...mikor megtudja, hogy nem ő volt az első biasod.
Köszönöm DraSzab908!!❤Baekhyun
● Dráma királynő!
● Teljesen kiakadt, mikor megtudta, hogy Kai volt az első biasod.
● Sőt, egy jó ideig igencsak idegbeteg pillantásokkal jutalmazta szerencsétlen fiút.
● Végül jópár puszival (meg miegymással) sikerül kiengesztelni és lenyugtatni, ellentétben Kai-jal, aki eléggé megijedt.Kai
● Nem kifejezetten reppesett az örömtől...
● ...de ő maga is belátta, hogy a gyerekes viselkedés nem változtatna azon a tényen, hogy Mark volt a biasod.
● Egyszerűen nem tudott haragudni a Lee gyerekre.
●"Azért valdd be, még mindig jobb vagyok, mint ő."- kerekedett föléd mosolyogva.Lucas
● Óriás hisztizsák!
● Napokig csak duzzogott, amiért Ten volt a biasod.
● Majd azzal a híres Lucas logikával kitalálta, hogy ez nagyon jó alkalom csapattársa szívatására
● "Na, látjátok? Hiába az a híres Chittaphon báj, mégis az enyém ez a szépség!"Taeyong
● Érett férfiként kezel...né a dolgot, ha nem Baekhyunról lenne szó.
● Egyszerűen nem érti, hogy miért? És még magad sem tudsz erre a kérdésre válaszolni.
● Egy idő után belenyugszik abba, hogy Baek az Exos biasod...
● Hisz még mindig ő az "NCT bias-trón ura".Ten
● Nem hatotta meg, hogy Lucas volt a biasod...
● Elvégre csak VOLT.
● Ennek ellenére imádja szivatni a rappert és téged is, aminek rendszeresen csóktilalom az ára.
● "Mégis az ÉN barátnőm ugyebár"- mosolyog önelégülten.Mark
● Véletlenül hintetted el neki, hogy ő csak wrecker biasod volt jó ideig.
● Azóta le sem tudtad vakarni. Éjjel-nappal nyaggatott, a trónbitorló nevét követelve.
●"De Jagiii! Tudnom keeeell!"
● Aztán mikor elmondtad: "Oh, Taemin tényleg jó választás"- harapta be alsó ajkát.Taemin
● Taeyonghoz hasonlóan, ő sem volt teljesen tisztában azzal, hogy miért Kai?
● Elvégre ég és föld a két fiú.
● Annak ellenére, hogy nem hisztizett, követelte a jutalmát, méghozzá igen pimasz módon.
● "Még mindig nem értem, miért?... De megérdemlek egy kis vigaszt! Nem, Jagi?"Hellou!! Visszatértem.
2 hete elkezdődött a suli, s bár nem ölöm meg magamat a tanulással és nem kapok oldalnyi házikat, mégis néha arra eszmélek, hogy már este van s még nem csináltam semmi érdemlegeset.
Furcsa, nemde??Legközelebb egy hosszú reakcióval jövök(több banda)
ESTÁS LEYENDO
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanficA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...