromat és elindultunk a szobám felé. Lefekszünk az ágyamba és össze bújunk. - Szerinted jó szülők leszünk? - töröm meg a csendet egy idő után.
- Szívem, ebben ne kételkedj. Ahogy a húgoddal bántál, az elragadó volt, csodálatos voltál. Nálad jobb apát el se tudok képzelni.
- Köszönöm baba - csókolom meg. Ekkor a szobába belép legjobb barátom. - Tae - szólítom meg, mire hümmögés a válasz. - Leszel az egyik kisbaba kereszapukája? - kérdezem meg. - Persze ha neked nincs elenedre - nézek itt Hyerinre.
- Nem, szerintem nagyon jó választás. - Tae sírva borul a nyakunkba. Miután kisírta magát feltett egy kérdést.
- És ki lesz a másik babáé?
Sziasztok!❤️💜
A hibákért bocsi, ígérem amint haza érek átnézem még egyszer. Már régen volt rész és muszáj voltam kirakni. Telóról írtam és az autókorektor nem szeret szóval biztos tele van hibákkal.
De most lefogok merülni 5%-on van a telóm szóval nem szaporítóm a szót.Remélem tetszett a rész. A kövi résszel sietek. Legyen szép napotok
Ui: Átnéztem, de biztos van még benne egy pár hiba, azokért elnézést.
YOU ARE READING
👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)
FanfictionHyerin is el jött. Ő következik, mint a többi rajongó hozott ajándékokat. Taetól már kapott alá írást. Most hozzám jön, úgy teszek mintha nem ismerném. Meg kapja az alá írást és át adja az ajándékát. Egy kis dobozka az nem túl nehéz nem hiszem, hogy...