...mikor hatalmas nyári medencés bulit csaptok.
(Igen, tudom, hogy tél van, nem ment el az eszem :D)
Bangchan
Nagyon izgul és kissé fél, s a fiúkat ismerve pedig nem ok nélkül teszi. Viszont te igen lelkesen készülődsz a bulira. Minden ellenszenvét félre téve segít felpörgött mivoltodnak. A ti dolgotok kibérelni egy erdő széli kis villát, ahol nyugodtan, kamerák és fanok nélkül élvezhetitek az estét. Bangchan esetében nyugisan szenvedheti el csapattársai hülyeségeit.
Mivel párod nem igazán lelkesedett, így nem is tudta, hogy a villához medence is tartozik. Azt meg pláne nem, hogy az új bikinidben kívánod tölteni az estét.
- Talán mégsem lesz akkora szenvedés ez a buli.- ölel át hátulról, miután ő is csatlakozott a medencében lubickoló csapathoz, de mondata után Seungmin jól lefröcskölte szerencsétlen leadert.Minho
Párod úgy döntött, ha már buli, akkor elengedi magát és nem foglalkozik a csapattársai marhaságaival. De csakhamar ő is rájött, hogy ez az elképzelés józanon megvalósíthatatlan. Így kerültetek az egyik hálószoba teraszán lévő függőágyba néhány üveg soju és bor társaságában.
Beszélgettetek, nevetgéltetek zavartalanul és nem láttátok a többiek hülyeségeit, ugyanis a terasz az erdő fele nézett, nem pedig a káoszban úszó medencére. Minho a sok piától elálmosodott és te sem voltál egy éjjeli bagoly, így egymás karjaiban merültetek álomba.
- Csend és nyugalom... Gyakrabban kéne elszöknünk a többiektől.- puszilt hajadba szerelmed.Jeongin
Bár a tagok mindannyian lazítani akartak, volt idejük elég figyelmet szentelni arra, hogy a maknae nehogy piához jusson.
A végére már tiszta haditervet eszeltetek ki néhány sojus üveg megszerzésének érdekében. Egy bokorból négykézláb kiosonva bújtatok az alkoholos asztal alá. Huncut mosollyal ajkaitokon rohantatok a ház felé két koktéllal és egy sojuval. De mielőtt elérhettetek volna a bejárati ajtót, két kemény mellkasba ütköztetek.
- Hova, hova fiatalok?- nézett rátok gyanakodva Changbin, aki épp a holtrészeg Hyunjint támogatta.
- Sehová!- felelte szerelmed s karon ragadva téged kerülte ki hyungjait.
- Felix!- ordította Binie, erre a szeplős azonnal elkapott titeket s elkobozta zsákmányaitokat.
- Utállak titeket!!- durcizott Inie. Ezek után narancslevet szürcsölve depiztetek a medence szélén ülve.Seungmin & Felix
Ők ketten a buli lelkei. Miután megalapozták a hangulatot és elérték, hogy mindenkit kellően elbutítson az ital (kivétel a maknae és a barátnője persze) kamerával és kb. egymillió szivatással keltek útra, hogy mindenkit megtréfáljanak. Ezzel az akcióval pedig egy évre elegendő zsarolásra alkalmas videóanyagot gyűjtöttek össze.Changbin&Hyunjin
A két kisokos felelt a piáért, amiből talán a kelleténél többet vettek.
Rengeteg hülyeséget csinálnak, és még annál is több ciki videó készül róluk Hyunjin-nak köszönhetően, hisz ő az, aki hamarabb lerészegedik.
Egy idő után viszont Binie is feladja, és jó sokszor a pohár aljára néz, amit te és a melletted ülő lány csak bosszúsan néztek, mert másnap ti ápolhatjátok a két beteget.
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...