KARD

566 17 4
                                    

...mint legjobb barátod

Először arra gondoltam, hogy as your boyfriend  részt írok velük, de rájöttem, hogy ez ugye egy vegyes banda és én hetero vagyok, így furcsa lenne számomra megírni. Nemis nagyon vagyok otthon ebben a témában, max fiúkkal olvastam/láttam ilyesmit. De ha szeretnétek, akkor később megírom as your boy/girlfriend formában.

BM
● Nagyon sokat lógtok együtt, mert te vagy a sminkese és legjobb barátja egyben.
● Húgaként szeret téged, mindentől és mindenkitől megóv.
● Az a típus, aki képes eljátszani a pasid szerepét, ha le kell koptatni valakit.
● Mindig te ápolod, ha beteg. Imádod  hogy ilyenkor egy bújós kis cicává válik.

J.Seph
● Mindig szakít rád időt, legalábbis megpróbál, hisz te is mindig támogattad őt.
● Szeretitek csipkedni egymást. Nem telik el úgy nap, hogy ne vesznétek össze egy apró baromságon.
● Próbál rávenni téged egy vak randira, de a pimasz mosolyából ítélve, képes lenne keríteni neked egy 60 éves nagypapit.
● Együtt jártok bulizni. Te ilyenkor nem iszol sokat, hogy minden kínos dolgot megörökíthess, aztán ezzel zsarolhasd hetekig.

SoMin
Óvja minden lépted, és segít ahol tud. Igazi jó nővér.
● Sokszor együtt hülyültök. Ha bulizni mentek mindig J.Seph szállít haza titeket.
● Másnaposság ellen van egy különleges sütitek, amiből soha senkinek nem adtok, pedig BM rendszeresen könyörög érte.
● Szeretne összehozni téged és J.Seph-et.

JiWoo
● Szerettek táncolni és közben kornyikálni.
● Mindig összefogtok SoMin-nal és együtt piszkáljátok a fiúkat, akiknek lassan kissebbségi komplexusa lesz a sok lánytól.
● Mindig ott vagy a színfalak mögött, hogy bátorítsd őket.
● Nem járjátok a plázákat állandóan, mint mások. Nektek a kávézók a szerelmeitek.

[Sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott. Nem igazán volt ötletem. Remélem tetszett. Kommentbe jöhetnek témák.⚘🖤⚘]

K-Pop bands reactions [Szünetel]Where stories live. Discover now