10. rész

129 4 0
                                    

A kórház előtt ott állt ő. Utolsó erőmet össze szedve oda futok hozzá és magamhoz ölelem.

- Jungkook te lán... - megcsókoltam. Elhallgattattam a számmal. Ez volt életem legboldogabb pillanata. Megcsókoltam életem szerelmét. Mikor elváltunk egymástól lábaim fel adták a szolgálatot és össze csuklottak. - Jungkook - Minho elkapott és egy kerekes székbe ültetett.

- Jól vagyok - tiltakozom de még is bevisz az épületbe.

- Nem vitatkozom veled. De vannak kételyeim. - Be visz egy vizsgálóba és át ültet a vizsgáló asztalra.

- De tényleg ennek semmi értelme - hisztizek.

- El engedlek de előtte had vizsgáljalak meg. - Nagyot sóhajtok és bólintok egyet. - Köszönöm -mosolyodik el. Elkezd vizsgálni és Hyerin el se moccan mellölem. Megvoltak a hagyományos vizsgálatok. - Nagyon csúnya a torkod és a tüdőd is fúra hangot ad. Kérlek maradj bent északára.

- Nem megvizsgálhattál, most engedj haza - ismétlem meg az alkut.

- Jó csak még had vegyek vért. - VÉRT? Azt tűvel kell! Nem-nem-nem engem biztos, hogy nem szúr meg.

- Nem kösz - ugrok le az ágyról, de megszédülők.

- Jungkook, kérlek - kap el az orvos.

- Nem - sírom el magam. Engem biztos nem döfköd meg. Döfködje magát. Vissza ültet az asztalra és tovább kérlel. - NEM - ordítottam szipogva.

- Kookie fogni fogom a kezed, jó? - Hyerin lágy hangjának nem tudok ellenállni. Halványan, félve bólintok és újra lekerül rólam a póló és a karomra az a szorító ízzét. Könnyeim patakokban folynak. Jint akarom, azt akarom, hogy ide jöjjön és meg fogja a kezem, megöleljen és azt mondja, hogy semmi baj nem fog fájni. Azt akarom, hogy itt legyen.

- Jin - suttogom magam elé majd össze szorított szemekkel várom, hogy a tű meg sértse bőröm. - JIN - ordítok fel mikor meg érzem a tűt könyökhajlatómban mélyedni. - Jin - mondom még utoljára elhaló hangon. A tű kikerül testemből és egy vattapamacs veszi át a helyét.

Minho fel címkézi a vérem a vattát oda ragasztja kezemhez, és lefektet.

- Maradjatok itt mindjárt vissza jövök - mondja és itt hagy minket. Én sikeresen elalszok.

- Jungkook gyere vedd fel a pólód. - simít mellkassómra Hyerin.

- Miért hazudtál nekem? - kérdezem miután felöltöztem és vissza feküdtem.

- Most pihenj majd ha jobban vagy el mondom - mosolyog rám.

- Ha mesélek magamról elmondod?

- Majd ha jobban leszel Jungkook - mondja mintha egy gyereknek mondaná - majd elmagyarázok mindent - mondja. Nagyon fáradt vagyok ahhoz, hogy veszekedjek vele.

- Legalább azt mond el, hogy miért hazudtál. - Minho benyit és elhkezd dumálni. Nem tudok ráfigyelni nagyon szédülök.

- Jungkook, figyelsz? - simít a karomra Minho.

- Bocs meg ismételnéd?

- Persze szóval, azt kérdeztem ha adok gyógyszer az beveszed? - Halványan bólintok. - Arra nem kötelezhetlek, hogy bent maradj. De ha a gyógyszer nem segít, gyere be jó? Vagy hívd fel Hyerint és oda megyek. Érted?

- Igen. Most már mehetek? - ülök fel.

- Várj hozok gyógyszert és utána haza viszlek. - Ki viharzik és nem sokkal később vissza jön két kis dobozzal a kezében. Elmagyarázza miből, mikor és mennyit kell bevenni, majd kocsiba ülünk és haza visz. A Drom előtt szerelmem kap egy csókot. Minho segít kiszállni a kocsiból és az ajtóhoz menni. Szemeim még mindig könnyesek.

- Jézusom Jungkook - nyitja ki az ajtót Hoseok. - te ki vagy? - vessz át.

- Én vagyok...

- Ő talált rám. - szakítom félbe. - Még egyszer köszönöm. Viszlát - köszönök el.

J-Hope be visz és lerak a kanapéra. Innen Nam vitt fel ahol Taehyung vett át és lefektetett. Átöltöztet és jól betakargatott.

- Kabát - mondom nehezen.- A kabátomba van a gyógyszer. Meg ígértem Minhonak...

- Jó mindjárt hozok vizet. - Le viharzik és egy gőzölgő teával és egy tál levessel tér vissza.

- Meg kell köszönnöm Jinnek. - suttogom magam elé.

- Tessék?-

- Meg kell köszönnöm Jinnek! - ülök fel.

- Nem, ezt meg kell enned. És be kell venned a gyógyszert amit Minho addott

- Nem, Jin azt mondta ő főz teát és levest és köszönjem meg neked. Neki kell meg köszönnöm -  kelnék fel de vissza lökk. - Mikor lent voltam látta, hogy könnyes a szemem mégsem jött oda meg vigasztalni és megkérdezni miért sírok.-kezdek el enni. - A kórházba végig azért imádkoztam, hogy ott legyen velem. De még mikor haza értem se volt velem. - A levest félre rakom és beveszem a gyógyszert. Lefekszek és tovább sírok. Szegény Tae nem tudta mit csináljon. Sehogy se tudott meg vigasztalni. Be hívott mindenkit de senkinek se jött össze.

Végül bejött Jin. Mindenkit ki zavar, leül mellém és elkezdi simogatni.

- Féltem egyedül - sírok.

- Tudom-tudom - ölel magához és a fejemet simogatja.

- Akkor miért nem jöttél. Én szóltam, ordítottam a neved. De te nem jöttél. Féltem - sírok tovább. - vért vetek! - mutatok a kezemre ragasztott vattára.

- Miért? - kérdezi még nyugodtan.

- De én nem akartam. Azt akartam, hogy legyél ott velem és fogd a kezem. Hogy átölelj és a fülembe súgd, hogy nem fog fájni, ne féljek...

- Jungkook miért vetek vért? - kiált rám.

- Én nem akartam. Fel akartalak hívni - sírok tovább az ölébe.

- Miért vettek vért Jungkook?! - ráz meg. Újra elkezdek sírni. - Taehyung - kiált ki. Tae beront és kérdően néz körül. - Mért vetek tőle vért?

- El mondhatom? - néz rám.

- Én azt akartam, hogy te is ott legyél de nem jöttél. Én ordítottam neked de nem jöttél féltem egyedül. Minho az mondta utána el enged - sírok.

- Ki az a Minho és miért vett tőle vért?! - ordít tovább.

- Akkor most elmondom - mondja Tae. Én a láztól már megzakkantam nem fogom fel, hogy mit kérdeznek tőlem és a válasz is valami hülyeség.

- Én el akartam mondani de féltem. Ne bántsd Taet. Ő csak engem védet. Én el akartam mondan. - beszélek össze vissza.

- De mit? - simogat Jin.

- Ne figyelj rá a láztól össze vissza beszél. Neked az elsők között akarta elmondani. Minho Hyerin bátya. Hyerin az új barátnője. Nem merte a bandának el mondani mert félt, hogy nyilvánosságra kerül. És szereti a lányt. Hyerin borda töréssel kórházban volt és ma engedték haza Jungkook meg érte ment, de a kórházba rosszul lett, és Minho Hyerin bátya, az orvos. Azt mondta, hogy ha enged egy vizsgálatot akkor haza engedi. A vizsgálat eredménye szar lett de Jungkook nem akart bent maradni ezért még egy vérvételre rávették. És az eredmény nem annyira rossz ezért Minho azzal a feltétellel, hogy be kell vennie a gyógyszereket amit adott haza hozta - mondja el az egészet Tae, de, hogy ő honnan tud az egészről nem tudom.

👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)Where stories live. Discover now