El indultam a bolt felé. Mikor oda értem Hyerin még nem volt sehol, gondolom mert még korán vagyok. 18.01 kilép az ajtón egy gyönyörű lány.
- Szia, gyönyörű vagy - mosolygok rá mire zavarba
- Ugyan nem is randihoz öltöztem reggel - mondja piros arccal - , vagyis...umm ...ez randi? - kérdezi meg félve.
- Ha szeretnéd lehet az is - mosolygok rá kedvesen. Ő csak bólogat.- Mehetünk?
- Hova megyünk? - néz fel rám kíváncsian mi közben elindulunk.
- A partra. Meg szeretnélek ismerni jobban - fogom meg a kezét. Kicsit meg illetődik de nem húzza el. - Itt a parton van egy kicsit eldugottabb rész oda megyünk - töröm meg a csendet lent a parton.
Mikor oda érünk Hyerin körbenéz majd mikor észre veszi, hogy leültem ő is leül mellém.
- Éhes vagy? - kérdezem tőle a kosárban turkálva.
- Bocs, hogy késtem. Jin nem akart elengedni. És ha kérdezik, fájt a fejed azért nem ettél velünk -toppan be Tae.
- Kösz haver, jövök neked egyel - állok fel és elveszem tőle az üvegeket. - Oh, és poharat is hoztál egy Isten vagy - nézek bele a szatyorba.
- Ki tettél magadért gyönyörű lett ez a hely - néz körbe. - Bocs nem akarok zavarni és lebukni sem, szóval megyek. Sziasztok -fut el, én meg vissza ülök Hyerin mellé.
- Nem tudják, hogy velem vagy?
- Nem tudnak rólad. De ne értsd félre, befoglak nekik mutatni de előbb meg szeretnélek ismerni. Tudod az eddigi kapcsolataim is a média miatt mentek tönkre és a fiúkat ismerve jövőhétre már tudni fogja mindenki, hogy én újra randizók ezért nem mondtam el nekik -magyarázkodok.
- Értem - bólint egyet. - Ezeket te csináltad?
- Igen szóval ha meg hallunk akkor ne csodálkozz - nevetek fel kínosan.
- Annyira biztos nem rossz. - Kinyit egy gyümöcssalis dobozt és belekóstol.- Mmm -jelen meg egy kamu mosoly az arcán.
- Nyugodtan ki köpheted. -A lány azonnal kiköpte. - Bocsi, én mondtam.
- Annyira nem rossz csak... na jó nagyon rossz - nevet ő is kínosan.
- Mesélj egy kicsit magadról.
- Jó akkor te is mert a híres Jungkook biztos nem hasonlít az igazira és érdekel milyen valójában a kis maknae. - Elkezd mesélni töviről hegyire mindent elmesélt.
Fiatalabb tőlem, eredetileg Busantól nem messze egy kis tanyán lakik és egyetemre jár itt Szöulban. Egyedül lakik és a boltban vállalt munkát, hogy el tudja magát tartani. A szülei támogatják de mivel szegények nem tudnak neki pénzt adni testvérei nincsenek, szereti az állatokat meg még ilyen apróságok. Mire végzet a mesével lement a nap.
-Gyönyörű volt a naplemente - jegyzi meg.
- Igen szerintem is - helyeselek. Az idő kezdet lehűlni és ahogy láttam ő nem hozott pulcsit.- Nem fázol? - vesszem le a pulcsim és hátára terítem.
- Köszi. Szerintem jó lenne lassan haza mennem még tanulnom is kell - kel fel a földről.
- Haza kísérhetlek? - pattanok fel én is.
-Tae meddig tud neked falazni? - kérdezi.
- Ügyes, nagy fiú már, meg oldja - indulok el. Míg oda nem értünk a házához addig is beszélgetünk. - Örülök, hogy eljöttél velem. Örülnék neki ha majd megint találkoznánk.
- Én is örülök, köszönöm, hogy meg hívtál. Remélem még találkozunk és akkor te mesélsz magadról. - Hát igen ez a fele elmaradt én nem meséltem magamról. - Majd ha haza értél írj, hogy rendben vagy e - ölel át. Kapok egy puszit majd elszalad. Elindultam haza. Írtam Taenek, hogy letud e jönni értem. Le jött kinyitotta az ajtót és a szobáig csendben mentünk, nehogy felkeltsünk valakit.
- Na mesélj mi volt? - támad le amint becsukódik az ajtó. Dobtam egy gyors üzit Hyerinnek, hogy biztonságban haza értem és, hogy most inkább Taetól félek mert nem hagy békén, majd belekezdtem a mesélésbe.
-...És ő más mint az eddigi lányok. Ő nem a hírnév miatt csinálja, ő engem kedvel - mondom hatalmas mosollyal - , legalább is a látszat ezt mutatja - dőlök hátra az ágyban. Tae ágyában ülünk mindketten és én eddig lelkesen meséltem, legjobb barátom meg csak hallgatót. - Öm... most már feküdjünk le. Holnap próba. - Át megyek a saját ágyamba és nem sokkal később el is alszok.
Reggel Jin hideg kezére keltem.
-Hogy érzed magad? - kérdezi. - Már nem fáj a fejed?-
-Miért...
- Jungkook jó, hogy jobban vagy tegnap nagyon szarul néztél ki - mondja Taehyung nagyon hangsúlyozva. Tényleg!
- Oh, igen jobban vagyok - mosolygok Jinre.
- Rendben, akkor gyertek le enni aztán megyünk próbára, délután meg zenét veszünk fel - megy ki a szobából. Gyorsan át öltözünk és lemegyünk enni. Utána elmentünk próbára. Keményen kellet dolgoznunk mert holnap meg nézzük a klip helyszínét és ha jó akkor holnap után felvesszük a klippet. Mindenki végzet a gyakorlással de Tae még szerencsétlenkedett, és bevallom őszintén nekem is volt nem egy bizonytalan lépésem.
- Mi még maradunk egy kicsit próbálni de ti menjetek nyugodtan. Majd hívunk. - Namék el mentek és csak ketten maradtunk. - szerintem most először tartsunk pihenőt sok volt ez egyszerre. - vettem fel ötletnek mire Tae bólint egyet és elvágódik a földön. Előveszem telóm és elkezdem zaklatni Hyerint.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Hyeeerin❤️Hali.
Ugye nem zavarok???Szia. Nem mizus??
Nem sok próbálunk, a fiúk már haza mentek de én és Tae még maradtunk egy kicsit. Te mi jót csinálsz???
Uh, az fárasztóan hangzik. Én most megyek haza az egyetemről nekem is fárasztónapom volt, és lesz is 2 óra múlva kezdek a boltba.
Oh, te szegényke. Mi délután zenét vesznek fel, holnap meg, megnézzük az új klipp helyszínét és ha jó akkor holnapután felvesszük a videó klippet. Ezért gürizünk a tánccal. Na meg a koncert sincs messze.
Tudod tök véletlen a táncterem előtt fogok elmenni úgy 2,4 perc múlva. Nem jössz ki?
Az épület mögötti játszótéren találkozunk.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
YOU ARE READING
👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)
FanfictionHyerin is el jött. Ő következik, mint a többi rajongó hozott ajándékokat. Taetól már kapott alá írást. Most hozzám jön, úgy teszek mintha nem ismerném. Meg kapja az alá írást és át adja az ajándékát. Egy kis dobozka az nem túl nehéz nem hiszem, hogy...