- Sárkány! - kuncog bátya mögött, Hyerin.
><><><><><><><><><><><><><><><
- Kuncogj csak ott van egy sárkány mögötted és tűzet okád. - jelentem ki. - na meg az oroszlánok is mindenhol ott vannak. Ne híggyél nekik kedvesnek tűnek de nem azok. Az egyik megetet a zoknim - mesélem duzzogva.
-meg Jin mondta, hogy fél.
- Mitől? - kérdez vissza.
- Azt ő se tudta meg mondani állítólag. De nagyon fél. Nem lehet őt egyedül hagyni, mikor a gyógyszer hatása alatt van.
- Apa mindjárt itt van fel kel öltöznöm - kelnék fel.
- Meg azt is észre vettem, hogy így vissza megy kisgyerekbe - mondja Hyerin.
- Hyerin ki mennél egy percre, ilyen fiús beszélgetést szeretnék tartani Jungkooknak, míg nagyjából önmaga. - A lány szem forgatva ki megy. - Hallottam most már hívatalosan is együtt vagytok. Ne merd meg bántani a húgom. És semmi hülyéskedés. Tanácsok ért szívesen fogadlak majd. - Fel áll és ki megy. - Elintéztem apa részét is - mondja húgának. - Na én megyek ha érted kell jönni hívj. - Minho el megy mi meg elkezdünk öltözi.
Meg csörren a telefonom Hyerin fel veszi és elkezd beszélni.
- Hangosítsd már ki. - szólok rá.
- Na szóval, kezd el előröl most már Kook is hall.
- Beszéltem apuddal mindjárt ott van a gyógyszerekről tud mit mikor kel bevenni és, hogy ijesztő mellék hatásai vannak. Tud róla, hogy valószínűleg egy élő halót vagy. - Ez rosszul eset. - Ő is azt mondja míg jobban nem leszel nála maradsz. Ömm. Asszem ennyi. A gyógyszereket ne felejtsd a Dromba. Öltözz melegen. Apud most már bármelyik pillanatba megérkezhet - fejezi be.
Utána lerakjuk, apu küldött egy üzenetet miszerint dugó van és késni fog, ezért kényelmesebbre vettük a dolgot. Hyerin melegen felöltöztettet, még egyszer leellenőrizte a bőröndöm és végül le mentünk tv-t nézni.
- Kicsim nekem lassan mennem kell. Szívesen meg várnám veled apud de holnap egyetem és nem akarok fáradtan menni. - Meg forgatom a szemem és jó szorosan magamhoz öleltem. Meg csókoltam majd még egy kis ideig így maradtunk. És ki nem találjátok. Elaludtam. Apa ébresztet.
- Szevasz tökmag. Hallom beteg vagy - ül le mellém. - Hogy érzed magad? - Magamhoz ölelem és beszippantom illatát.
- Most már sokkal jobban - mondom a felsőjébe.
- Tényleg elég meleg vagy. - simít arcomra.
- Hiányoztál - könnyezek be. Belegondoltam abba, hogy ő az egyetlen élő rokonom és, hogy mennyire szeretem. Nagyon hiányzott - Nagyon hiányoztál. El sem tudom mondani mennyire. - sírom el magam.
- Nyugodtan sűrűbben is haza jöhetsz, főleg ha beteg vagy. Itt biztos csak a fiúk terhére voltál én pedig tudtalak volna ápolni otthon, addig se unatkozom. - fogja két keze közé arcom, és homokomra hint egy puszit. - Na gyere induljunk, hogy minél hamarabb lefeküdhess. A húgod is már nagyon vár. - a tökmag is már nagyon hiányzott. Fel állunk apa hozza a mellém készített bőröndöt én pedig meg fogom a kabátom és ki megyünk a kocsihoz. A járműben egész hideg van ezért kabátomat magamra terítem. - Az mi? - mutat apa egy cetlire ami a Jacki zsebéből log ki.
"Szeretlek álomszuszék.
Nem volt szívem téged felkelten írj ha elindultattok és ha megérkeztetek.puszi a te szerelmed"
Elmosolyodok. Elő kapom a telefonom és küldök neki egy üzit.
- Mit mosolyog ennyire csak nem egy lány? - kérdezi apa.
- Ma reggel lefeküdtünk - ezt miért mondtam el én se tudok. Kezemet szám elé kapom. Ez ki csúszott. Apa lesokkol majd nevetni kezd.
- És jó volt? - kérdezi.
- Csodálatos.
- Majd mutass be neki. Hívd meg egyik ebédre - ötletel apa.
- Úgy lesz apa, de most alszok egy kicsit, jó.
- Jó aludj csak - simít a combomra. - Gyere mennyünk be és aludhatsz tovább.- mondja apa a házunk előtt. Már elég késő van az út eleve hosszú volt és a dugó miatt apu sokat késet. Most olyan éjfél körül lehet. Be megyünk a házba és én húgommal közös szobánk felé veszem a irányt. Befekszek az ágyba és egyből elnyom az állom.
Valaki rám ugrott a test hatására nyekkentem egyet. Taeyeon erősen szorított magához.
- Szia tökmag - simogatom haját.
- Kis lányom felkeltél már? - jön be apa a szobába. Mikor nem látja a kis lányt ágyában mérgesen fordul az én ágyam felé. - Mit mondtam neked?!
- Bocsánat, hogy felkeltettelek - mászik le rólam és lesüti a szemét.
- Semmi baj - mosolygok rá. Fel ülök és előveszem telefonomat.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Hyeerin❤️Elindultunk szeretlek.
❤️❤️jó úttat. Vigyáz magadra.😘
20:05
Szia bocs éjfél után értünk ide már nem volt erőm írni.
Szia semmi baj.
Mi jót csinálsz??
Most reggelizek.🍳🥓
utána meg megyek az egyetemre.Jó étvágyat.
Köszönöm💞
Na hagylak pihend ki magad majd még beszélünk.
Szia😘❤️Jó szia szeretlek❤️😘
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°Le teszem magam mellé a telefont kitárom kezem húgom felé. Amint észre veszi mellkasomnak vágódik és erősen meg szorít.
KAMU SEDANG MEMBACA
👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)
Fiksi PenggemarHyerin is el jött. Ő következik, mint a többi rajongó hozott ajándékokat. Taetól már kapott alá írást. Most hozzám jön, úgy teszek mintha nem ismerném. Meg kapja az alá írást és át adja az ajándékát. Egy kis dobozka az nem túl nehéz nem hiszem, hogy...