yirmi dokuzuncu sayfa

727 102 63
                                    

lumos.

etkileşim çok düşük, lütfen yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar! 🤍

***

bölüm şarkısı: the neighbourhood - a little death.

i want you touch to me there, make me feel like im breathing

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

i want you touch to me there,
make me feel like im breathing.

***

Derin bir nefes aldı Regulus, Ölüm Yiyenler gelmişlerdi.

Kuzeninin attığı tüyler ürpertici kahkahayı duyabiliyordu, evin girişinde olmalıydı. Marlene McKinnon'a bir lanet yollamış, kızın merdivenlerden yuvarlanmasına sebep olmuştu, en azından Regulus'un tahmini bu yöndeydi.

Ölüm Yiyenler onları almaya gelmişti. Bu olamazdı, olmamalıydı. Regulus'un bütün planları teker teker suya düşüyordu ve Regulus suyun içinde olmaktan hoşlanmazdı.

Hızla geri döndü çıktığı odaya, Freya'nın kapalı gözlerine ve kanlı üstüne baktı. Bir bıçak büyüklüğündeydi cam parçası, çocuk düşündü. Eğer asam olsaydı, dedi kendi kendine. En azından anı kurtarabilirdim. 

Ancak yoktu, evdeki her odayı aramışlardı, her bir noktayı karış karış incelemişlerdi ve bunu yaparken dikkat çekmemişlerdi. Üstelik bütün gözler onların üzerindeyken yapmışlardı bunu. 

Öfkeyle doldu çocuğun gözleri, hayatı koca bir başarısızlık yığınına dönüşmüş gibi hissediyordu. Çok sinirliydi. Şu ana kadar amaçlayıp başardığı tek düzgün şey, Freya'yı kendisi ile gelmesi için ikna etmek olmuştu. Şimdiyse kız yaralıydı, gözleri kapalıydı ve Regulus ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Hemen aşağıda ihanetlerini bilip bilmediklerinden emin olmayan Ölüm Yiyenler vardı. Ve tabii kendilerini kaçırıp buraya getiren ama sonrasında onlarla iş birliği yapmaya başlayan Çapulcular. 

Ölüm Yiyenler, onları öldürmek için mi gelmişlerdi? İhanetten, düşüncelerinden haberleri var mıydı? Yoksa sadece kaçırıldıklarını öğrenmiş ve onları sözde mahkumiyetlerinden kurtarmaya mı gelmişlerdi? 

Geri dönmek iyi bir fikir değildi.

İhaneti bilmiyor olsalar bile, Karanlık Lord, Voldemort, onların yüzüne baktığı anda olup biteni anlayabilirdi. Bu altına girmek istemeyeceği kadar büyük bir riskti ve tek başına da değildi. Freya'nın zarar görmesini istemiyordu. Bunun kıza olan hisleriyle veya ona kıyamamakla bir alakası yoktu. Freya'yı bu işe Regulus bulaştırmıştı. Kızın aklında bile olmayan ihanet düşüncesini gün yüzüne çıkarmış, kendiyle gelmesi için ikna etmişti. Freya, Regulus'un sorumluluğu altındaydı ve Regulus bir yenilgiyi daha kaldırabilecek halde değildi. 

six feet under | regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin