ASTRO

884 35 17
                                    

...mikor magyarul beszélsz hozzájuk. [Rövidke rész]

JinJin

Utálsz sütni, ezt párod is tudja, de azért próbálkozol.
- Basszus!!- kiáltod magyarul, mikor megint odaégetted a sütit.
- A hangszínből és az arcizmaidból ítélve ez egy káromkodás volt.- jegyzi meg JinJin professzor módjára.

Rocky

-Ijjáj! Jagi!!! Ugye nem ördögöt idézel?!?!- ordítja Minhyuk, amint hazaér, ugyanis szokásod magadban beszélni.

(Igen, hangosan kommentálok, mikor egyedül nézek k-deamat. Anyum múltkor bejött és azt hitte, hogy démont idézek, mert magamban morogtam, hogy miért nem csókolták meg egymást😅😅)

Eunwoo

- Eunwoo, életem! Úgy szeretlek!- színészkedtél párod karjaiba vetve magad, direkt magyarul hadoválva.
- Uh, jagi! Ez annyira szépen hangzott, mit jelent?
- Ne értsd félre Eunwoo, azt mondtam, hogy "Baszódj meg".- váltottál komolyra, mire párod felvidult.
- Csak nem megjött a kedved egy kis huncutkodáshoz?
- Mi?! Én nem is....


MJ

- Nem hiszem el, hogy összetörte a kedvenc bögrémet!- szidtad párodat anyanyelveden, mire letérdelt.
- Ne átkozz el jagi!! Kérlek!!

Moonbin

- Mondd mégegyszer!- kérlelt alássan Binie.
- Szeretlek!- mondtad magyarul.
*5 perc múlva*
- Jagiii, mégegyszer!!
*éjjel, 3 óra körül*
- Jagi!- suttogja.


Sanha

Szeret veled dicsekedni a hyungjainak. Ha a csapat átjön egy ebédre vagy vacsorára, mindig megkér, hogy majd szólj pár szót anyanyelveden, mert imádja, hogy JinJin nem képes kitalálni, milyen nyelven hadoválsz.

Jelentem! Élek!
És igen, az a GOT7 rész még mindig készül. Múltkor már csak 2 tag volt hátra, de a drága wattpad törölte az egészet.
És már 6 hónapja falun vagyok. A városba ritkán járunk be.
És megint kötelező a maszk az utcán😭😭 K€rv@ románok! Nyugisan nyaralnak egymás hegyén- hátán a strandon, nem foglalkozva a vírussal.
#happylife(killmepls)







K-Pop bands reactions [Szünetel]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant