lumos.
ÇOK ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME, LÜTFEN OKUYUN!
bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere regulus hortkuluğu yok ettiğinde, tıpkı kurguda olduğu gibi 18 yaşındaydı ve sene 1979'du. gerçekte regulus'un o dönem okula gidip gitmediği bilinmediği gibi, öldüğü tarih de tam olarak bilinmiyor. yalnızca yılı biliniyor fakat ay ve gün konusunda hiç kimse kesin konuşamıyor. araştırdım fakat gününü bulamadım maalesef. kurguda şu an 18 ekim 1979 yılındayız, okul açılalı 1 ay 17 gün oldu ve regulus ile freya'nın okula devam ediyor olmalarındaki asıl sebep: voldemort'un okulun içerisinde kendisine ait kişiler olmasını istemesi. yani önceki bölümlerde de bahsi geçtiği gibi, freya ve reggie okulun içerisindeki karanlık tarafı yaşatan kişiler. öğretmenlere, öğrencilere, özellikle dumbledore'a dair bilgi akışını sağlamak için oradalar.
ÇOK ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME BİTTİ!
iyi okumalar!
***
bölüm şarkısı: london grammar - nightcall.
there's something inside you, boy,
and you're still the same.***
Regulus Arcturus Black.
Yalnız Çocuk.
Yalnızca bir çocuk.
Onu tanımlayan pek çok şekil bulunabilirdi elbet fakat en doğrusu, buydu. "Yalnız" kelimesi, Regulus'un yaşantısını anlatan en net kelimeydi.
Hogwarts'taki birinci senesinde, kendisinden iki yaş büyük olan, üçüncü sınıf Gryffindor öğrencisi Sirius Orion Black ile yeniden bir araya gelebileceği için mutluydu. Kendi evlerinde hiçbir zaman huzur içinde konuşamazlardı. Ya Sirius, kardeşinin kafa yapısından ve yetiştirilme tarzından şikayetçi olurdu, ya da annesi ile çok büyük kavgalar eder, asla o yemek masasına huzurla oturmazdı.
Asla gerçek bir aile yaşantıları olmazdı. Anneleri Walburga, evlatlarını severdi elbet. Çok severdi. Fakat bir süre sonra kaldıramamaya başlamıştı kadın, çocuğun asiliklerini.
Bu yüzden Regulus mutluydu, abisi ile birlikte kavga etmeden görüşebilir, konuşabilirdi. Burada huzursuzluk yaratacak bir Walburga Black ya da oğlunu sürekli aşağılayan bir Orion Black yoktu.
Ancak işler beklediği gibi gitmedi.
Sirius Black, çocuğu görmedi.
Sirius Black, çocuğu umursamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
six feet under | regulus black
FanfictionFreya Ida Lori, yalnızlığı tam anlamıyla tadan ve yaşayan bir kızdı ancak ironik bir şekilde bu durumda olan tek kişi o değildi. O da kız ile aynı durumdaydı. Regulus Arcturus Black. Regulus, 18. yaşının beraberinde getirdiği tehlikeye ortak olar...