Mikor a barátnőjük hazavisz egy kutyát/macskát a tudtuk nélkül
Shownu
Mikor lejárt a munkaidőd, fáradtan tipegtél hazafele. Az út szélén észrevettél egy alig pár hetes kis cicát. Gondolkodás nélkül mentél oda hozzá s körülnéztél, hogy nem keresi e valaki. De mivel senkit nem láttál, aki egy cuki kis cica után kutatott volna, ezért felkaptad s egy boltban megállva vettél neki pár cuccot. Hazaérve azonnal megetetted s késő estig játszottál vele, míg Shownu haza nem ért.
- Hát ez meg?- lepődött meg.
- Kérlek Hyunwoo!! Nem hagyhattam ott! Egyedül volt, fázott és éhezett!! Légyszi! Vigyázni fogok rá, ígérem!- néztél párodra boci szemekkel.
- Haj! Jól van, maradhat..- sóhajtotta, majd leült melléd macskázni.Kihyun
- Kérlek oppa! Hadd maradjon... Csak nézz rá!- fogtad karjaid közzé a kis kutyulit, akit sikeresen kimentettél a menhelyről.
- Jagi...- kezdte szigorúan, de nem tudta befejezni, mert a kis szőrgolyó kiugrott az öledből s Kihyunie nadrágjával kezdett el játszani, harapdálta, ráncigálta, de végül feladta s kerek szemekkel fürkészte párod arcát.
- Maradhat!- adta meg magát párod lehajolva a csöppséghez.Wonho
- ÚR ISTEN! Jagi, mi ez?!- ordított Wonie a konyhából.
- Meg tudom magyarázni...- rohantál fejvesztve a helységbe, ahol érdekes látvány fogadott.
- Jaj, te kis édes! Ne edd meg az ujjamat... Oh! Túl sok ez a mérhetetlen cukiság!
- Amm... Hoseok?- pislogtál nagyokat, gügyögő párodat vizslatva.
- Jagi, miért nem szóltál, hogy lesz egy gyerekünk?- vigyorgott Wonho a cicust nyomorgatva.Hyungwon
- NEEE~!! JAGI! NE TEDD EZT!- rohant végig a folyóson Hyungwon.
- DE OPPA!! CSAK NÉZD MEG MILYEN CUKI!! LÉGYSZIII!- érted utol s a képébe nyomtad a kutyust.
- Jagi, ez egy rottweiler! Tudod te mi lesz ebből, ha felnő?!
- HA felnő!- vigyorogtál ördögien.I.M.
- eZ iTt Az Én BaRáTnŐm!!- kiáltott dühösen Changkyun meglátva a lábaidon pihenő cicát.
- IM CHANGKYUN! Nem mondod komolyan, hogy féltékeny vagy erre a csöppségre!- háborodtál fel.
- Csak megvédem azt, ami az enyém!- duzzogta melléd huppanva.
- Ne légy ilyen!- nyomtál egy apró csókot ajkaira.
- Jó, maradhat.- simogatta meg a cicust- De nem alhat itt!- nézett szigorúan.Jooheon
Honeyt nem kell félteni. Simán elbánik egy golden retriverrel is. Néha talán energikusabb, mint a kutya. Ilyenkor te csak ülsz a padon s nevetve nézed, amint párod próbálja mégtöbb mozgásra bírni szerencsétlen kutyát.
- Na, kutyuli!! Csak még 10 métert!!- guggol le a lihegő csöppséghez.Minhyuk
Egyik barátnőd költözött, de az új lakásába sajnos nem engedtek állatokat. Így a fekete kis szőrgolyót átadta neked, mert tudta, hogy imádod, és vigyázni fogsz rá.
- Oppa! Please!!- néztél fel párodra a padlón ülve, a cicával a kezedbe.
- Biztos vagy benne, Jagi??- vonta föl szemöldökét.
- Biztos!!- mondtad határozottan, de nem nagyon sikerült meggyőznöd- Légyszi apuci!- súgtad halkan, hogy hallja.
- JÓ, RENDBEN, MARADHAT!Itt is lennék az új résszel, remélem tetszett!! Köszönöm a sok megtekintést, voteot és a listázásokat!!🥰🥰🥰🥰🥰
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...