12. rész

146 4 0
                                    

- Jó de akkor gyere vedd be a bogyóidat és aludj - törli le a könnyeit, fel áll és hoz három bogyót.

- Miért ilyen sokat? - ijedek meg.

- Ennyi kell. Taeval fel hívtok Hyerint és Minho nekem is el mondta miből mennyi kell. Na vedd már be. Ne izélj délbe négyet kapsz. - MI? Gyorsan be veszem és már alszok is.
<><><><><><><><><><><><><><><>

Ez így ment három napig. Harmad napra fel épültem. XD
Na szóval, viccet félre téve, három nappal később már sokkal jobban éreztem magam csak a gyógyszerek mellékhatásával küzdöttem. Szar volt sárkányokkal elaludni. És volt amelyik teljesen kiütött.

A fiúk el mentek próbálni és Jin itthon maradt velem. Úgy beszéltük meg, hogy holnap a koncerten én csak ülni fogok, hogy ne erőltessem meg magam és Jin meg azt mondta, hogy ő nagyjából tudja a táncokat majd este Nammal vissza megy egy kicsit próbálni. Szóval most kettesben vagyunk itthon én a kanapén alszok Jin meg mosogat. Valaki csöngetett én meg felriadtam.

- Jó napot... - hallok meg egy kedves ismerős hangot. - Jin

- Szia te vagy Hyerin? - kérdezi meg Jin a lánytól.

- Jin enged be - szólok ki és elkezdek lemászni a kanapéról.

- Az volt a tervem - jön be a nappaliba. - De te ott maradsz.

- Szia - jön oda hozzám Hyerin de itt meg áll. Fél!

- Szia - mosolygok rá. Elkapom a kezét és lerántom magamhoz. Egy hosszú csókban forrunk össze.

- Jungkook... - válik el tőlem. - Jin - tátogja.

- Tudja. - Marok újra szájára. Ezúttal ő is elengedi magát. Beszélgetünk egy kicsit aztán elkezdünk Tv-zni de be alszok. Mikor újra felkelek már a fiúk vannak itthon és kint már sötét van.

- Jin mondta meg kell mondanom, elkellet mennie de a leves a hűtőben az ő műve csak meg kell melegíteni. És a búcsú csókot meg kaptad de nem akart fel ébreszteni. Idézem:"olyan cuki mikor alszik, de rossz érzés betegen látni." Idézés vége - mosolyog rám Tae.

- Ide adod a telefonom. - mondom fáradt hangon. Tae kezembe adja a tárgyat és elmegy.

- Szia álomszuszék, felébredtél? - köszön Hyerin.

- Igen, csak azt szeretem volna megkérdezni, hogy holnap ott leszel?

- Még szép ki nem hagynám - válaszol izgatótan.

- Próbálj meg minél előrébb kerülni de ha nem jutsz előre majd behozlak. És a koncert után maradj még egy kicsit.

- Értetem főnök. Hogy érzed magad? - éredklödik.

- Félek a holnap miatt. Jin azon gondolkozik, hogy holnap ne vegyek be gyógyszert vagy az adag felét még bevegyem. Én viszont nem értek hozzá, így a döntést rá hagyom - mesélem.

- Kedves tőled. Na de hagylak pihend ki magad, holnap kemény napod lesz. Hűtőbe van neked egy leves.

- Jó szia szeretlek.

- Én is téged. Szia - leteszem és Tae hozza is a levest. Azt meg eszem és nem sokkal később Jinnék is haza értek, és elraktároztuk magunkat holnapra.

Reggel remegtem az idegtől. Este volt lázam ezért Jin azt mondta a gyógyszer adagom felét be kell vennem. Félek, hogy a koncert közepén bealszok vagy hallucinálni fogok. Na és a sárkányokról ne is beszéljünk, azok mindenhol ott vannak.

👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)Where stories live. Discover now