|Stray Kids|MonstaX|

1.4K 55 15
                                    

...mikor rád vigyáznak.

Többen kértetek más bandákkal, úgyhogy meghoztam a 2. verzióját ennek a témának. Köszönöm az ötleteket!

Stray Kids
Nem igazán érdekelt téged, hogy kik ők, fiúk vagy lányok, felnőttek vagy gyerekek. Már az elején kijelentetted, hogy neked csak kaja és alvás kell.
Így hát BangChan felvette a kötényét és nekilátott a főzésnek. A kaját még valahogy elfogadtad. Na, de a csendnek és a nyugalomnak búcsút mondhattál, mert Felix összeveszett Seungmin-nal, közben háború ütött ki Changbin és Hyunjin között is. BangChan és Jisung próbáltak békét teremteni, de őket is bevonták és feljött minden sérelem:
- Elég legyen már! Nem lehet szépen megbeszélni?- kiabált a leader.
- Te csak hallgass! Felix-xel nem épp halkan szoktátok tisztázni a dolgaitokat!- vágott vissza Jisung.
- Ne kezd te is, kérlek!- fogta fejét Minho.
- Inkább te hallgass Han! Véletlenül nem Seungmin-nal diskuráltatok tegnap?- húzta fel magát Felix.
- Ki kérem magamnak, semmi közöm hozzá. Ő akarja megrontani a maknae-t.
- Hogy micsoda?!- háborodott fel Hyunjin, mert úgy tűnik meg akarják előzni.
- Áhá! Tehát bevallod, hogy megcsalsz?!- mérgelődött Changbin.
- Gyere picúr.- suttogta Jeongin karon ragadva téged.- Elviszlek az őrültek házából.- kapott ölbe a maknae és elvitt a parkba, ahol sokat játszottatok.
S otthon a hyungok fejüket fogva kerestek titeket.

MonstaX
Először megszeppenve álltál a hét fiú előtt, s majdnem elkezdtél sírni, hogy hova hozott téged drága, jó édesapád, de Joohoney megmentette a helyzetet. Elkezdett neked aegyozni és fura pofákat vágni  amitől nevetned kellett.
Kihyun vetett véget a mókának és tálalta az ebédet, amit készségesen tömtél magadba, míg Hyungwon megdicsért, hogy milyen ügyes, nagy lány vagy.
- Még Changkyun sem ilyen ügyes, pedig ő több, mint 15 évvel nagyobb nálad.- mesélte vigyorogva Hyung, hogy piszkálhassa a maknaet.
- Wonie! Ezt most fejezd be, ha nem akarsz akkorát kapni, hogy 10 cm-t összemenj.
- Ne egy gyerek előtt veszekedjetek, állatok!- csóválta fejét Minhyuk.
- Állatok?- néztél furán Hyukra.
- Ne tanítsd rosszra!- szólt közbe Shownu.
- Ramen szagot érzek?- érkezett meg a szőke Wonho is a konyhába.
- Te herceg vagy?!(UwU)- kérdezted csillogó szemekkel.
- Csak akkor, ha te vagy a hercegnő.- nyomott egy lágy puszit kézfejedre.
- Felülhetek a nyakadba?- vetetted be kiskutya szemeidet.
- Gyere!- kapott fel és fél másodperccel később már Wonho nyakában ültél.
- Hova kíván menni kisasszony?- kérdezte Hoseok.
- INDULÁS!
- Mit csináltok picúr?- kérdezte mosolyogva Kihyun.
-ELFOGLALJUK A RAMEN VÁRAT!- kiabáltad, majd nevetve eltűntetek az egyik szobába.

Hamarasona hozom a következő ilyen részt a GOT7-nel és az ATEEZ-zal.

Hamarasona hozom a következő ilyen részt a GOT7-nel és az ATEEZ-zal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
K-Pop bands reactions [Szünetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora