...mikor ők vigyáznak rád (PT.3)
Amúgy milyen bandákkal olvasnátok még szívesen reakciókat?Got7
- Biztos ezt akarod T/N?- kérdezte félve Jackson.
- Igen!- bólogattál lelkesen a kád szélén ülve. Jacks a kádban ült a vízben fürdőnadrágban! S te épp haját készültél megmosni saját módszerekkel.
- Ti meg mit műveltek?- állt meg JB az ajtóban.
- Megmosom Jacksonie haját!
- Jackson engedi, hogy hozzáérj a hajához...?- értetlenkedett a leader.
- Nyugi papus, ellesznek!- küldte el az idősebbet Bamie.
- Kunpimook Bhuwakul! Ha kihullik a hajam, téged folytalak bele ebbe a vízbe!
Végül megmostad és megszárítottad a rapper drága haját.
Később JB kergette el a nappaliból Youngjae-t és a maknaet, akik Jacksonon szórakoztak.
- Tünés innen kölykök! Neked meg miért van sapka a fejeden?
- T/N valahogyan mosás helyett kékre festette.- felelte morcosan.
- És akkor? Holnap megyünk fodrászhoz.
- Nem JB, te ezt nem érted! EZ KÉK!!
- Jó, jó! Akkor Mark, Bam és te elmentek ma. Tényleg, hol van Bam?
- Kámpec!- jelentél meg te is Markkal az oldaladon.
- Hogy mi?
- Te Jae, ezek lehet tényleg kinyírtak.- bökte oldalba Mark a leadert, miközben te beleültél Jacks ölébe és vígasztalni kezdted.
- Nem kár érte!- vont vállat Jinyoung.- Gyertek enni!
A kaja hallatán mind a konyhába rohantatok, míg Bam az egyik szekrényben bujkált Wang elől.ATEEZ
Imádtad a srácokat, pontosabban az ATEEZ koreókat. De természetesen ők nem hitték el, hogy jól táncolsz (pontosabban Mingi, Yunho és Woyoung kételkedtek tehetségedben), ezért elvittek a tánc próbára. Először ők táncolták el: a Thanxx, a Pirate king, az Answer és az Inception koreóját.
- Ezt... garantáltan... nem... szárnyalja túl.- lihegte Mingi.
- Nem is tudná, te nagy okos!- nézett rá szúrós szemekkel Yunho.
- Elég, ha legalább hasonlítanak a mozdulatai. Még az is nagy teljesítmény lenne egy 5 évestől.- tette hozzá Woyoung.
- 7 éves leszek, bunkó!- csaptad meg a lead dancer lábait.
- Na halljuk, mit táncolnál?
- Hala hala!- vágtad rá.
A fiúk elindították a zenét és sorban mindegyiknek a földön koppant az álla. Átadtad magad a zenének és mi tagadás, lenyűgözted őket.
- Ügyes vagy csajszi!- dicsért meg San.
- Tudom.- mondtad magabiztosan, erre San felvett az ölébe.
- Hallottátok? A következő 3 bulit TI fizetitek.- pimaszkodott a maknae, ugyanis fogadtak.
- Gyönyörű fiaink vannak Hongjoong.- "törölt le egy könnycseppet Seonghwa.
- Az én kis sátánjaim!- helyeselt Joong.
- Seongjoong is real.- suttogta Yeosang egy pedofil vigyorral az arcán.
- Szerintem is!- jelentél meg mellette a semmiből.
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...