~T/N szemszöge~
"Sokan hiszik, hogy az élet mulandó, s ez igaz is bizonyos esetekben. Van akinek csak elpocsékolt idő az egész, van akinek büntetés az a 80 vagy akárhány év, van akinek hamar eltelik, és van akinek soha el nem múlik."
Rövid gondolatmenetemet a történelem tanárnő hangja szakította félbe.
"Tch! Megint kezdi ezt az unalmas és téves mesét Korea és a világ múltjáról."
-Thebongban egy Vang Geon nevű hadvezér összefogott Hubekcse királyával, és győztes csatái után befolyása növekedni kezdett, míg 918-ban átvette a hatalmat. Elfoglalta Hubekcsét és békét kötött a kései Sillával. 936-ban az egész félszigetet lerohanva teljes befolyásra tett szert. Létrehozta a Korjo királyságot és felvette a Thedzso nevet. Nőtt a katonai befolyás, erősödött a jól megszervezetten egységekbe osztott hadsereg. Fejlődött a gazdaság is, legfőképpen a kézműipar. A főváros, Kegjong a kor egyik legfényűzőbb településévé vált, az alapító palotákat, buddhista templomokat, pavilonok sokaságát építtette fel, fallal vette körül először a királyi palotát, majd az egész várost. Reformokat vezetett be, amik a fellendülés útján vezették országát. Fénykora alatt Korjo a világ egyik legfejlettebb államának számított.Szitkozódva trappoltam ki a töri teremből, majd csatlakozott hozzám még 6 srác.
- Ideges vagy?- pillantott rám fél szemmel Himchen.
- Felhúzta magát a történelem tanárnő miatt.- mesélte Zelo.
- Remélem nem nyírtad ki a nézéseddel hugi.- szólalt fel Yongguk bátyám azon a férfias husky hangján.
- Ne duzzogj szivi, megyünk a kunyhóba.- karolt át Jongup, mire nyomtam egy gyors puszit arcára.
- Bezzeg rám úgy morog, mint valami kutyára.- forgatta szemeit Youngjae.
- Ki a kutya?!- hördült fel Daehyun.
- Nyugi van!- szólt rájuk erélyesebben Jongup.Az erdő rejtekében ácsorgó kunyhó cseppet sem változott az évek alatt. A tetejét benőtte a zöld növényzet, a falai pedig teljesen épek voltak. Ősrégi fák vették körbe, melyek vastag gyökerekkel és indával benőtt ágakkal rendelkeztek. Ekkor éreztem azt, hogy hazaértem.
- Csüccs le!- intett Jongup.- Mesélj, mi volt a törivel?
- A szokásos... egy nagyvezér meghódítja a félszigetet, létrehozza Korjot, a palotát és a várost fallal veszi körbe, és felvirágoztatja az ipart. Szemen szedett hazugság!
- Még jó, hogy mi tudjuk az igazat.- mosolyogták meg kitörésemet. S akkor Yongguk belekezdett:
- Réges régen, a Krisztus utáni 1. század végén, mikor még a vámpírok, az alakváltók és a vérfarkasok szabadon rohangáltak, furcsa ismeretlen állt az emberek sokaságának élére. Békét teremtett az emberek és a természet feletti lények között, így vált Thedzso Korjo uralkodójává. Erdővel vette körbe a városokat és a falvakat, melyekben a vérfarkasok és az alakváltók éltek és ők védték a településeket. Ezek után Thedzso dinasztiája sok sok éven keresztül uralkodott. Mígnem megszületett egy ifjú herceg. Jongup úrfi szépen cseperedett, de nem olyan volt, mint az eddigi uralkodók. Anyja vámpír volt s így a gyermek is halhatatlan lett. Miután Jongup elérte a megfelelő kort, anyja szüntelen győzködte, hogy házasodjon meg, de a fiú csak a fejét ingatta:
- Míg nem találom meg méltó páromat, addig nincs esküvő tervezés.
A herceg nem is nagyon foglalkozott a nőkkel, inkább barátaival járta az erdőket s a mezőket. Viszont mikor már az anya királynő nagyon rágta a fülét, hát elindult legjobb barátjához. Búsan elmesélte, hogy miért indult sétálni ilyen késői órán, majd mikor barátja vígasztalni kezdte, meglátta annak húgát. Láttam már a lányt többször is, de így még soha. Eddig mindig egy harci öltözetbe, testőri egyenruhába bújtatott T/N-t látott.
YOU ARE READING
K-Pop bands reactions [Szünetel]
FanfictionA lényeg benne van a címben. Tudom elég sok van az ilyenekből, de miért ne legyen még egy? Főleg BTS lesz, mert őket ismerem a legjobban, de ezen kívül még van több 100 banda, akiket hallgatok. [Az még eldől, hogy lesznek-e lány bandákkal is részek...