Mikor veled bébicsőszködnek!👼
L/N- lány neve
F/N- fiú neveYongguk
Okos, magabiztos, ép idegekkel rendelkező leader lévén egy apró, 4 éves gyerek semmi neki... Legalábbis ezt hitte.
- T/N!- hallod párod hangját, miközben a vacsorát főzöd a gyerkőcnek.
- Igen?!- kiáltasz vissza.
- Segíííts!!
Ennyi kellet s elzárva a gázt rohantál a gyerekszobába.
- Mi a... baj?- torpansz meg az ajtóban.- Ez hogy jött össze?- nevettél fel. "Kicsi a bors, de erős" szokták mondani és ez a szemed előtt bizonyosodott be, ugyanis Yongguk a földön feküdt összekötözve egy lepedővel.
- Erős vagyok, T/N?- fordul feléd a fiúcska.
- Igen, az vagy!- nevetsz még mindig a helyzeten.
- Ez azt jelenti, hogy az én feleségem leszel?
- Na, na öcskös!- szól rá Yongguk.- Azzal még várj egy 20 évet!Himchan
Himchan és a szomszédod 6 éves lánya elég jól egyeztek. Játszottak papás-mamásat, babáztak, együtt táncoltak és főztek. Este, mikor eljött a lefekvés ideje még énekelt is neki.
- Kezdek féltékeny lenni.- heccelted, mikor halkan becsukta maga után a szoba ajtaját.
- Nincs miért.- huppant le melléd.
- Nem hiszek neked Kim Him Chan.- fontad össze karjaid magad előtt.
- Bizonyítsak?- vonta föl szemöldökét, majd ajkaidra hajolt.
- Na jó! Otthon mutathatsz többet, de mindjárt hazaér az anyja. Mit fog szólni?
- Mondjuk azt, hogy jó mulatást?
- Nem vagy normális!- ráztad fejed.
- Mégis szeretsz.- feküdt el veled a kanapén.Daehyun
Valljuk be, Daehyun is néha olyan, mint egy nagy gyerek. Ezért szinte biztos voltál benne, hogy remekül fognak egyezni a kislánnyal, akire hetente egyszer vigyáznod kell. Viszont mikor megjelent mögötted, L/N először csodálkozott, majd elrohant szobájába. Bocsánatkérően néztél Daera és a gyerek után mentél.
- L/N? Mi a baj? Megijedtél Daehyung oppatól?- kérdésedre megrázta buksiját.- Hát akkor?- faggattad tovább.
- Én... Ő egy... nagyon szép... fiú...- pirult a kislány.
- Én is így gondolom. Meg akarod ismerni?- mosolyogtál rá.
- Igeeeen!
*úton hazafele*
- Szóóóval... Te is szépnek és helyesnek tartasz?- csillant valami huncut fény Dae szemében.
- Hékás! Most adtalak titeket össze! Ne csald már meg az arát a nászéjszaka előtt!- szidtad le rögtön.
- Egész aranyos a kislány! De azért te még mindig jobban tetszel.- vallotta be Daehyun.Youngjae
Nem aggódtál, elvégre Jae imádja a gyerekeket, de mikor elkezdték egymást L/N-nel prankekkel elárasztani, na akkor elgondolkodtál az életeden. Akárhogy próbáltál velük tárgyalni, egyszerűen nem hagyták abba. Végül különválasztottad őket, és később bekísérted őket a nappaliba, ahol a béke sütid várt rájuk, amit azonnal magukba is tömtek.Jongup
Moon Jongup és egy makacs 5 éves gyerek... Ütős kombó, mégsincs túl sok különbség a kettő között, legalábbis te így láttad. Végig vitatkoztak, ha egyedül hagytad őket. Ám mikor levertek egy vázát az asztalról, mind a ketten megnémúltak.
- Te eltereled T/N figyelmét, én eltüntetem a nyomokat és...- magyarázta nagyban Jongup.
- És én elviszem a balhét a szülőknél?- szakítottad félbe összefont karokkal.Zelo
Zelo és L/N jól megértették egymást. Nem veszekedtek, azért volt zaj, mert sokat játszottak és hangosan. Miközben az ebédet készítetted a két gyereknek, hirtelen abbamaradt a zaj. Körbejártad a ház egyik felét, de nem találtad őket. Mikor benyitottál a fürdőbe, csak egy ordítást hallottál, majd a 2 jómadár lefröcskölt téged vízzel.
- Hogy az a...!! Zeloo~, én kinyírlak!!Megjöttem! Remélem tetszett. Hamarosan jön a következő rész! Annyeong!
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...