yirmi ikinci sayfa

983 140 46
                                    

lumos.

yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar!

***

bölüm şarkısı: harry styles - matilda.

bölüm şarkısı: harry styles - matilda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

you deserve to be loved.

***

Aradan fazla zaman geçmiş veya geçmemişti. İki Slytherinli, oturdukları yatakta mayışmış ve bir süre sonra uyuyakalmışlardı. Regulus kafasında kurduğu plandan memnundu ancak bazı korkuları vardı ki, içini yiyip bitiriyordu. Abisine her şeyi anlatmıştı, Sirius Black, kendisinin Voldemort'a baş kaldırdığını biliyordu. Onun bir ödlek olmadığını, iyi taraf için savaşmaya başladığını öğrenmişti. Peki bu öğrendiği, duyduğu şeylere ne kadar inanmıştı?

Çocuğun içi içini yerken bir süre sonra kapanmıştı gözleri, rüya alemine dalmıştı.

İki genç dip dibe tek kişilik yatakta uykularına devam ederlerken, bu esnada evin alt katında da tıpkı üst katta olduğu gibi derin bir sessizlik hüküm sürüyordu.

Çapulcular düşünceliydi.

İkiliyi yukarı gönderdikten sonra bir süre tartışmış, kavga etmişlerdi. Sirius, kardeşinin yalan söylediğine inanırken; Remus bunun söylemek için çok saçma bir yalan olduğunu, doğru olabileceğini dile getiriyordu.

Marlene ise en mantıklı cümleyi kurmuş, odadaki sessizliğe sebep olmuştu.

"Bir Ölüm Yiyen'in paçayı kurtarmak için bile olsa böyle bir yalan söylemeye cesaret edemeyeceğinin farkındayız. Özellikle de sen Sirius, yıllarca onlarla birlikte yaşadın, kendi aralarında bile ihanetin harflerini yan yana getirmeyeceklerini biliyorsun."

Sarışın kızın bu sözleri, bir anda beyinlerine dank etmiş, doğruyu söylüyor olma ihtimalleri akıllarında yer edinmişti.

Uzun sessizliği bozan kişi Dorcas olmuştu. "Eğer yalan söylemiyorlarsa, eğer ona karşı gerçekten harekete geçmişlerse ve ellerinde Hortkuluk gibi bir bilgi varsa, onlara yardım etmemiz gerekmez mi?"

"Doğruyu söyleyip söylemediklerini bilmiyoruz-" diyordu Sirius.

"Tanrı aşkına Pati! Bunun şakası bile yapılmaz, bunu biliyorsun!" diye çıkıştı Remus, çocuğun lafını keserek.

"Anlam veremiyorum..." diye mırıldandı Sirius. Bir süre derin nefesler aldı ve ayaklandı. Gözler uzun saçlı çocuğa çevrildiğinde, o çoktan odadan çıkmış ve mutfağa girmişti bile.

James Potter, Lily'nin omzuna dokundu ve ayaklanıp Sirius'un arkasından gitti. Mutfağa girdiğinde onu tezgaha yaslanmış sigara içerken buldu.

"Bu evin sınırları içerisinde tüttüreceksen camı açman gerek," dedi tezgahın üzerindeki camı aralarken. Sonra tıpkı dostu gibi tezgaha arkasını yasladı. "Artık içerisinde hamile bir kadını barındırıyor."

six feet under | regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin