yirmi yedinci sayfa

611 91 11
                                    

lumos.

etkileşim çok düşük, lütfen yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar! 🤍

***

bölüm şarkısı: tully & mei - when she's high.

you always stop

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

you always stop.

***

Asaları bulmaları gerekiyordu. 

Bu evde yeterince vakit geçirmişlerdi, artık gitmeleri gerekiyordu.

Bu yüzden de asaları bulmaları lazımdı. 

Nereden başlayacaklardı aramaya? Yatak odalarından mı? Başka nerede olabilirdi ki, salonda ya da mutfakta olamazdı, banyolara koyulması saçmalıktı. Evde boş iki oda vardı, ikisi de Freya ve Regulus için ayrılmıştı ama tek oda kullanıyorlardı. Bunun dışında James ve Lily ile Dorcas ve Marlene dışında herkes farklı odalarda kalıyorlardı. Çiftler çift kişilikti. Tabii bu çiftlere Remus ve Sirius dahil değildi, dolunay ne zaman yaklaşsa Remus odalarını ayırırdı. Bunu neden yaptığını söylemezdi ancak tahmin etmek çok da zor olmazdı.

Arayışlarını başlatmak için uygun zaman kollamaları gerekiyordu, artık evin içerisinde istedikleri şekilde dolaşabiliyor olmaları; gözlerin onların üzerinde olmadığı anlamına gelmiyordu. James Potter, her sabah evi çevreleyen büyüyü yeniliyordu; buna gerek olmasa bile.

Freya aşağı katta, Regulus ise üst kattaydı. 

Kız salonda koltukta, çocuk ise kütüphanede sandalyedeydi.

Freya bu sabah kendini Remus ve Marlene tarafından sürüklenirken bulmuştu. Üçü salonu işgal etmiş, Hortkuluk'un risklerini ve nasıl ortadan kaldırılabileceğini tartışıyorlardı. Çok güçlü bir lanete ihtiyaçları vardı ancak bu denli büyük bir lanet, öldüren lanet dışında bir şey olamazdı ve o da ne kadar işe yarardı?

"Öldüren lanet işe yaramaz," diye düşüncelerini sesli şekilde dile getirdi Freya. Remus ve Marlene'in gözleri ona dokundu. "Karanlık Lord bir aptal değil, bu kadar basit bir şekilde yok edilmesine imkan vermez. Alması da yok etmesi de oldukça zor ve ölümcül bir şeyden söz ediyoruz yani." 

"Belki de bir nesneye ihtiyacımız vardır," diye mırıldandı Marlene.

"Ne gibi?" Sordu Remus.

"Bilemiyorum, belki de bir lanet arayarak yanlış yerlerde dolanıyoruzdur," 

"İyi de öylesine güçlü bir kara büyüyü yok edecek bir nesne gelmiyor ki aklıma," dedi Freya.

"Sadece bir fikir." dedi sarışın kız, omuz silkti. 

"Merlin..." diye inleyip arkasına yaslandı Freya. "Bütün bu arayış muhabbetinden sıkılmaya başladım. Haftalardır tek yaptığımız yerimizde saymak, sizden önce de böyleydi sonra da. Sürekli okuyup fikir üretiyoruz ama hiçbir işe yaramıyor." Yanaklarını şişirdi kız. "Belki de önce Hortkuluk'u alıp sonra yok etmenin yollarını aramalıyız. En azından deneme-yanılma yöntemini denemiş oluruz, güçsüz fikirleri değil." 

six feet under | regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin