Yess! Oneus napot tartok😁
Kissé szomorúra sikeredett, de a vége cuki. (Szerintem)
Jó szórakozást!⚘🎶❤🎶⚘~Minji pov.~
"Egy forgás, vissza kettőt, előre lép 1,2,3, jobbra egyet, balra kettőt, megfordul, és térdre, vár-vár-vár, föl, jobbra... És megint elbasztam. De megy tovább a műsor."
Alig vártam, hogy levánszoroghassak a színpadról. A sok stressztől már szinte sírtam, de most is csak akaratosan letöröltem a nem kívánt könnycseppeket.
Az öltöző előtt viszont direkt lemaradtam s hagytam, hogy kitörjön belőlem minden.
Úgyis mindegy már. A menedzser megmondta, mégegy hiba és repülök.~Taeyong pov.~
A fiúkkal lépdeltem a hátsó kijárat felé, mikor megakadt a szemem egy síró Minjin. Gondoltam megnézem, mi a baj? Hisz a koncertjük ritka csoda volt.
- Minji! Mi a baj?- léptem mellé.
- Ta-Taeyong? Jó estét senpai!- hajolt meg azonnal tisztelettudóan a japán lány s szipogott még egyet, kettőt.
- Nem kell ez. Most pedig áruld el, hogy miért sírsz.- ragadtam meg remegő vállait.
- Rontottam... Háromszor...- esett teljesen kétségbe.
- De hát az nem sok! És nem is vette észre senki!- tártam szét karjaimat.
- De a menedzser igen...- csuklott el hangja megint.
- Úr Isten... Megint megy a régi trükk? Hatalmas nyomás alá helyezik a legjobbat és addig préselik, míg elegendő pénzt hoz a konyhára?
- Ki fognak rúgni...- suttogta megtörten.<Time skip> 3 évvel később
~Taeyong pov.~- Szia Leedo!- köszöntöttem a rappert.
- Szia Taeyong! Mi járatban az RBW Entertainment-nél?- mosolygott kedvesen.
- Ma van egy meghallgatás ugyebár. Eljön majd egy lány...
- Ha azt akarod, hogy előnyhöz juttassam...
- Nem! Egyáltalán nem! Csak arra kérlek, hogy tartsd szemmel, húgomként szeretem őt.
- Hogy néz ki?
- Japán, a neve Minji, talán ismered.- csillantak meg szemeim.- Az SM utolsó lánybandájának legidősebb tagja volt.
- Park Minji?!- nyíltak tányér nagyságúra szemei.
- Igen.
- Legenda az a lány. Nála értékesebb személy aligha lesz ma.
- A története is felejthetetlen.- mosolyogtam keserűen.- De ezt ne itt.
Leedo bólintott majd bevezetett egy stúdióba.
- Foglalj helyet. Kérsz valamit?
- Nem köszönöm.- vettem le sapkámat.- Nos, Minji tagadhatatlanul az egyik legtehetségesebb idol, akit ismerek. Mondjuk ő sosem tartotta magát elég jónak. Nem csoda, hisz tönkre tették. Először a JYP, aztán az SM. Folyton nyomás alatt volt. Éjjel-nappal gyakorolt, néha nem evett, nem aludt, ezért teljesített olyan jól. Mindenki csak a pénzt látta benne. Kihasználták és mikor már mindent kifacsartak belőle, eldobták. 3 éve őrlődik, teljesen magába fordult. Nem nevet, nem beszél, semmi életjelet nem ad magáról. Reggel elmegy munkába valami kávézóba, aztán hazamegy. Tisztára, mint egy élőhalott. Ha találkozol vele, akkor majd megérted.
- Ez szörnyű! Átérzem a helyzetét...
- Kérlek, vigyázz rá. Nem hittem volna, hogy ember képes elviselni ennyi mindent. Csoda, hogy életben van.
- Ígérem, hogy megteszem, amit csak tudok. Őt nem hagyom veszni.- némán megköszöntem ígéretét, majd elbúcsúztam.
"Kérlek Minji... Tarts ki!"~Leedo pov.~
Ahogy Taeyong mesélt... Magamra ismertem. Én is összetörtem és elegem volt mindenből, de biztattak. Volt támaszom és többet nem adtam fel. Most rajtam a sor.
"Nem hagylak veszni Minji!"A meghallgatás furcsa mód sok ígéretes embert tartogatott. Volt köztük 3 fiú. Az egyiknek csodaszép hangja volt, a másik kettő elég jól rappelt. Továbbá akadt még 2 lány. Az egyik magas, a másik mély vokáljával bűvölt el. Az utolsó pedig Minji. A rap hibátlan, csakúgy a tánc is. Régi fénye kicsit sem kopott meg az évek alatt.
- Halljam, ki honnan jött!- járkáltam körbe s körbe a 3 rapper körül az egyik próbateremben.
- A YG-nél voltam gyakornok 4 évig. G-Dragontól tanultam.- felelte a fiatalabb fiú.
- Én a KQ Entertainmentnél voltam 2 évig, Song Mingi tanított.
- És te?- álltam meg Minji mellett.
- 2 év a YG-nél T.O.P. kezei alatt, 1 év a JYP-nél Mark Tuan és Jackson Wang kezei alatt, 3 év az SM-nél Lee Taeyong és Eunhyuk mellett.- felelte nőktől éltére, kissé furcsa katonasággal hangjában.
- Mikor kezdted?
- 15 éves korom óta, 3 éve hagytam abba.
- Ha szerencsétek van, jövőre debütáltok. Holnap kezdünk, mehettek.- lassan mindannyian kimasíroztak, de Minjit visszarántottam. Ahogy hirtelen rámkapta gyönyörű kék szemeit, ahogy összepréselt ajkakkal tartotta vissza ijedt sikolyát... Teljesen megbabonázott.
- Taeyong jól mondta, ritka kincs került a kezünkbe.
- Csalódni fogsz.- morogta.
- Ismerem a történeted. Taeyong ma itt járt és mesélt rólad. Megmondta, hogy el fogsz jönni. Én pedig megígértem, hogy nem hagylak összetörni.
- Akkor szívből remélem, hogy szavahihető ember vagy Kim Gun Hak.- mosolygott halványan s én úgy éreztem, hogy minden tökéletes. Minden!
أنت تقرأ
K-Pop bands reactions [Szünetel]
أدب الهواةA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...