1. rész

253 7 2
                                    

- A nevem Jeon Jungkook, a bts fővokálja. Én vagyok a legfiatalabb. Egy szóval a maknae - mondom a kamerába gyönyörű angol tudásommal. - Így jó lesz? - kérdezem Rm-től már koreaiul. Promózzuk magunkat más országokban és most csináljuk a reklámot.

- Tökéletes. Az á-kat gyakorold és ha jobban megy, felvesszük még egyszer - mondja a kritikát. Bólintok, majd oda megyek a többiekhez és leülök a kanapéra. - Jin te jössz - hívja Jint a kamera elé.

- Szerintem jó voltál de ha szeretnéd segíthetek - simít a vállamra Tae.

- Mert te aztán jobban tudsz mint én - vigyorgok rá - , de köszi. Megpróbálhatjuk - fordulok felé teljes testemmel. Gyakoroltuk a szövegemet és utána az övét is. Ő nagyon szépen el mondta a részét, de nekem már nem ment jobban ezért maradt az első. Mire végeztünk már késő volt és egyből haza mentünk.

- Én fürdök először - kiált fel a kocsiba Hoseok.

- Stipistopi második - kapja fel a kezét V.

- Lehetek a harmadik? - vágok Jin szavába mert tudom ő is a fürdőre pályázik.

- Én a negyedik - mondja végül a sofőr is. - Vagy mennél inkább előbb te, Nam? - kérdezi meg Joontol.

- Menny csak leszek az ötödik - mondja Nam is.

- Mi a téma? - ugrott be a minibuszba Jimin is.

- Te lehetsz a hatodik a fürdőben - világosítom fel a témával kapcsolatban.

- Yoongi előttem van? - kérdezi félve.

- Ömm... Ő miért nem jelentkezett még a fürdőért? -néz hátra Tae. Suga már rég húzta a lóbőrt.

- Nem - fordul vissza a törpéhez.

- Akkor nekem ok - ül le vidáman.

- Te nem vagy fáradt? - értetlenkedtem. Jimin most is ugrál én meg mindjárt találkozom Yoongival.

- Nem, mért, ti igen? - döbben le.

- IGEN - mondjuk egyszerre. Az út további része csendben telt, csak a rádió halk zenéje szólt. Otthon mindenki le fürdött, Yoongit kivéve. Állítása szerint ő nem várja meg míg mindenki végez majd reggel fürdik. Jin csinált vacsit, ettünk majd ágyba bújtunk.

Reggel korán keltünk. Eomma már meg csinálta a reggelit mire én el jutottam a konyháig.

- Jó reggelt - köszönök a már evő társaságnak.

- Jó reggelt, gyere enni - hív az asztalhoz Nam. Oda megyek és leülök, meg reggelizünk, majd mindannyian beülünk a kocsiba. A tánc terembe megyünk, gyakorolni az új táncot.

- Basszus otthon hagytam a vizemet - szólalok meg félútnál.

- Ihatsz az enyémből - mondja Taehyung.

- Megint tele van füvekkel? - nézek rá csúnyán, de ő felül múlt és sokkal csúnyábban nézett rám. - Akarom mondani nem kell kösszi - simítok karjára félve, nyugtatás képp.

- Nem is adnék, ha a szomjúságban fogsz meghalni, akkor sem adok - játssza a durcit.

- Ne veszekedjetek. Kook majd bemész a boltba és veszel magadnak másikat - szid le minket Nam. Jin le parkol a stúdió előtt és mindenki kiszáll.

- Tessék, siess vissza - nyom a kezembe egy kis aprót Jin. Gyorsan el megyek a boltba, vízért és már sietek is vissza. Útközben a zebránál egy nénike el hasalt, én egyből oda futok hozzá és segítek neki fel állni. Egy fiatal lány oda futott hozzám és segített összeszedni a néni holmiját.

- Jól tetszik lenni? - kérdezem az elveszett nőtől. Szerintem azt sem tudja hol van.

- Anyuka! - jön oda egy idősebb hölgy is, gondolom a néni lánya - jaj anyuka - fogja meg a kezét és át segíti az úton. Ja, nem az út közepén kellett volna hagynom szegény nénit. - Köszönöm gyerekek - hajol meg, majd elveszi a szatyrokat és a botot a hölgy.

Én csak ekkor néztem meg jobban, hogy ki áll mellettem. Egy barna hajú lány, ugyan olyan színű szemekkel. Elég szép arcú lány. Egy kicsivel alacsonyabb volt nálam de nem olyan törpe. Jiminnél talán magasabb.

- Szia, hogy hívnak? - kérdezem meg tőle, mikor a két idős hölgy elment. A lány felém fordult és tányér méretűre tágulnak szemei.

- Te....Te vagy...Jungkook - dadogja mire mosolyogva bólintok. - a-az az a Jungkook.

- Igen én vagyok Jungkook a bts-ből - vigyorgok a lányra. - És te ki vagy? - kérdezem meg újra. A lány megrázza a fejét és felém nyújtja kezét.

-Hyerin vagyok-mutatkozik be.

- Örülök a találkozásnak Hyerin - rázom meg a kezét és enyhén meg hajolok. - Nekem most mennem kell de remélem még találkozunk - engedem el a kezét és el kezdek integetni, ő viszont csak bólogat.

Elindulok vissza a stúdió felé közben elő halászom telefonom a zsebemből. - Már ennyi az idő? - A telefonomat vissza rakom zsebembe és elkezdek futni. A próba után haza mentünk és mindenki egyből kidőlt.

Reggel míg mindenki megreggelizett, megnéztem a közösségi oldalon, hogy mit hoztak fel a tegnapival kapcsolatban. Szerencsére csak a néniről írtak, a lányról semmi nem jelent meg. Ennek örülök, ne legyenek pletykák arról a szép lányról.

- Haver figyelsz te rám? - csap vállon Jimin.

- Bocs, mit mondtál?

- Nem is mesélted, hogy segítettél tegnap egy néninek - vigyorog.

- Ezt...- felém fordítja telefonját. Ja tényleg arról készült egy cikk. - Ja hát elesett én meg felsegítettem.

- Fiúk nem mentek el a boltba? Kéne venni egy pár cuccot - lép be a nappaliba Jin.

- De - ugrik fel Chim - nem-ül vissza.

- Mi az? - kérdezem.

- Van ott egy csáv...
a szemével meg szokott erőszakolni - pirul el.

- Suga te jössz? - keresek másik havert. De Yoongi hangosan fel horkant - Én is szeretlek. Hosi, te eljössz velem a boltba? - kérdezek tovább.

- Nagyon izomlázam van a tegnapi próba miatt.

- Nam? - nézek rá bociszemekkel.

- Őt én nem engedem, kell nekem - lép ki egy pillanatra a konyhából Jin. Ekkor lép be a szobába Tae.

- Tae baba, gyere megyünk boltba! - fogom meg karját és elkezdem rángatni az ajtó felé.

- Csak ketten megyünk? - kérdezi, mire bólintok. - Uh, veszünk olyan gumicukrot amit a múltkor Eomma nem engedett? - kezd el ugrálni mint egy gyerek.

- NEM - kiált ki Jin a konyhából. Én elkezdek bólogatni, hogy igen veszünk. Nam hozott pénzt és utunkra engedett.

- Tegnap mi volt ez a nénis ügy? - kérdezi a legjobb barátom.

- Szegényke elhasalt a zebra közepén és segítettem neki felállni és összeszedni a cuccait. -

Nem sokkal később megérkezünk a boltba.

Ez lett volna az első rész, remélem tetszik. Köszönöm hogy elolvastad. A hibákért bocsi. Legyetek jók!! 😘

👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)Where stories live. Discover now