13. rész

122 4 0
                                    

- Jungkook vedd be a gyógyszereidet - utasít Jin

<><><><><><><><><><><><><>><><

- Miért a sárkányok még csak most mentek haza - nyafogok.

- Akkor most vissza is jönnek - lép mellém és oda adja a bogyókat.

- Ilyen durva a mellék hatás? - lepődik meg.

- Ja végig bőgi az egész éjszakát mert fél. - mondja Jin.

- Ez nem igaz! - kiáltok rá. - Csak a felét.

- Jaj te szegényke, biztos nagyon rossz lehet - szomorodik el. - Na de most már mennyetek, te meg pihend ki magad - csókol meg és el indulunk kifelé. A stadion előtt szét válunk, ő haza megy mi meg be száluk egy fektet kocsiba. Otthon egyből ki dőlünk.

A következő héten én továbbra is az ágyat nyomom a többiek meg kidolgozták a belüket is. És utána jön a szabi. Nem mintha én eddig nem szabin lettem volna. Mindenki ma haza megy Jint és engem ki véve. Jint holnap viszi el a bátya értem meg holnap este jön apu.

- Estére ki ürül a ház - mondja Jin főzés közben.

- Én maradok! - mondom a háta mögött.

- Jézus kölyök mióta vagy te itt? Miért nem az ágyban vagy? - ijed meg.

- Meguntam az ágyat - vonok vállat. - Amúgy meg akartam kérdezni, hogy este ha mindenki elment átjöhet-e Hyerin? - nézek rá boci szemekkel.

- Legyen, de semmi hülyéskedés. Még beteg vagy - mondja szigorúan.

- Köszönöm - ugrok fel az asztaltól és megölelem.

- Papucs! - csap a lábamra. Fel futok a szobámba és elújságolom Taenak a jó hírt. Szólok Hyerinnek is, hogy minden le van zsírozva este jöhet.

-Namjoon és Taehyung az ötös vonattal mennek. Hoseokot 2 perc múlva viszik. Yoongi már dél előtt elment. És Jimin Nammékal megy az állomásra. Neki 5.10-kor jön a vonat - sorolja fel Jin délután 4.49-kor. - Induljatok lekésitek a vonatot - hessegeti a vonatosokat. - Hobi megjöttek érted - kiált fel az emeletre.

- Jin ülj le, már elmentek. - ültetem le. Ekkor csöngetnek. - Hyerin - pattanok fel.

- Maradj kinyitom - ránt vissza a kanapéra és fel áll. - Na én hagylak titeket ha kell valami a szobámba leszek, vagy a konyhába. - kettő nem ugyan az?

- Szia - jön oda hozzám Hyerin és csókol meg.

- Szia - csókolok vissza. Leül és elkezdünk valami filmet nézni. Egy kis idő után Jin szól, hogy kész a vacsi. Meg vacsizunk és felmegyünk lefeküdni.

Reggel korán keltem és elkezdtem gondolkozni. Vajon miért hazudott nekem, és mi lehet az igazság? És ha most rá kérdeznék elmondaná? Hallom Jin már készülődik.

- Jungkook csináltam reggelit majd egyetek, meg jött a bátyám szóval én megyek - jön be hozzánk.

- Megyek bezárom az ajtót - kelek fel.

- Nem kell maradj csak - mondja egy kicsit hangosabban mikor kilépünk a szobából. Nem hallgatom végig megyek le a lépcsőn. Mire ő szemforgatva jön utánam.

- Szia - köszönök Jin bátyának.

- Jungkook, még nem végeztem - kap el Jin. Szemforgatva fordulok felé. Ez már túlzás ahogy törődik velem, de még mindig jobb mintha nem törődne velem. - Hogy érzed magad? - néz a szemembe aggódva.

- Jól vagyok - mondom. Szerintem nem hisz nekem ugyan is a kezét fejemre rakja.

- Meleg vagy - jelenti ki.

- Azért fürdeni elmehetek?

- Igen de a gyógyszer majd vedd be. - mondja szigorúan. - Nem értem mi ez már tök rég óta beteg vagy - értetlenkedik. - Na mindegy. Addig ne gyere vissza amíg nem vagy jobban. Meg érteted? - Határozottan bólintok. - Semmi hülyéskedés. Fürdés után egyből az ágyba mész. - Jin add egy hatalmas ölelést és ki lép az ajtón.

🔞18+🔞

Gyors letusolok és törölközővel a derekamon megyek vissza a szobába.

- Uh csupasz Jungkook - mondja rekedten Hyerin.

- Jó reggelt - megyek oda hozzá egy csókra. Fölé mászok és nyakát ellepem nyálas csókokkal. Fordít test helyzetünkön és én kerülök alulra. Végig simít csupasz mellkasomon, és lehajolva lep el ő is puszikkal. Lejjebb mászik és leveszi rólam a törölközőt. Elkezd szemezni teljes hosszommal. - Érj hozzám - mondom nehezen.

Ráfog farkamra és elkezdi verni. Elkezdem én is őt vetkőztetni. Újra helyet cserélünk, róla lekerül a póló, én pedig elkezdem fel térképezni mellkasát. A melle nem nagy de nem is kicsi, olyan közepes. A hasa izmos látszik rajta, hogy sportoló. És a kulcscsontja tökéletesen látható. Leveszem róla a nadrágot is és újra ő kerül felülre. Leszop és mikor elég nedves vagyok rám ül. Egy darabig nem mozog aztán elkezd lovagolni. Segítségemmel mozgatja a csípőjét.

Nekem már nem kell sok de szerintem ő is a csúcson van már. A mennyország kapuját egyszerre érjük el hatalmas nyögéssel borul rám én pedig bele élvezek. Még egy darabig így fekszünk aztán kihúzódok belőle és mellém fekszik.

18+ vége

Nézzétek el ha nagyon béna lett a 18+-os rész, nincs rutinom benne. de remélem így is tetszett. Legyen szép napotok/estétek.

👦💞 Szerelmünk gyümölcsei👣👧 (Jungkook Ff)Where stories live. Discover now