~Mikor minden áron MINDENKI össze akar titeket hozni és sikerül is nekik.~
{meg kellett változtatnom a címet, mert Jimin részénél elkalandoztam😅}
RM
Na, igen... Namjoon nem az a féltékenykedő típus, pláne, hogy nem is vagy a barátnője. De mikor egyik legjobb barátja, Jackson rád mászik, ott szakad a cérna.
- T/N? beszélhetnénk?- húz távolabb Jacksontól egy édes mosoly kíséretében, ezzel megmutatva gödröcskéit.
- Valami baj van?
- Nem...- húzta el száját s már tudta, hogy nem titkolhatja tovább- Azon kívül, hogy a legjobb barátom most készül lecsapni a kezemről téged.- motyogta, de te meghallottad.
- Oh! Hát ez tényleg baj. Na és? Mit lehetne ellene tenni?- kérdezed játékosan.
- Nem is tudom...- merül el látványosan gondolataiban- Mondjuk ezzel...- s csípődtől fogva közelebb húz magához, mire te szorosan hozzábujsz átölelve nyakát.Jin
Jin sem egy féltékenységgel kitömött zsák. Őt sem lehet könnyen felhúzni. Az viszont nagyon szemet szúrt neki, mikor Jimin látványosan helyezte játékos kezét combodra.
- Ebből elég! Jimin! Nem kapsz vacsorát! Ja, és jobban teszed, ha elveszed onnan a kezed, mert senkinek nem főzök ma!- parancsolt rá a fiatalabbra, aki vigyorogva pakolta el tányérját.
- Jól van na! Védd csak a nőstényedet!- sétált ki Chim a konyhából grimaszolva, majd elnevette magát.
- Amm... Jin?- fordulsz felé bizonytalanul.- Te most...
- Igen T/N, Jin hyung fülig szerelmes beléd.- bólogatott V.
- Kész! Senki nem kap vacsorát! Hess a konyhámból!- kergette ki a többieket, hogy aztán hosszas beszélgetést folytasson veled.Suga
Na, ő a másik véglet. Eszelősen féltékeny, mégsem meri kimutatni az érzéseit. Már mindenki tudja, hogy a rapper beléd van zúgva, csak a te füledet kerülte el a hír.
Mint minden szombaton, most is a dormba készülsz, hogy eltölthess egy napot az őrültek házában. Előre látod, hogy este ki leszel dőlve. Kook kihívott egy rap csatára, Jimin és Hoseok egy videojáték háborúra, megígérted Jinnek, hogy segítesz az ebédben és még sorolhatnád.
A nap végén leültetek filmezni. Hobi ült az egyik, Jimin a másik oldaladon, mellettük Kook, Jin és Nam, Suga a fotelben, Taehyung pedig a földön. A film közepén Jimin érdekes dolgokat súgott a füledbe, mire felkuncogtál. Ezt még párszor eljátszotta, mikoris Yoongs kiborult.
- Park Jimin!! Én a nyakadat tekerem ki! Szálj le T/Nről!
- Nem a csajod!- kötekedett a kisebb.
- Honnan veszed?- vonta fel szemöldökét Suga mire Jimin bekussolt, de magában vigyorgott. Yoongi megragadta a kezed és felhúzott a szobájába, ahol nyögvenyelősen, de bevallotta, hogy több vagy neki, mint egy egyszerű barát, de nem ám valami csöpögős szöveggel. Suga az Suga!J-Hope
A pia sok mindenre képes, például tompítja az agyad, mégis igazat mondasz. És ezt ki is használod. Nem tartod csábítónak, hogy 80 macskával öregedj meg egyedül. Így történt, hogy mikor a fiúkkal elmentél bulizni, nem válogattál, sok sráccal táncoltál.
Éjfél után már mindenki illuminált állapotban volt, ezért egy lassú szám következett, mire Kook mosolyogva fordított magával szembe. Pár perc dülöngélés után Hobi lépett mellétek.
- Tudod Kook, szeretném én is élvezni végre életem értelmének társaságát!- mosolygott Sunshine.
- De hyung, csak most...
- Jungkook, tünés!- mordult rá az idősebb, mire Kook elballagott.
- Hopi?
- Igen T/N?- váltott megint mosolygósra.
- Cuki vagy, mikor féltékenykedsz!- kuncogtad mellkasába bújva.
- Neked meg jól áll a piros szín!- utalt vörös arcodra.Jimin
Uram irgalmazz annak, aki rád mer nézni. Még barátságotok elején minden férfi nemű lényt módszeresen leépített a közeledből, de a bandától nem tudott eltíltani. Már az összes tag unta, hogy nem lehet hozzád szólni se, mert Chim bedurcizik, de nem képes neked semmit se mondani. Így történt, hogy egy este leültettek téged egy asztalhoz, ami tele volt jobbnál jobb ételekkel. Hiába faggattad őket, hogy mi ez az egész, nem feleltek. Bár a végére már rájöttél, hogy ez egy vak randi. Kíváncsi voltál, hogy milyen idiótával készülnek összeboronálni. Nem kicsit lepődtél meg, mikor Park Jimint tuszkolták be a nappaliba melléd. A fiúk kedvéért eljátszattátok a szégyenlős, mostismerkedünk párt, majd belevetettétek magatokat az éjszakába.V
Taehyung sem egy szokványos srác, de ez nem okoz problémát, mert te sem vagy normális. (sorry, ha esetleg az vagy, de ha az én könyveimet olvasod, akkor kétlem😂) V és te gyerekkori barátok vagytok, ezt mindenki tudja és még a vak is látja, hogy többet éreztek egymás iránt. Egyszer aztán Namjoon megunja az egészet, mert Tae állandóan neki sírt, hogy Kook el akar téged lopni, ezért a leader szó szerint a karjaidba dobta, vallomásra kényszerítve a 2. legfiatalabbat.
Jungkook
Mindenki tudja, hogy Kook milyen félénk, bár nem ártatlan, így csak egy kis löket kellett neki, amit egy nap meg is kapott. Szálka ment a tenyeredbe, és egyedül nem tudtad kiszedni, meg nem is nagyon bírtad a tű látványát, ezért megkérted Yoongit, hogy segítsen már, mert csak ő volt kéznél. Balszerencsére (vagy nem) Kook épp arra járt és meghallott titeket.
- Suga! Húzd már ki, nagyon fáj!
- Jól van na, de nem akar kijönni. Várj, még egy kicsit megpiszkálok és kész is. Na, kint is van. Jó nagy, mi?
- Aha... Óriás... Vidd innen.
- Mi a fasz? A konyhában csináljá...tok...- nyitott be a maknae.- Hát én kinyírlak hyung! Képes voltál megrontani T/N-t?! Pont őt?!
- Amm... csak szálka volt a tenyeremben... De Yoongi nem valami éleslátó...- mondtad meghökkenve.
- Amúgy azért ilyen, mert beléd van zúgva.- nyögte be Suga, szóval mostmár Kook tuti kinyírja :]Megszenvedtem ezzel a résszel... Jaj, mi lesz, ha rászánom magam egy NCTsre! Mostmár itt vagyok, végé a vizsgáknak, eredmény is van, de az égiek nem szeretnek. 12-én konfirmálok, hiphiphurrá! Semmi kedvem egy ilyen év után, de inkább túlesek rajta minnél hamarabb. Ez azt jelenti, hogy kicsit rövidebb részeket fogok majd hozni, még ma nekilátok a GOT7nek :D.
Hamarosan találkozunk, addig is ANNYEONG!🖤💕
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...