...mikor elrendezett házasság miatt vagytok együtt.
Tudom, az ilyesmi rég kiment a divatból, de higyjétek el, még ma is létezik.
《☆~<°•●♧●•°>~☆》
Hongjoong
♤ Eleinte csakis akkor szólt hozzád, mikor muszáj volt. Egyáltalán nem akart téged közelebbről is megismerni.
♤ Egy idő után viszont megtört a jég és beadta a derekát.
♤ Bízott szüleitek döntésében és nem csalódott.
♤ Sokszor jártok piknikes randikra.Seonghwa
♡ Gyerekkorotok óta ismeritek egymást. Talán épp ezért döntöttek a szülők úgy, ahogy.
♡ Minden reggel ágyba viszi neked a reggelit, amit ő maga készít.
♡ Próbál úgy viselkedni, mintha még nem lennétek házasok. Elmondása szerint szeretné az elejéről kezdeni.
♡ Végül teljesen beleszeretsz ebbe a két lábon járó csodába, s közös megegyezés alapján úgy döntötök, hogy megszakítjátok a kapcsolatot a családotokkal büntetés képpen.
Yunho
◇ Utáltad. Csak így egyszerűen. Tudtad, hogy nem az ő hibája, de egyszerűen nem tudtad túltenni magad ezen.
◇ Mégis milyen dolog az, hogy van egy pasid, erre a szüleid azt mondják, hogy szakítanotok kell, mert férjhez mész.
◇ Egy idő után persze kénytelen voltál belenyugodni és elviselni.
◇ Szép lassan elfogattad és rájöttél, hogy Yunho egy irtó rendes srác, de a szüleidnek megbocsájtani nem tudtál.Yeosang
♧ Az egész úgy kezdődött, hogy nem akartál csatlakozni a családi vállalathoz. Szüleid nem hagyták annyiban, ezért férjhez adtak egy gazdag sráchoz.
♧ Egyik napról a másikra csöppentél bele egy bonyolult rendszerbe, mely a pénzről szól.
♧ Yeosang-et természetesen nem érdekelte a vagyon, a hírnév... csakis te.
♧ Nem volt mit tenned, beletanultál az új kettős életedbe. Elvégre otthon senki sem figyeli minden mozdulatotokat árgus szemekkel.San
♤ Egy igazi úriember. Tisztelettel bánik veled és lesi minden kívánságodat.
♤ Ezerszer bocsánatot kér a kialakult helyzet miatt, bár nem ő tehet róla.
♤ Hamar megtaláljátok a közös hangot. Sokat jártok együtt sportolni.
♤ Szeret elrabolni téged pár napra és elbújni a család elől. Ilyenkor álltalába a hegyekbe mentek kikapcsolódni.Mingi
♡ Irtó helyes és figyelmes srác. De az elején kicsit félsz tőle, mivel nem ismered. Akárhányszor megszólít, te mindig összerezzensz.
♡ Kívülről egy jég szívű, macsó pasinak tűnik, míg meg nem ismered a másik oldalát.
♡ Rettentő féltékeny tud lenni, így a rövidebb/ csinosabb ruhákat csak a négy fal között hordhatod.
♡ Gyakran ültök le nosztalgiázni, miközben azon filozofáltok, hogy mi lenne, ha nem keltetek volna egybe.Woyoung
◇ Elmondása szerint nagyon kényelmetlenül érezte magát a szertartás alatt, mivel a boldogító igen előtt még van egy apróság: "...esküszöl, hogy saját akaratodból, minden más külső befolyás nélkül veszed el ezt a nőt.... mindezek tudatában feleljetek a következő kérdésre. ... elfogadod e..."
◇ Rengeteget beszélgettek és faggatjátok egymást, hisz valahol el kell kezdeni.
◇ Felajánlottá, hogy alszik a vendégszobába, ha neked kényelmetlennek érzed közelségét.
◇ Szereti kölcsönadni a ruháit. S szinte repes az örömtől, mikor te magad kéred el az egyik pólóját.Jongho
♧ Mindig is gyűlöltétek egymást, az egyetemen, a főiskolában, sőt még az oviban is.
♧ Majdnem gutaütést kaptatok, mikor megtudtátok, hogy szüleitek mit terveznek.
♧ Egy hónappal az esküvő után Jongho még mindig egy másik szobában alszik.♧ Azt hittétek, hogy veszekedős, nyugdíjas házaspárrá váltok, de fél év után sikerült megemészteni ezt az egészet.
Kb. 22:50-kor kezdtem el írni, és nagyon jól tettem, hogy nekiálltam megírni. Egy idő után csak úgy dőltek belőlem a szavak. Megjött az ihletem!!😋❤
Hamarosan tali, addig is Annyeong!⚘❤⚘
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...