22. rész (namjin)

83 3 0
                                    

Külön kiadás

Jin szemszöge:
Namjoon mindig is kedves volt velem. Az utóbbi időben már kezdtem azt hinni, hogy lehet még érzéseimet is viszonozzhatná, de most nagyon csalódott vagyok. Mindenki kapott tőle ajándékot, engem kivéve. Tudom önző vagyok és én vagyok a legidősebb, nem ilyenek miatt kéne sírnom szenteste. 

- Gyere téged se hagylak ki de ahhoz be kell jönnöd a szobába. - Nam meg fogja a kezem és maga után húz be a szobába. - Ülj le az ágyra, egy perc és jövök. - befut a fürdőbe és egy kisebb csomaggal tér vissza. 

- Mi ez Joon? - nézek fel rá értetlenül. Szemeim még mindig könnyesek.

- Bontsd ki - utasít. Teszek ahogy kér és kinyitom a dobozkát. Ez üres. Várjunk csak, nem, van benne egy levél. Bele nyúlok a dobozkába és kiveszem a cetlit. Mire felnézek Nam már egy gitárral ül előttem. Ő nem tud gitározni! Ez Suga gitárja.

Namjoon elkezdi pengetni a húrokat. Nagyon meglepődök, és mikor énekelni is elkezd.

Könnyeimet tőrölgetve figyelem szerelmet ahogy tökéletesen játszik a gitáron és közben énekel.

- Mit gondolsz holdam, világítasz nekem az úttamon? Cserébe én mindig is fogni fogom a kezed, örökké. - Kis paprikát szét hajtva nézem meg mi áll rajta.

Boldog karácsonyt szerelmem.
Leszel az én holdam ami a sötét éjszakákat bearanyozza?

Újra Namra vezetem szememet és már a könny tőrlésel nem töröldve borúlók a nyakába.

- Ezer örömmel, szeretlek Nam - bújok ki nyakából és szájára tapadok. Ajkaink nem mozdulnak, csak egy más szemeit. Majd Nam észbe kapva kezdi el lassan és érzékien mozgatni párnácskáit. Át ülök az ölébe közben a csókot nem meg szakítva. Joon be nyúl a póllóm alá és ott kezd el símogatni. Közben nyelv játékunk átment hevesbe. A férfi feláll és engem ölébe kapva indul meg az ágy felé. A bútorhoz érve el dönt rajta, ezzel megszakítva a csókot. Egy perverz mosollyal az arcán néz végig rajtam, majd oda mászik hozzám. Újra hevesen kezdjük falni egymás ajkait.

Erről álmodtam már mióta megláttam őt az első napunkon. Kár lenne tagadni, hogy már akkor bele estem a Leaderbe, mert igen is azóta áradozik érte és most itt van és engem csókol, ölelget és símogat. Újra sírni kezdek.

- Mi a baj, én csináltam valamit? Túl gyors vagyok? Lassithatunk, nem kell az én tempomban haladnunk. - Kezdi el idegeskedni Nam. Nem szándékosan ijesztettem rá.

- Nem. Csak örülök - mosolygok rá. Megfogom az arcát és egy újabb csókba hívom, ezúttal már lassabb tempóban mozgattuk az ajkaikat és nyelvünket nem vetettük be. Így romantikusan volt. - Menjünk ki már biztos várnak. - Fel állók és elindulok az ajtó felé.

- Várj - ránt vissza Nam és magával szembe fordít. Le törli a könnyeket az arcomról és elmosolyodik. - Nehogy valaki észre vegye.

Ki megyünk a nappaliba ahonnan már majdnem mindenki eltünt. Yoongi a kanapén aludt, már csak ő és Tae voltak a nappaliban. Tae is alszik már, ő a karácsony fa elött a kandalló felé fordulva horpaszt. Fogok egy pokrócot és betakaróm. Ahogy közelebb megyek meglátom, hogy almácskái vizesek. Biztos sírt és a tűzet nézve aludt el.

- Éhes vagy? - állok fel és szerelmem felé fordulók. Bólintva válaszol. Bemegyünk a konyhába és össze dobok valamit. Eszünk aztán mi is elmegyünk aludni.  Vissza felé be takarták Yoongit is, majd ténylegesen a szobámba mentem.

- Miért nem alszol? - kérdezi meg Rm egy kis idő múlva.

- Nem tudok aludni.

- Nam bácsinak el mondhatod mi nyomja a kicsi szíved. - fordul felém

- Csak gondolkodom. - Fel áll és az én ágyamhoz sétál.

- És min? - néz rám kíváncsian.

- Most mi van köztünk? - kérdezem meg félve. Nam fogja magát és lefekszik, majd be bújik mellém a takaró alá.

- Mit szeretnél?

- Leszel a pasim, a párom, a szerelmem, a támaszom?

- Ezer örömmel, de csak egy feltétellel. Most megcsókolhatlak. - Válaszomat meg se várva smárol le. Így lett ő a Leader, a fiú akibe első látásra beleszerettem, a párom. Sokat kellett rá várnom de megérte, és újra meg tenném, hisz a szerelmemért megéri. - A többieknek még ne mondjuk el - csókol meg újra.

Hát meg hoztam a rész remélem még valaki olvassa és érdekli ilyen hosszú kihagyás után is. 💜 ♥️

Remélem tetszik valakinek a sztori, és ígérem most már bele húzok.

Szép estét/napot mindenkinek♥️💜

👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)Where stories live. Discover now