lumos.
bugün yüklediğim ikinci bölüm, eğer bu bildirimle geldiyseniz bir önceki bölüme bakmayı unutmayın.
yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar!
***
bölüm şarkısı: novo amor - anchor.
your tears a sea for me to swim.
***
Sirius Black'in yüzü düşünceliydi.Lily ve James'in evinde, salonda oturuyor ve düşünüyordu.
Bunu çok yapmazdı.
Düşünürdü elbette ama bazı şeyleri düşünmemeyi öğrenmişti.
Şimdi öğrendiği şeyleri unutmuş gibiydi, beynindeki sesleri dinliyor, yorumluyor, yoruluyordu.
Can sıkıntısı dolu bir nefes aldığı esnada odaya Marlene Mckinnon girdi.
Sarışın kızın sarı saçları, yeni uyandığını bas bas bağırıyordu. Kızın gözleri koltukta yayılmış çocuğa dokunduğunda, kaşları çatıldı. Saat henüz erken sayılırdı, bütün ev derin bir uykudayken, uykuya düşkün Black'in uyanık olması kızı şaşırtmıştı.
"Hey," dedi Marlene sakince. Elindeki su dolu bardakla çocuğa yaklaşıp karşısındaki koltuğa oturdu. "Bu saatte uykuda olman gerekmiyor muydu senin?"
"Uyku ile aramdaki sevimli ilişkiye biraz ara verdim bugün." dedi Sirius, kıza.
Marlene'in yumuşak bakışları çocuğun yüzünde dolandı. "Neyin var?" dedi en sonunda.
Sirius derin bir nefes alıp dirseklerini dizlerine yasladı, ellerini saçları arasına yerleşip dağıtırken ofladı. "Bir mektup aldım," dedi çocuk aniden. "Dumbledore'dan."
Marlene'in kaşları aniden çatıldı, elindeki bardağı yanındaki sehpanın üzerine bakıp doğruldu. "Ne yazmış? Bir sorun var belli ki."
"Sorun Regulus, Marls." dedi Sirius. Başını kaldırıp kızın yüzüne baktı. "Okuldan gitmiş, aniden ve hiç haber vermeden. Dumbledore, aileden bir tek bana haber vermiş. Diğerleri bilmiyor." Diğerlerinden kastının anne ve babası olması mı daha üzücüydü yoksa anne ve babasından bu şekilde bahsetmek zorunda kalışı mı bilmiyordu.
"Eve gitmiştir," dedi Marlene. "Hemen karalar bağlama, köpecik. Eminim bir açıklaması vardır."
"Tek sorun bu değil, biz de okuldan kaçardık ama bunun bir sınırı ve belirli bir süresi olurdu. Bir haftadan fazla zaman geçmiş ve işin kötü yanı; okuldaki tek kayıp öğrenci Regulus değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
six feet under | regulus black
FanficFreya Ida Lori, yalnızlığı tam anlamıyla tadan ve yaşayan bir kızdı ancak ironik bir şekilde bu durumda olan tek kişi o değildi. O da kız ile aynı durumdaydı. Regulus Arcturus Black. Regulus, 18. yaşının beraberinde getirdiği tehlikeye ortak olar...