...mint a bátyád.
Megjött az a régóta emlegetett GOT7 résszel.
Inkább nem is fűzök hozzá semmit... leütöm a wattpad-et khm...JB
● Legjobb bátyuska ezen a világon!
● Csak kár, hogy nem enged fiúk közelébe. Már tini korod óta MINDEN hím nemű lényt módszeresen leépített a közeledből.
● Viszont a banda debütálása után ez már igencsak nehéz volt.
● Majdnem tüzet köpött, mikor megtudta, hogy Mark csapja neked a szelet. Magyarán mondva, együtt vagytok.
● Csakis neked képes aegyozni, amit a fanok nagy örömére levideózol.Mark
● Sokan hiszik, hogy ikrek vagytok, s ennek nemcsak külsőtök az oka.
● Személyiségetek 100%-ban megegyezik. Imádtok aludni s egyikőtök sem a szavak embere.
● Nem szabja meg, hogy kikkel találkozz, ám igenis félt.
● Örül annak, hogy jól kijössz a csapattársaival és, hogy mindegyik húgaként tekint rád.
● Egyszer elverte az exedet, mert zaklatott.Jackson
● Minden hónapban kötelező 2 tesós este. Ilyenkor filmet/sorozatot néztek és ökörködtök.
● Egyszer bezárt a padlásszobába, mert megosztottál pár gyrekkori igen ciki képet róla.
● Nem engedi, hogy egyedül maradj akár 1 percre is a csapattársaival.
● Még jó, hogy nem tudja, hogy Jinyoung minden este bemászik hozzád az ablakon, miután a szüleid elaludtak.
● Szeret piszkálódni, de mindig kiengesztel valami apró ajándékkal.Jinyoung
● Szerettek együtt főzni, mondjuk te inkább csak nézed őt.
● Össze akar téged hozni a maknaeval, akinek semmi kifogása nincs ez ellen.
● Szeret veled vásárolgatni vagy csak simán olvasgatni.
● Mindig hoz neked szuvenírt a turnékról.
● Utálja a macskádat, mert egyszer megkarmolta.Youngjae
● Őrülten hangos, van Jaenak egy ilyen oldala, meg az, amikor bántanak téged.
● Ilyenkor átalakul egy időzített bomvává.
● Nem hagyja, hogy más is piszkáljon téged, azt csakis ő teheti.
● Szeret veled lelkizni, mert így tudja, hogy bízol benne.
● Ő a cimkostársatok, mikor BamBam-mel és Yugyeom-mal meg akarjátok tréfálni a többieket.BamBam
● Kumpimuk nem egy szokványos srác, szóval te miért is lennél normális?●Mindenkinek ez az első gondolata, mikor megtudja, hogy a GOT7 rappere a bátyád.
● Az igazság az, hogy bár ő a bátyád, mégis te vagy az érettebb.
● Rengeteg közös programotok van, és mindig szakít rád időt.
● Minden áron pasit akar neked találni.Yugyeom
● Ikrek vagytok, viszont te 3 perccel idősebb vagy, amivel előszeretettel húzod az agyát.
● ÁLLANDÓ VERSENGÉS!
● Az emberek már konkrétan messzire elkerülnek titeket, ha együtt vagytok.
● Igaz, hogy folyton szekál, de a világgal is szembemenne érted.
● A komoly dolgokban nagyon jó támasz. Sokat segít az álmod beteljesítésében, mi szerint te is idol akarsz lenni.
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...