❗A képek nem az enyémek, mint látjátok. A felhasználó neve látható, aki szeretné, nyugodtan bekövetheti instán.❗
Még mindig szünetel ez a könyvem, és nagyon sajnálom, hogy annyit kell várnotok. De nem ez a lényeg.
Amint a cím is mondja, erre már nincsenek szavak. Az emberek, már bocsánat, de egyszerűen érzéketlen hülyékké váltak. Persze tisztelet a kivételért. De basszus, akkor is!
Nyár vége van, rengeteg a munka. 3 napja meg se állok a vállam kezdi beadni a kulcsot és egy ilyen fárasztó nap végén kicsit lepihenve leültem instázni, gondoltam ennél rosszabb nem lehet ez a nap.
De igen, lehet rosszabb. Ugyanis az első dolog, amivel szembe kerültem, az Lucas bocsánatkérő levele volt. Mindjárt gondoltam, hogy baj van és igazam is lett:
Hozzáfűznivalóm csak annyi: az ilyen emberek számára találták fel a lángszórót. Aki bántja a drága fiamat, annak annyi, az fix!
És mekkora véletlen! Az NCT127-el is gondjuk van:
Bobbyért a szívem szakad meg. Pont most!! Mikor felesége és gyereke lesz!Ez meg csak hab a tortán:
Van aki örül neki, van aki nem. Engem személy szerint lehangolt. És tényleg elszomorít, hogy bár a BTS a fő fő kedvenc, és imádom a dalaikat, de ezek a direkt amerikai toplistákra készült dalok... S bárki mondjon bármit, szerintem itt a legynagyobb bűnbakk a kiadó. Lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de drága BangPD-nek a fejébe szállt a Grammy jelölés. De, mint mondtam, ennek ellenére is szeretem és támogatom a fiúkát.
{Így utólag még itt hagyom, hogy Seungrit (BigBang) pedig 3 év letöltendő börtönre ítélték, nem jogerős. És Krist (volt EXO tag) pedig letartóztatták, ez pedig már jogerős.}
Rossz irányba halad ez a világ. NAGYON REMÉLEM, hogy mint az SM, mint a YG ku£vár@ hamar összeszedi magát és kiáll az idolokért, mert nem állok jót magamért.
Bocsánat a kirohanásért, de a tartalék acél idegeim kezdik felmondani a szolgálatot.
Vigyázzatok magatokra, akik pedig kezdik a sulit, azoknak kitartást! Pihenjetek sokat, én még ledöntök egy Csíki krémsört.
VOUS LISEZ
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...