Tae elő veszi a listát és el kezdjük megpakolni a kocsit. Az egyik pakoló lány nem érte fel a legfelső polcot és magára borította a dobozt. Jó szívemnek hála oda mentem neki segíteni össze szedni a fűszereket.
- Jól vagy? - nézek fel rá és felismerem. - Oh szia Hyerin, nem tudtam hogy itt dolgozol. -
- Szia! Igen, nem olyan rég kezdem. - Fejezzük be a pakolást és felállunk, én felteszem a dobozt a polcra és Tae felé fordulok.
- Taehyung ő Hyerin, ő segített tegnap a néni cuccaival - mutatom be. - Gondolom Taehyungot nem kell bemutatnom - fordulok vissza a lányhoz.
- Te... Taehyung! - döbben le, amin jót nevettünk.
- Mikor tegnap mondtam, hogy remélem még találkozunk nem számítottam rá, hogy ilyen hamar viszont látlak, de nagyon örülök - váltok témát.
- Én sem - néz rám kínosan - és arra se, hogy egyáltalán viszont találkozunk. De az hogy Tae is itt van, az hab a tortán.
- Megadod az elérhetőséged, hogy tudjunk még beszélgetni ? -mosolygok a lányra. Megadta a telefonszámát, és az Insta nevét. - Majd akkor zaklatni foglak ha unatkozok és én sokat szoktam unatkozni. -
- Csak nyugottan, én majdnem mindig elérhető vagyok. De a ti Instátokat szinte lehetetlen meg találni. - Hát igen ha valaki megtalálja az instámat egyből kiposztolja és újat kell csinálnom.
- De te ugye nem fogsz vele vissza élni? - kérdezem félve, mert hát ugye hazudhat is.
- Nem, nekem nincs túl sok barátom akinek elmondhatnám. - Modja szomorúan és lehajtja a fejét. Nem hazudik, a szemei őszinték voltak.
- Majd mi leszünk a barátaid - lép mellém Tae. Ja még mindig itt van.
- Igen, ha szeretnéd leszünk a barátaid - helyeslek én is. Közelebb megyek és egyik kezemmel megfogom az övét, míg másikat álla alá csúsztatom fel emelve azt. Hyerin zavarba jön és egy lépést hátrált.
- Az ott Jk és V.-halunk meg egy visitozó hangot.
- Mindet meg vetünk ami a listán volt? - fordulok oda barátomhoz. Bólint egyet és elkezdi elő halászni maszkját és napszemüvegét. Én is így teszek és elindulunk a kasszák felé.
- Nagyon hosszú a sor. Ti menjetek ki én meg ki fizetem. - Kezd el lökdösni minket a kijárat felé. Kint egy kicsit elbújtunk és vártuk a lányt. Mikor megérkezik körülnézek és mivel nem látok senkit kilépek rejtekhelyemről és Tae is követ. - Tessék - nyomja a kezembe a blokkot.
- Mennyi volt? Ki fizetem!
- Jaj nem kell ezt én állom - mosolyog rám.
- De akkor gyere el velem este sétálni! - Kérésemre piromkodva hajtja le a fejét. Ismét álla alá nyúlok és felemelem buksiját. - Meddig dolgozol? - kérdezem lágy hangon.
- Hatig - mondja ő is lágy hangon végig a szemembe nézve. Kis szemezés után tekintetem szájára téved és elkezdek közeledni hozzá.
- Meg van a gumicukor! - Kiált fel Taehyung mi meg szét rebbenünk. Pedig majd nem megcsókoltam.
- Mi megyünk, hatra éred jövök, és el viszlek valahova - mosolygok rá, majd megfordulok, elkapom barátom kezét és elkezdem hazafelé rángatni.
- Majdnem meg csókoltad! - mondja teli szájjal Tae, fél úton.
- Tudom de a többiek ezt nem tudhatják meg - nézek rá szigorúan. - Benned meg bízom te vagy a legjobb barátom. De a többieknek még nem akarom elmondani. Félek, hogy a média megtudja.
- Neked tetszik az a lány?
- Nem tudom, lehet - mondom bizonytalanul. Nem tudom, hogy mit érzek Hyerin iránt. Tegnap ismertem meg és ma már elviszem "randizni". Mert ezt még nem lehet annak hívni. Cuki lány, és nagyon szép, és kedves is. De még nem ismerem.
- Hova fogod el vinni? - kérdezi Tae.
- Le a partra. A helyre. - Van a parton egy búvóhelyem. Senki nem tud róla, vagyis Taet kivéve. Nagyon szép hely, a naplemente ott a legszebb és a csillagokat is lehet látni. Még nem vittem oda senkit sem, vagyis de, Taet. Szóval az az én rejtekhelyem oda menekülök a banda, vagy a média elől. Olykor mindkettő elől.
- El viszed a helyre? - kerekedik ki a szeme.
- Szerinted korai? - nézek rá kétségbeesetten.
- Nem, de neked tényleg bejön a csaj, hogy oda elakarod vinni. Bár szerintem én is rá hajtanék, de meg hagyom neked - kezd el nevetni.
- Csak nem akarom az elején azzal elrontani, hogy a média vagy a fiúk bekavarnak. Meg szeretném ismerni őt, rendesen - vallom be.
- Én nem mondom el senkinek, ne félj. Na de gyere már biztos várnak - karolja át a vállam és kicsit gyorsítunk lépteinken. Haza mentünk és megebédeltünk.
Mikor mindenki elhagyta a konyhát én csináltam egy kis kaját és beraktam egy kosárba. Raktam oda pokrócot is és pár égősort, majd levittem őket a partra. Kicsit fel díszitetem a helyet majd haza sietem átöltözni. Egy egyszerű fekete csőgatyát vettem fel, egy fehér pólóval meg egy pulcsit.
- Azt ugye tudod, hogy ez nem randi lesz? - lép be a szobába Tae mikor a hajamat igazítom.
- De, és segíts kijutni és fedezz majd - fejezem be a hajam. -Fél hat van, szerintem indulok -megyek az ajtóhoz. - Akkor segítesz? - nézek rá bociszemekkel.
- Gyere - megy ki a szobából. -Állj, jöhetsz. - Ez egy párszor még elhangzik és végül kiérünk a házból.
- Kössz haver - ölelem át. - Basszus! Inni nem vittem.
- Menny, én még előttetek kimegyek és viszek limót - veregeti meg a vállam és elkezd lökdösni az utca felé.
YOU ARE READING
👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)
FanfictionHyerin is el jött. Ő következik, mint a többi rajongó hozott ajándékokat. Taetól már kapott alá írást. Most hozzám jön, úgy teszek mintha nem ismerném. Meg kapja az alá írást és át adja az ajándékát. Egy kis dobozka az nem túl nehéz nem hiszem, hogy...