lumos.
yorum yapmayı unutmayın lütfen, bölüm sonunda görüşmek üzere.
iyi okumalar! 🤍
***
bölüm şarkısı: dean lewis - half a man.
when i told her it was over, oh my darling i had lied.
i've been running from my demons, afraid to look behind.***
Sonraki gün herkes için hızlı ilerlerken, Regulus ve Freya için bir kaplumbağanın 40 kilometrelik bir yolu kat etmeye çalışması kadar yavaştı. Dakikalar geçmiyordu, bazen ise öyle hızlı geçiyordu ki ikisi de buna anlam veremiyordu.
Saat akşam 22.00 sularında, herkes binalarının ortak salonunda otururken, ikili odalarındaydı. İkisi de son eşyalarını topluyorlardı. Freya çantasını bir sınırsız genişletme büyü sayesinde rahatlıkla toplamıştı. Siyah, üzerinde lacivert ile koyu mor renklerinde işlemeler olan bir sırt çantasına sığdırmıştı bütün eşyalarını. Çocukla bir araya geldiklerinde onun da eşyalarını kendi çantasına yerleştirecekti.
Freya, gözlerini boş olan odasında gezdirirken gergin bir şekilde iç çekti. Bedenini yatağa bıraktı ve bağdaş kurup düşünmeye başladı.
Ne yapacaklardı?
Nereye gideceklerdi?
Başkaları onlara yardım edecek miydi?
Çocuk, ev cinine fazla güveniyordu. Ev cini onları ispiyonlarsa ne yapacaklardı?
Karanlık Lord, bu ihanete sessiz kalmazdı. Mutlaka cezalandırılırlardı ve bu ceza mutlaka canlarıyla ödenirdi.
Ölmek istiyor muydu?
Ölmekten korkuyor muydu?
Çocuğun ölmesinden korkuyor muydu?
Bütün bu sorular içerisinde, cevabını bildiği tek şey işte buydu.
Regulus.
Çocuğa zarar gelsin istemiyordu. Aynı şekilde kendisine ve ailesine de. Kimse zarar görmesin, yalnızca özgür bir yaşantıları olsun istiyordu. Bunun için bunu yapıyordu, çocuğun elini bu yüzden tutmuştu. İkisi de birbirlerini kollayacaklardı fakat işin sonunda biri ölürse, diğerine ne olacaktı?
18. yaşının ona böyle tehlikeler getireceğini düşünmemişti genç kız ama isyancı da değildi. Yapılması gereken yapılıyordu. Buna odaklanmıştı. Yatağına uzandı, gözlerini kapattı. Derin bir nefes aldı ve her şeyin yolunda ilerlemesi için Merlin'den şükranlarını diledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
six feet under | regulus black
FanfictionFreya Ida Lori, yalnızlığı tam anlamıyla tadan ve yaşayan bir kızdı ancak ironik bir şekilde bu durumda olan tek kişi o değildi. O da kız ile aynı durumdaydı. Regulus Arcturus Black. Regulus, 18. yaşının beraberinde getirdiği tehlikeye ortak olar...