Oneshoot- Jimin {BTS} pt.2

559 21 0
                                    

Akadt pár reakció ötletem és igen, a GOT7 rész még mindig készül😆😅. Hamarosan jelentkezem.⚘❤⚘

Ehez pedig jó szórakozást!
•☆|●□●|♡|●□●|☆•

- Miért hivat megint?- faggattam a srácot, de semmi.- Ez komoly? Némaságot fogadtál?... Nézd- sóhajtottam- Nem mutatom, de félek, úgyhogy nagyon kérlek...
- Hallottam, hogy tegnap milyen pimasz voltál. Azt ajánlom, hogy ma légy óvatosabb. Ne bosszantsd fel, van most elég baja. Most pedig én kérlek valamire.- fordult felém komolyan.- Az utóbbi időben elég nagy hangulatember volt és hatalmas súly nehezedett rá, ezért lehet, hogy rajtad fogja levezetni minden felgyűlt haragját. Szóval próbáld meg kicsit lenyugtatni, ha esetleg felkapná a vizet.
- Te most lényegében arra kérsz, hogy lelkizzek vele?- néztem rá furán.
- Felejtsd el! Csak ne feszítsd túl a húrt.- állt meg az ismerős ajtó előtt kísérőm.

Jimint most ágyán ülve találtam s épp egy régi, bőrkötéses könyvet forgatott a kezében

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jimint most ágyán ülve találtam s épp egy régi, bőrkötéses könyvet forgatott a kezében. Elgondolkodtatott, amit Taehyung mondott. Lehet, kedvesebbnek kéne lennem, elvégre nem küldött utánam bérgyilkosokat és még egyszer sem bántott itt senki. Ezért megálltam tőle egy és fél méterre, majd mélyen meghajoltam.
- Bocsánat és sajnálom!- hangzottak számból a bűvös szavak.
- Mit is?
- Tegnap azért voltam olyan, mert kicsit sokkolt, hogy az a fiú, akivel 15 évig szinte sülve-főve együtt voltunk  egy maffia tagja lett. Bele se gondoltam, hogy neked milyen lehet ez az egész. Hálásnak kéne lennem, amiért nem öltek meg azonnal, amint hazaértem a tegnap.
- A te helyedben én nem e miatt vezekelnék.- sétált asztalához és felemelt egy kést.- Megbüntetni az atyák vétkét a fiaikban harmad... és negyedíziglen. Tudod, ez mit jelent?
- Ha én bűnt követek el, akkor a büntetésemből kapnak a gyerekeim, az unokáim, a dédunokáim és az ükunokáim is.- feleltem.
- Pontosan! Te az unoka vagy.
- Tessék?
- Nagyapád rendőr volt, tudtad? És mekkora hírnevet kapott, miután lelőtte az anyámat!- mosolygott keserűen a késsel babrálva.
- Nem! Ő soha! Ő nem tenne... Összekeversz valakiv...- tiltakoztam.
- Nem hinném. Eléggé megbízhatóak a forrásaim kislány. Nem az útszéli vénasszonyoktól hallottam azt a bizonyos nevet.- túl nyugodt volt, túlságosan.- A maffia karrierem elején megfogadtam, hogy az én csapatom csak akkor öl, ha feltétlen muszáj. De most nagy a kísértés. Nem tudod milyen nehéz megállnom, hogy ne kínozzalak halálra, hogy aztán a maradványaidat elpostázhassam a szüleidnek Japánba.- lépett elém arcomra simítva. Lábaim megremegtek és a hideg futkosott a hátamon. Nem tagadtam, a frászt hozta rám.
- Na mi van? Mostmár félsz?
- A családomat hagyd ki ebből!- hunytam le szemeimet, hogy ne lássam azt a győztes vigyort ajkain.
- Uram! Bocsánat a zavarásért, de megjött Eunwoo uraság is. Csak önre várnak!- kukkantott be hozzánk Tae.
- Rendben, mindjárt jövök. Adj rá valami csinosabb ruhát és őt is hozd az ebédlőbe 20 perc múlva.- intett felém fejével Jimin.
Megszeppenve álltam ott. "Csinos ruhát?"
Végül Taehyung nagy nehezen talált valami elfogadhatót a számomra.

K-Pop bands reactions [Szünetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora