Londoni pincék- BTS oneshoot

792 17 2
                                    

Ezt egy álmatlan éjszaka írtam barátnőmnek, Kingarockgirl-nek, ezért a legjobb barátnő helyén az ő neve marad, míg a sajátomat T/N(te neved)-re cseréltem.

A cím ne tévesszen meg, ez egy cuki rész. Remélem mosolyt csalhatok vele az arcotokra. Jó szórakozást!

//T/N szemszöge//

4 éve élek Magyarországon, azon belül BudaPesten legjobb barátnőmmel, Kingával. Már egész fiatalon eldöntöttük, hogy itt lesz a végzetünk. Testvére sokat győzködte, hogy költözzön németbe, mint ő. Kinga nagyon szereti bátyját, de megmondta, hogy Magyarországon érezné jól magát, nem ott, ahol csak annyit tudsz folyékonyan kinyögni, hogy [VI GÉCC].

Én pedig a világ legboldogabb emebere vagyok, amiért álmaim városában élhetek barátnőmmel. Erdély is szép hely. Megvolt minden: hegyek, folyók, tavak, dombok, fennsíkok, erdők és síkságok. Színes élővilág, de nekem nem kell. Azt se bánom, hogy ami itt, magyarban hegynek számít, az a románoknál csak egy nagyobbacska domb.

Mert nekem minden pénzt megér az, hogy nem kell gondolkoznom, hogy hogyan köszönjek a szomszéd öreg szivarnak délben; az, hogy magyar hangokat hallhatok mindenhonnan, ha kilépek az utcára; az, hogy bármikor megcsodálhatom a Dunát, elugorhatok a Margit-szigetre vagy végig sétálhatok a Lánc hídon, de a Gellért-hegyet is megmászhatom minden délután, ha akarom. Az pedig csak hab a tortán, hogy ezt mind legjobb barátnőm társaságában tehetem meg.

Most pedig mégnagyobb öröm ért minket, hisz annyi év várakozás után végre elutazhatunk a BTS utolsó londoni koncertjére. Ez az utolsó turnéjuk, mielőtt felbomlanak. Tuti sírni fogunk Kingával. Még fogadtunk is, hogy melyikünk sírja el magát először.

Time Skip

Eljött a várva várt nap, ma repülünk Londonba. Nagyon izgulunk mindketten , de próbáljuk leplezni, hogy ne nézzenek minket hülyének, mint amikor 2 idegen, random pasit összeshippeltünk az utcán. Igen, ilyet is csináltunk már XD. Ezer emlék, kínos, ciki, vicces, szomorú... mindet imádom, nem vitás.

A repülőn egy ideig bámultuk a felhőket és beszélgettünk, de Anglia fele közeledve a borongós idő miatt elálmosodtunk. Az idő a leszálláskor sem javult, sőt, mintha direkt egyre rosszabbodott volna. A hulye időjárás kihatott a hangulatomra s morgósabb voltam a szokásosnál, így miután eljutottunk a hotelig, csak átöltöztünk és kerestünk egy kávézót. Kicsit még körülnéztünk a városban, aztán kicsomagoltunk. Pihenés gyanánt megnéztük együtt mégegyszer a TharnType2: 7 year of love dráma pár részét. Sosem unjuk meg szerintem. Este aztán vacsi után bevackoltuk magunkat, majd másnap egy kiadós reggeli közben felhívtam a nénémet, mert át akartam menni hozzájuk, ha már úgyis itt vagyunk. Hadd lássam a drága, legkisebb unokatesómat, aki mellesleg most tölti a 6 évet. Csodás kis hercegnő s nagy magyarhoz hűen, nem hagyom, hogy idegen országban elfeledje valódi nyelvét és családját. Mivel néném épp dolgozott a hotelben, ezért megleptük és előbb hozzá ugrottunk be. Vittünk neki kaját és kávét, ő meg jött a szokásos pasi témával. Hát igen... 24 évesen nem kéne még mindig szingliként vergődni, de ez van. Csúfos szakításon estem át, elegem lett, több ilyen nem kell. Kinga is panaszkodhatott, az ő kapcsolatai sem értek szép véget. Ez van, együtt csapatjuk hétvégén BudaPesten holt részegen, mint két igazi szingli csaj.

Kifele tartottunk a hotelbol, ahol néném dolgozott, mikor egy csapat fiú szinte ledöntött minket a lábunkról. Már kezdtem őket átkozni:

- Mi a fasz? Itt mindeki vaksi?!- fogtam fejemet koreaiul káromkodva, mostanában így szokásom. Alapjáraton is nagy a szám, de a rossz idő miatt most mocskosabb.

K-Pop bands reactions [Szünetel]Место, где живут истории. Откройте их для себя