Big Bang

3.9K 52 7
                                    

Mikor a barátnőjük előtt káromkodnak
{♡Gondoltam kezdjünk valami olyasmivel😀♡}

G-Dragon
Végre kaptatok egy szabad estét G-Dvel, ami azért ritkaság. Ám reggel hűlt helyét tálaltad a fiúnak. Szomorúan battyogtál a konyhába, hogy egy adag kávé után elmerülhess az önsajnálatban. A helységbe érve ismerős hang, azaz káromkodás ütötte meg a füledet. Párod a mosogató előtt állt és egy félig megégett serpenyőt bámult, amiben  valami hamu féle volt, feltételezhetően a reggelitek.
- De oppa!- nevetted el magad- Meg akarsz mérgezni?

T.O.P.
Tabitól sem áll ám messze a csúnya beszéd, de álltalában tudja kontrollálni magát, de ez nem az a pillanat volt. A fiúk újjabb világturnéra indultak s épp videocheten beszélgettetek, mikor kicsúszott a száján.
- Hogy a kurva...
- Stop!- állítod meg, mert nem szeretnéd még 5 percig ezt hallgatni. Ritkán szitkozódik, de ha igen, akkor kap bőven minden, ami ezen a világon van.- Mi történt már megint?
- Merül a telefonom.- durcázik, mint egy 4 éves.
- Akkor dugd be!- vágtál értetlen fejet. Még a semmin is képes felhúzni magát.
- Sajnos nem lehet, mert messze vagy, Jagi!- felelte szemforgatva, majd elvigyorodott.

Taeyang
A te kis ártatlan bárányod... Tőle aztán tényleg ritkán hallani még a "hülye" kifejezést is, de mindenkinél betelhet egyszer a pohár, még nála is. Hisz ő is csak ember.
Nagyon rossz napja volt szegénynek és a lelkét is kidolgozta a rajongókért. Mikor éjszaka kiment a mosdóba, megkérted, hogy hozzon neked egy kis vizet. Visszajövet viszont belerúgott az ágy sarkába, a víz ráömlött, a pohár pedig eltört. Ott nem volt mese, teljesen kiborult. Egy kiadós kiabálás után megpróbálta összeszedni az üveg darabkákat, de te rászóltál.
- Feküdj le! Megvágod magad! Majd én összeszedem.- emelted fel Taet a földről vállánál fogva, s egy apró csókot nyomtál ajkaira.

Daesung
A nyugott kis Daesung... Aki valójában hiperaktív, de nem hangoztatja valami gyakran. Mára takarítást szerveztetek, de párodnak meggyűl a baja a porszívóval, s csak úgy kicsúszott a száján. Némán bámultátok egymást.
- Szerintem ezt felejtsük el, és... a gyerekünknek se mond el.
- Milyen gyerek?- néztél rá értetlenül, mire komiszul elvigyorodott.

Seungri
Na, igen. Seungrinál mindennapos a káromkodás, főleg ha még provokálják is. Egy átlagos napot szerettetek volna kettesben eltölteni a dormban, de persze ilyenről szó sem lehetett. Daesung és Tabi egy kihívást teljesítettek. A kihívás lényege az volt, hogy mindegyik tagot meg kellett tréfálni egyszer egy nap. Már vasárnap volt, vagyis az utolsó nap, és az utolsó tag, azaz Seungri. A két  mókamester csapdát állított neki, aminek az lett a vége, hogy párod egy serpenyővel kergette őket végig a dormban, szitkozódások közepette.
- Lee Seunghyun!! Hagyd abba!- állítottad meg a dühöngő bikát.- Majd én elintézem.- mosolyogtál kedvesen s a másik kettő után eredtél.

Isten éltessen BamBam!!(GOT7) {Koreában már hajnali fél egy}😘😘😘😘

K-Pop bands reactions [Szünetel]Where stories live. Discover now