SHINee

588 21 7
                                    

...mikor kiderül, hogy babátok lesz

Katasztrófa nap level 1000, de mosolygok, mint egy idióta (Park Chanyeol).😉

Apropó Chanyeol, tud valaki valamit? Nagyon sajnálom szegényt.😔🥺

Onew

Nem kegyelmeztél párodnak, mindent Karácsony este zúdítottál a nyakába.
Felvettél egy piros pulcsit, melyben látszott, hogy felszedtél pár kilót, derekadra pedig egy piros masnit kötöttel, majd a feldíszített fa mellé ültél.
- Megjöttem Jagi! Hol vagy?
- Nappali.- adtad a rövid választ.
- Nézd mit vettem drága anyósomnak...- kotorászott kis bevásárló szatyrában- Hát nem cu... Mit csinálsz ott baba?
- Terhes vagyok.- mondtad nyugodtan, majd felkuncogtál Onew ábrázatán, viszont azonnal felpattantál mikor elejtette a vásárolt dolgokat.
- Szerintem ülj le.- vezetted az ágyhoz.- Minden rendben?- kérdezted aggódva. S szinte frászt kaptál miután úgy felpattant helyéről, mint egy gumilabda.

Key

Drága kedvesed múltkor csúnyán megtréfált, ezért most úgy döntöttél, hogy visszaadod neki.
Küszködések árán szereztél egy pozitív terhességi tesztet, amit aztán Kibumnak adták.
Tervednek kissé érdekes kimenetele lett, ugyanis párod elvitt ultrahangra, ahol az orvos mosolyogva gratulált babátokhoz.

Minho

Nem igazán tudtad, hogyan mondhatnád el Minhonak, hisz eddig még egyszer sem került szóba a gyerek téma.
Egy nap aztán nem titkolhattad tovább, mert párodnak is feltűnt, hogy azért nem normalis, mikor egy ember háromszor is elmegy hányni vacsora főzés közben. Végül Minho teljes lelki örömmel fogadta a hírt. Még főzni is beállt helyetted.

Taemin

Régóta terveztétek a család bővítést, mégis döbbenten tapasztaltad magadon a terhesség jeleit, amiket nem tudtál elrejteni. Végülis Tae leültetett egy nap a kanapéra, s kérek perec rákérdezett mindenre.
- Kicsim, baj van? Az utóbbi időben nagyon sok csípőset eszel, pedig utálod és a jógát is abbahagytad. Meg nem is táncolsz már velem annyit. Történt valami? Én csináltam valamit?- vizslatott téged aggódva.
- Lee Taemin, elintézted, hogy 6 hónap múlva szörnyű szenvedéseken kelljen keresztülmennem.- erre Taemin csak furán nézett rád.
- Nem vagy kicsit lázas?
- Apa leszel!!
- Hogyan?- nyögte ki nehezen döbbenetében.
- Lyukas volt a gumi.- mondtad ironikusak.
- Tényleg! Múltkor elfelejtettem szólni.- kapott fejéhez egy bárgyú vigyorral ajkain.
- HOGY MICSODA?!

Jonghyunt nem írtam bele, mert eleget sírtam a tegnapi és a mai nap folyamán.
DE, ha szeretnétek, akkor később megírom vele is.
Ötletek jöhetnek!⚘🎶⚘





K-Pop bands reactions [Szünetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora