Oneshoot- Jimin {BTS} pt.3

526 16 0
                                    

Fogalmam sincs mennyi ideig olvasgadhattam Jimin szobájában, teljesen rabul ejtett kedvenc könyvem világa, mint ezelőtt megannyi alkalommal.
- Khm!- a köhintés sosem jelent semmi jót, de nem tudtam letenni a könyvet.
- Megtisztelnél azzal, hogy szánsz rám néhány percet?- kapta ki valaki kezemből a könyvet.
- Ne már!! Hogy lehetsz ilyen szívtelen?! Elvenni egy gyerek játékát?!- durcáztam, fel sem fogva, ki áll előttem.
- A maffia rabja... hm, jó választás. Remek kötet!- helyeselt Eunwoo.
- Ez a kedvencem. Nem az a tipikus sablon sztori, mikor a bandavezér egy ártatlan lány miatt megváltozik és örökké élnek boldogan.
- Egyetértek. Amúgy ezt a nagybátyám írta és a szüleim történetét meséli el.- ekkor teljesen ledöbbentem.
- Tehát, ha a történetnek lenne folytatása, abban anyád meghalna, igaz?- bólintott.
- Mivel szereted ezt az irományt, feltételezem, hogy nem ítélkezel Jiminről elhamarkodottan.- ült le az egyik székre, megtartva a tisztes távolságot.
- Nem nagyon ismerem. A hangulatingadozasai pedig katasztrofálisak.- nevettem aprót- De rajta kívül mostmár senkire sem támaszkodhatok. Ha pedig a nagybátyád által írt történet nem csak egy mézesmadzag, akkor szívesen maradok, hogy jóvá tegyem nagyapám szörnyű döntését.
- EUNWOO!- rontott be Jungkook.- Siess! Nagy baj van! Jimin...
- Mi van vele??- pattant fel a székről.
- Meglőtték, többször is!!
A hallottak után kissé kétségbeestem. A szívem hevesen kezdett el verni. Már majdnem otthagytak mire feleszméltem.
- Én is megyek!
- Nem! Te maradj itt.- szólt rám Kook.
- Azt mondtam, megyek!!- emeltem fel én is hangomat, mire Eunwoo elmosolyodott.
A betegszobába érve megláttuk Jimint, épp egy adag vért köhögött fel. Még messziről is legalább 3 vérző sebet pillantottam meg.
- SoYoung, mit csinálsz itt?- kérdezte rekett hangon.
- Mi a jó eget csináltál?! Ki akarsz nyiffanni?!- korholtam anyáskodva.
- Semmi baj, csak 2 golyót kell kiszedni.
- Mi az, hogy "csak kettőt"?!- akadtam ki teljesen.
- Csak kettő van, de macerás lesz.- lépett mellénk SeokJin.- Ha adok neki érzéstelenítőt, akkor elvérzik még mielőtt hatna a morfium, de így, semmi nélkül nem szedhetem ki. Te döntesz Jimin. Kibírod fájdalomcsillapító nélkül?
- Persze... SoYoung, te menj most ki.- nézett rám a "hadi rokkant", mikor Jin előszedte az orvosi kellékeket.
- Hogyisne! Tépjem az idegeim odakinn! Egy kis vértől nem esek össze, azért annyira nem idegen tőlem az ilyesmi.- végül Jimin beletörődött abba, hogy ottmaradjak s még, ha csak kicsit is, de hasznomat vette.
...
Egész este mellette maradtam és figyeltem minden apró rezdülését. Szerencsére csak egyszer ébredt fel, s akkor se fájtak annyira a sebei. Reggel gondosan megetettem, miután meglátogattam a konyhát.
Megtudtam, hogy SeokJin a mi orvosunk és szakácsunk. Suga a hacker, Jungkook és Hoseok a fegyver beszerzők, Tae pedig személyes őr és mindenes.
Chim sokáig aludt még reggeli után, ezért segítettem Jinnek a konyhán. Ebédre ráment és baozit csináltunk, egy tálcára rápakoltam mind a kettőből egy tányérral, Tae pedig egy másikra desszertet és teát rakosgatott.
Mikor beléptünk a beteg szobájába, rögtön elöntött a méreg s vörösödtek a füleim. Jimin, mint akinek semmi baja, úgy ült az íróasztalánál és papírokat intézett.

 Jimin, mint akinek semmi baja, úgy ült az íróasztalánál és papírokat intézett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
K-Pop bands reactions [Szünetel]Where stories live. Discover now