...mikor rád vigyáznak
● 6 éves vagy, a menedzser egy szem lánya
● Apukád rábíz téged egy napig az adott bandára
● A részben nem külön külön fogom leírni Johnnyval, Jiminnel, Sehunnal, stb.NCT
Amikor a menedzser betoppant az NCT dormba veled az oldalán, szinte az összes fiú elmenekült, kivéve a két új tagot. Sungchan és Shotaro nem értették, mi olyan ijesztő benned, majd később rájöttek.
- Adjatok 100 dollájt!- parancsoltad fenyegetőn, de még így is cuki voltál.
- Miért kell az neked T/N-ie?- gügyögte Sungchan.
- Az nyem számít. Gyerünk! Különben megmondom apunak, hogy bántottatok!- tetted keresztbe kezeidet.
Shotaro majd' megfulladt a tejecskéjétől, Sungchan pedig köpni-nyelni nem tudott. S ekkor jött a felmentő sereg.
- T/N-ie! Őket ne zsarold, még újak szegények.- szólt kedvesen Taeyong legugolva melléd.- Tessék, itt a 100 dollár, de mostmár hallgass, oké?
- Jendben. Hol a férjem? LUCAAAAS!!- rohantál fel az emeletre.
- Te komolyan adtál neki...- kezdte Shotaro tátott szájjal.
- Nem.- kuncogott a leader.- Ez csak monopolis pénz. De shh!!EXO
Suho elvállalta, hogy bár szabadságot vettek ki, egy napig vigyáznak rád. Délelőtt nemis volt veled semmi baj, mert az idő nagy részét alvással töltötted. De ebéd után megtaláltad Baekhyun dugi csokiját és majdnem az egészet megetted. Szegény Suho nem tudta elképzelni, hogy mitől pörögtél úgy fel délutánra. Segítettél Minseok-nak és Lay-nek a rendrakásban, amitől természetesen csak mégnagyobb kupi lett. Aztán bementél Kai-hoz és Sehun-hoz a külön edzőtermükbe, ahol folyton piszkáltad őket, míg el nem kezdtek kergetni. Kicsi termetednek hála átszaladtál a lábuk közt és gyorsan ki tudtad kerülni őket, úgyhogy nem sikerült elkapniuk. S ez az emlék nem vész el, mert Chanyeol könnyek közt fulldokolva a röhögéstől felvette videóra.
BTS
Mindenki veled foglalkozott és körülötted ugrált, csak Suga nem, ő rád se bagózott. S ez különösen fúrta az oldaladat, hisz megszoktad, hogy minden figyelmet megszerzel, de Yoongi kemény diónak bizonyult. Mindent bevetettél, hogy rád koncentráljon és ne az alvásra, de Suganak elege lett az 5. kísérleted után:
- Szállj már le rólam, te bosszantó kis...- a rapper nem tudta befejezni, mert zokogva elrohantál és elbújtál a nappaliba, a kanapé mögé.
- Gratulálok Géniuszkám!- szólt ironikusan Jimin.- Megyek és helyrehozom.
- Nem Chim!- állta útját Jin.- Ezt most Suga hozza rendbe.
Yoongi vonakodva de leült a kanapéra és onnan pislogott le rád.
- Héj... T/N!- szólt csendesen.- Akarsz játszani?
- Veled nyem!!- jelentetted ki.
- Kár... Pedig van nálam valami...- kezdett el babrálni a csokival, ezzel megzörgetve annak csomagját, mire te is felkaptad a fejed.- Kérsz?- nézett rád kíváncsian.
Válaszként kimásztál a kanapé mögül, majd Suga mellé huppantál nagy nehezen és törtél egy jókora darabot a feléd nyújtott édességből. Ez után már csak Yoongival voltál hajlandó játszani, amit a többiek nem értettek.
- De miért nem akarsz velünk is szórakozni?- biggyesztette le ajkait Hobi.
- Lefizettek!- felelted egyszerűen, mire a többiek tátott szájjal bámulták, ahogy a Swag Suga leül egy 6 éves kislánnyal teázni, és "üzleti" dolgokról konzultálni.Remélem tetszett a rész. Én majdnem meghaltam, míg megírtam.XD
Ha akarjátok, akkor ilyet még írhatok más bandákkal is. Komiba jöhetnek bandák!<3
VOUS LISEZ
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...