4. rész

162 5 0
                                    

- Tae mindjárt jövök...kimegyek szellőzni - állok fel és kisétálok a teremből.

- Ne vagyok hülye - kiált utánam mire vissza lépek és kinyújtom a nyelvem. - Hozd be. - Ez egy jó ötlet amúgy is van még ideje a munkáig, behozom egy kicsit aztán már nekünk is kell lassan mennünk. Kifutok és nem is kell sokat várnom megpillantom a gyönyörű szempárt, ami a lányhoz tartozik. Mikor oda ér hozzám meg ölel.

- Bejössz velem? - biccentek a hatalmas épület felé.

- Jungkook engem ide biztos nem engednek be és gyanakodni fognak, ne kockáztassunk. - Jó érvek de nem szabadulsz tőlem.

- Légyszi nem bukunk le és ne félj beengednek. Na kérlek legalább egy táncot néz meg. - Kis gondolkodás után rábólint. - Köszönöm-köszönöm - kapom fel és meg pörgetem. - Bocsi - rakom le a meg szeppent lányt. - Na gyere a portáig külön megyünk és ott majd bejuttatlak.

Szétválunk én előre megyek és a portán meg állok. Ekkor a szép lány is be lép az épületbe, feltűnően körbe néz majd mikor meg pillant el mosolyodik.

- Szia, te vagy az új fodrász? - nyújtom felé a kezem és rá kacsintok.

- Igen őrülök, hogy meg ismerhetlek, mit tehetek érted? - színészkedik.

- Ami azt illeti Taehyung loboncán kéne igazítani valamit, gyere. - Bemegyünk a próbatermekhez majd belépünk a miénkbe. - Az épületben hemzsegnek a kamerások szóval a folyosón fodrász vagy és Tae haját igazítod majd meg mert táncnál a szemébe lóg.

- Miért pont az enyém? - duzzog mögöttem barátom. - Szia - mosolyog rá Hyerinra. - A te hajad sokkal hosszabb - lép mellém.

- De én össze tudom fogni rendesen míg te nem - kötegszem. - De nem ez a lényeg, meghallgattad már a zenét táncközben úgy tűnt mintha a zenét se hallottad volna még.

- Igen meg hallgattam - válaszol flegmán. - De most már táncoljunk mert Jin nem sokára értünk jön.

- Igazad van, Hyerin nyugodtan ülj le valahova. - El indítom a zenét és elkezdjük a táncot. Az elejét háromszor eltáncoljuk Tae miatt, mert folyton lerontja. Majd végre elkezdjük a második felét, ennél a résznél én bénázok. - Nem megy - hisztizek.

- Hisztis kisgyerek- hallom meg Hye felől.

- Mit mondtál? - fordulom felé.

- Az igazat - kel fel és oda jön hozzám.- Gyere segítek - lep mellém Tae újra indítja a zenét és mikor rontok Hyerin kijavít amúgy meg mellettem táncol.

- Te honnan tudod a táncot? - lepődök meg.

- Még sok mindent nem tudsz rólam - kezdi húzni az agyam.-  Maradjunk annyiban, hogy ez az én táncom. - Oda megy táskájához és elővesz belőle egy kulacsot, amit meg is húz. Az hogy érti, hogy az ő tánca? Én nem értem, de ahogy látom Tae nagyon is.

- Jaj ne mond hogy nem követed instán, neked tetszik a csaj és én jelöltem be előbb.- Na most már végkép nem értek semmit.

- Egy táncművészeti egyetemre járok és nagyon sok BTS koreográfiát táncolunk. Volt egy verseny amin saját koreot kellet kitalálni erre a számra és aki meg nyeri a versenyt annak a táncát táncolja a BTS. Én nyertem! - világosít fel. - Na de nekem mennem kell, munka előtt még leszeretnék fürdeni - pakol vissza táskájába.

- Persze menny csak majd írj, ha végeztél - lépek mögé. Fel egyenesedik és megölel, majd kapok egy puszit számra. EGY PUSZIT a SZÁMRA, az arcom közepére, a beszélő szervemre. Lesokkolva állok előtte majd kikerül és Taehyungtól is leköszön, majd kimegy a teremből. Nem sokkal később megjön Jin és haza megyünk.

Rájöttem van még egy ürügy, hogy találkozzak Hyernnel. Meg kérem, hogy segítsen a táncban, biztos segít majd.

- Sikerült még gyakorolni? - kérdezi Eomma.

- Ja igen egy kicsit tudtunk gyakorolni de szerintem még fog kelleni.

Otthon átöltöztünk és mentünk a stúdióba. Pedig én fürdeni akartam.

Miután fel vettünk négy számot, haza mentünk, én fürödtem majd vacsi után ágyba borultam.

- Haver csörög a telefonod - hallom meg Tae hangját.

- Fel keltet?

- Nem még nem aludtam de nagyon kitartó most hív harmadjára.

-  Haló - veszem fel a hevesen csörgő mobilt.

- Szia Jungkook fel keltettelek? - halóm meg Hyering hangját. Sírt?

- Igen de nem baj mond csak. - Elkezd sírni. Felülök és ijedten kérdezek rá ennek okára. - Mi a baj? Miért sírsz?-

- Értem tudsz jönni? - szipog ja.

- Persze hol vagy? - kelek fel és elkezdek öltözni.

- Az egyetem mögött. - Lediktálja a pontos címet, én pedig egyből indulok.

- Hívj ha jössz, nem baj ha felkeltesz - mondja Tae én pedig egy bólintás után ki ugrok az ablakon. Hallom, hogy bezárja de már nem nézek vissza futok a meg adót címre. Mikor oda értem, Hyerin a földön ül és sír.

- Mi történt? - futok oda hozzá, le guggolok mellé és át ölelem. Nem válaszol csak ölelésembe bújik. Felkapom és elindulok a lakása felé. Ő fél úton el aludt, levetem pulcsim és remegő testére terítettem úgy mentem tovább. A ház előtt kénytelen voltam megzavarni, békés valóját, és felkelteni, ugyan is egyedül nem jutok be a lakására.- Hol a kulcs?

Lerakom mire fel szisszen. Fáj a bokája! Előveszi a kucsot a kezembe nyomja, majd beüti a kódot.

- Ez fent kell. - mutat a tárgyra. Fel kapom és elindulok vele fel a lépcsőn. - Kook tegyél le meg szakadsz, nehéz vagyok. - Hozzá teszem nem több ötven kilónál. Biztos, hogy nem eszik rendesen.

- Hanyadik ra? - hagyom figyelem kívül amit az előbb mondott.

- Harmadik 13-as ajtó - nyöszörög. Más is fáj neki. Be viszem a lakásba és megkeresve a szobáját, és az ágyra fektetem.

- Mi történt? - kérdezem meg újból, de választ most sem kapok. - Hol fáj? - váltok témát és aggódva nézek rá.

- A bokám. - mondja. Le ülök mellé és óvatosan le veszem róla a cipőt és a zoknit. Ő ezt sziszegve tűri. - Aaah - kiált fel ahogy meg fogom.

- Hyerin ez nagyon csúnya, hol fáj még? - A bokája nagyon csúnya be van dagadva lila és alig bírja megmozdítani. Nem akar válaszolni de egy mély levegőnél az oldalára fog. Mi történhetett?


Ez lett volna a 4. rész. Remélem eddig tetszik, vajon mi történhetett? Ha minden igaz ma lesz még egy rész. További szép napot/estét.💜💜😘

👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)Where stories live. Discover now