yirmi dördüncü sayfa

605 90 33
                                    

DİKKAT!!
Bugün yayımlanan ikinci bölüm, bu bildirimle geldiyseniz bir önceki bölüme bakmayı unutmayın!! 💖

lumos.

yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar!

***

bölüm şarkısı: declan j donovan - better.

i hope your betterheaven knows i let you down

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

i hope your better
heaven knows i let you down

***

İş birliği.

Çapulcuların ve Freya ile Regulus'un içinde bulunduğu bir iş birliği.

Şaka mıydı bu yoksa bir rüya mı?

Hayır, gerçekti. Oluyordu sahiden. Regulus'un kafasında kurduğu plan, daha da iyi bir hal alıyor ve gerçekliğe adım atıyordu. 

Sirius ve ev halkı, ikilinin asalarını geri vermemişler ve odalarındaki kilit büyüsünü kaldırmamışlardı. Hayır, artık dost değillerdi. Hayır, artık birbirlerine ne pahasına olursa olsun güvenmiyorlardı da. Sadece beraber bir araştırma yapacak, ardından buldukları sonuca bağlı olarak Büyücülük Dünyası'nın en kötü büyücüsünü öldüreceklerdi o kadar. Tabii işin bir de Hortkuluk sayısının bilinmemesi durumu vardı ki, bu apayrı bir felaketti. 

Planları çok basitti. 

Kimse birbirini arkadan vurmayacak, kaçmaya çalışmayacaktı.

Araştırmalarını yapacak, Hortkuluk yok edebilecek bir karşıt büyü bulacaklardı.

Buldukları zaman, yerini sadece Kreacher'ın bildiği o mağaraya gideceklerdi. 

Hortkuluk'u alacaklar, paramparça edeceklerdi ve böylece Lord, çok büyük bir darbe almış olacaktı.

Ve de çok sinirlenecekti.

Ondan sonra, iş birliğinin devamında olası Hortkuluklar aranacaktı. Nasıl yapacaklarını henüz bilmiyorlardı, belki de başka hiçbir Hortkuluk yoktu ama her ihtimal düşünülmeliydi. 

Bu süreçte ise Freya ve Regulus'un hareketleri, davranışları çok önemliydi çünkü iş bittikten sonra aklanmak için, şahitlere ihtiyaçları olacaktı. Bu şahitlerin Çapulcular olması ise işlerine gelirdi. Fazlasıyla hem de.

Planlarını yapmış olan ev sakinleri, geceyi geçirmek için odalarına çekildiler ve tüm gece sessiz kaldılar. Sabah olmuştu, Regulus ve Freya önceki günlerinin büyük çoğunluğunu bu odada geçirdikleri için, bozuk bir uyku düzenine sahip olmuşlardı. Yine de sabah erken denebilecek bir saatte kalktılar ve beklemeye başladılar. Tam vaktinde kapı açıldı ve Lily gözüktü. Bu sefer elinde tabak yoktu.

six feet under | regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin